mesajul

duminică, 14 mai 2017

V-a mai spus încă o dată

-Doamne, de vrei să-mi vorbeşti,
Sunt atent ochi şi urechi,
Ca de obicei, dar acum,
S-a auzit ca un tun,

Cuvântul ce îl trimiţi,
Prin şoapta Duhului Sfânt.
Am emoţii şi vibraţii,
Nici vorbă de contestaţii.

Îl ascult şi-s concentrat,
La Tine, spre cerul înalt,
Nimic să nu intervină,
În această legătură,

De la cer pân’ pe pământ,
Să-l ascult şi să-l transmit.
Cine-i la capătul celălalt?
-Sunt Tatăl cel Preaînalt.

-E a cincea strofă. Scriu.
Sunt sănătos tun şi viu.
Ce a fost îndreptat spre mine,
A trecut, nu sunt nici urme.

Ca o pată, ca o umbră,
A fost ziua cea din urmă.
Multe spre mine se îndreaptă,
Însă nu au nici o şansă.

Te respect şi sunt fidel,
Lângă mine-i Gabriel,
Îngerul care să stea,
Fie vremea bună, rea.

L-ai trimis din a Ta grijă,
Fie noapte, fie ziuă,
Mai ales în partea dreaptă,
Care este spre fereastră.

Multe se văd, se aud,
Ca acum, sunet de tun.
Să te întreb îndrăznesc:
Semnele ceva vestesc?

Şi vor fi în toată lumea,
Cum războiul şi furtuna,
De cum sânge, aşa apă?
Care de acum ne aşteaptă?

-Vai, copii! Vai, dragii Mei!
Vor fi flăcări şi scântei.
Păsări cu aripi de fier,
Vor arunca de sus, din cer,

Aşa ca nişte baloane,
Vă vor umple de frisoane,
Când ajung pe pământ;
Voi de frică atunci muţind.

Voi încă nu vă daţi seama,
Cât de mare va fi teama!
Într-una va bubui,
Locul nu-l veţi mai găsi,

De a ascunde, a apăra.
Ce putere vor avea,
De a distruge, de a ucide,
În doar câteva secunde!

Mi-e milă de voi! V-am spus,
Să ascultaţi al Meu cuvânt.
Voi M-aţi refuzat mereu,
Şi măresc micul cel greu,

Cum spre lume, spre pământ,
Şi asta numai decât.
O sută de ani azi s-au împlinit,
De când la Fatima am trimis,

Pe Maria, Mama voastră,
Cu vestea uşoară, frumoasă:
Să postiţi, să vă rugaţi,
Pământ, lumea să salvaţi.

Plânge Maria şi cerul,
Că n-aţi ascultat îndemnul,
Să alungaţi norii, furtuna,
Ce spre voi vin de acuma.

Heruvimii, serafimii,
De cum îngerii şi sfinţii,
Mă imploră şi Mă roagă,
Ca să vă scap de pedeapsă.

Sus e una, jos e alta.
În cer ruga, jos pedeapsa,
V-a mai spus încă o dată,
Dumnezeu, al vostru Tată.

sâmbătă, 13.05.2017, ora 17,47 Anton Ciobanu