mesajul

miercuri, 24 mai 2017

Mesajele Domnului Isus din 11 si 13 martie 2017 prin Maria Julianna

11 martie 2017. Acasă, Domnul Isus spune...

Dragii Mei copii, aleşi dragi ai Inimii Mele! Timpul este scurt. Trăiţi deja în timpul împlinirii profeţiilor. Cereţi mereu asupra voastră călăuzirea şi vederea clară a Duhului Sfânt! Spuneţi rugăciunea de ascundere, deoarece satana vă dă târcoale!

Rugăciune pentru protecţia ascunderii
Să ne ascundă Dumnezeu Atotputernicul, Tatăl, Fiul şi Duhul Sfânt, sub mantia Sfintei Fecioare Maria şi a Sfântului Iosif, prin mâna sfinţilor îngeri, în acel rug din care a fost luată coroana de spini a Domnului Isus, pentru ca nici un fel de atac demonic, trupesc sau lumesc să nu ne poată dăuna nici nouă, nici fraţilor noştri, nici duşmanilor noştri. Amin!

Micuţii Mei copii! Asupra Bisericii Mele vin vremuri foarte triste. Se va frânge în bucăţi. Va domni în Biserică şi în lume un haos nemaivăzut care a şi început deja. Rămâneţi-Mi loiali până la moarte, atunci, celor care Mă purtaţi pe Mine, vă dau harul de a lumina asemeni unui far în această lume: Lumina lumii şi veţi da mărturie despre Mine, atunci când va veni timpul. Primiţi binecuvântarea Mea întăritoare ce se revarsă din Inima Mea iubitoare, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”

Întărire din Sfânta Scriptură: 1Tes 5, 19-20: „Nu stingeţi Duhul, nu dispreţuiţi profeţiile.”



13 martie 2017. Acasă, în ora îndurării, Domnul Isus spune...

Dragii Mei copii! exilul Meu va dura puţin. Doar până ce va apărea anticristul, respectiv va dura domnia lui, care va fi trei ani şi jumătate. Apoi, când voi coborî în slavă pe norii cerului, voi mătura cu suflarea gurii Mele, îl voi distruge pe cel rău şi atunci voi restabili Biserica Mea: va fi atât de pură, frumoasă şi imaculată, la fel ca la început, atunci când am întemeiat-o.
Copii Mei! Nu plângeţi! Trebuie să se împlinească totul, pentru că aşa scrie Scriptura. Trăiţi acum timpurile de pe urmă, chiar sfârşitul acestuia atunci când totul se va nărui: lumea şi Biserica deopotrivă, fiindcă „biserica” oficială nu va putea rămâne în picioare, deoarece nu va mai fi Biserica întemeiată de Mine ci doar adunarea ereticilor. Pe poporul Meu vor să-l facă a crede că aceasta este biserica unită. Dar Eu nu voi îndura aceasta şi de aceea voi distruge tot ce împiedică răspândirea şi învăţătura adevăratei Evanghelii. Se vor împlini acum cuvintele Apocalipsei 11, 1,2:
„După aceea, mi s-a dat o trestie ca un toiag şi mi s-a spus: „Ridică-te şi măsoară templul lui Dumnezeu, altarul şi pe cei care se prosternă în el! Curtea din afara templului las-o deoparte şi n-o măsura, pentru că a fost dată păgânilor! Ei vor călca în picioare cetatea cea sfântă timp de patruzeci şi două de luni,...”.
Altarul este Biserica ce trăieşte în ascuns, acea mică sămânţă, cei care celebrează Sfânta Liturghie adevărată, care suţine această lume; iar curtea din afară este adunarea ereticilor şi a celor care propovăduiesc învăţăturile false, care îi prigonesc pe adevăraţii Mei preoţi şi credincioşi creştini. Aceasta este ultima confruntare mare între anti-biserică şi adevărata Biserică, între anti-evanghelie şi adevărata Evanghelie.

Micuţii Mei! Aveţi mare grijă unde aparţineţi. Pregătiţi-vă pentru marea încercare finală, pentru că veţi fi judecaţi potrivit acesteia şi aşa veţi primi răsplata sau pedeapsa, Raiul sau iadul. Vai celor care îl aleg pe cel rău în interesul carierei lumeşti şi a mamonei. Dar cei care-Mi rămân loiali, aceste cuvinte sunt valabile pentru ei: ei vor străluci ca Soarele în Împărăţia Tatălui Meu.

Copiii Mei! V-am spus deja totul. Pregătiţi-vă pentru ultima confruntare mare. Creeaţi-vă condiţiile pentru retragerea în adăposturi! Timpul este scurt. Profeţiile se împlinesc. Fiţi mereu pregătiţi, aşa cum a fost şi poporul Meu la ieşirea din Egipt, fiindcă orele, minutele vă sunt numărate. În exilul vostru (din ascuns), gândiţi-vă că împărtăşiţi soarta Mântuitorului vostru, atunci când şi eu a trebuit să fug din faţa ucigaşului Irod, la fel şi atunci când nu am putut merge în public să-i învăţ şi să-i vindec pe oameni din cauza potrivnicilor Mei care deja pregăteau prinderea şi uciderea Mea. Aşa să priviţi la evenimentele ce vă stau în faţă şi luaţi-l ca şi pe un mare privilegiu faptul că vă vor prigoni pentru Mine datorită credinţei adevărate. Dar Eu sunt cu voi în fiecare zi până la sfârşitul lumii. Primiţi binecuvântarea Mea întăritoare, cu iubirea ce se revarsă din Inima Mea, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.

Întărire din Sfânta Scriptură: Mc 4, 1: „ Isus...îi învăţa.”; 17: „prigoana”