mesajul

marți, 16 mai 2017

Mesaj de la Sfânta Fecioară Maria – 8 Aprilie 2017 prin vizionara Luz de Maria

Copii dragi ai Inimii Mele Neprihănite:

VĂ BINECUVÂNTEZ CU DRAGOSTEA MEA CARE STRĂPUNGE CHIAR ŞI CELE MAI ÎMPIETRITE INIMI …

Iubirea Fiului Meu pentru voi, la picioarele Crucii, v-a încredințat Mie, ca Mamă a Umanității.

Nu doresc să văd în copiii mei creaturi pline de ură, resentimente, ambiție, nemulțumire, incoerență, răutate, mânie, aroganță, mândrie şi lipsă de credință.

Acest moment, mai mult decât altele, este atârnat de un fir pe care o mișcare îl poate rupe. Nu vreau ca niciunul dintre copiii Mei să fie printre cei care vor rupe acest fir, ducând omenirea la o suferință continuă, fără măsură pentru fiecare. Eu nu mă refer doar la suferința generală, dar în același timp mă refer la rivalitatea existentă în comunitățile care se formează în cadrul Bisericii Fiului meu, deoarece RĂUL MACINĂ GRUPURILE, LUÂND IUBIREA UNUIA PENTRU CELĂLALT, ATACÂNDU-I PRIN LUPTE INTERNE PENTRU A DĂRÂMA LUCRĂRILE FIULUI MEU. DECI, RĂMÂNEŢI VIGILENŢI ÎN ORICE MOMENT.

Dragii mei copii, atașamente excesive de lucrurile trecătoare, cum ar fi atașarea față de materialism, atașamentul față de ego-ul uman, lasă tot ceea ce este bun pe locul al doilea - Caritatea, Speranța, Credința – și lasă tot ce este spiritual pe un plan inferior.

COPII,  NOI V-AM CHEMAT SĂ MEDITAŢI ASUPRA FIECĂREIA DINTRE ACESTE REVELAŢII. MAI PRESUS DE TOATE, AR TREBUI ÎNTOTDEAUNA SĂ MENŢINEŢI SPIRITUL DE SERVITUDINE FAŢĂ DE SEMENUL VOSTRU; FRATERNITATEA TREBUIE SĂ ÎNVINGĂ OBSTACOLELE, ASTFEL ÎNCÂT SĂ PRIMIŢI CU DRAGOSTE NEPREVĂZUTUL însă, doar foarte puțini dintre copiii Mei sunt dispuși să accepte sacrificiul ca mijloc de ispăşire sau ca semn pentru a vă maturiza într-un anumit aspect al vieții. De aceea, inamicul sufletului îi acaparează rapid pe copiii Mei cu scopul de a-i face să dispere şi să explodeze ca niște baloane umflate, provocând dezastru.

Preaiubiți copii, mândria determină un suflet să se piardă instantaneu (într-o clipită)....

Mândria face dintr-un copil măreţ al Fiului Meu, într-unul nedorit şi cel mai mic al creaturilor, reducându-l la a se târî pe pământ.

Unii vor să anticipeze recolta și să aleagă neghina, fără să se uite la ei înșiși, și de fapt ceea ce fac, este să părăsească holdele fără grâu.

Mândria invită la gelozie, aroganță, cerinţe, făcând să mascheze sentimente şi orice consideraţie ...

Mândria otrăvește creatura împotriva fraților și surorilor ...

Mândria invadează singurătatea omului și îl face atât de amar ca și bila (fierea – n.tr.) ...
Copii ai Inimii mele Neprihănite, omul posedă capacități de gândire, dar diavolul,  într-o singură clipă, te poate lua și te poate face călău al fraților tăi.

CLIPA CLIPELOR VA VENI CÂND TOȚI VOR FI EXAMINAŢI, (1) CHIAR ŞI CEI MAI DREPȚI, IAR ACEIA CARE AU REFUZAT SĂ ASCULTE, SE VOR VEDEA PE SINE ÎN  ACEA NEGARE CARE I-A CONDUS LA A-I FACE SĂ SE SIMTĂ SUPERIORI.

Nu există nicio creatură umană scutită de această auto-examinare, toți își vor vedea instantaneu viața și vor ști ce le-a lipsit și ce trebuie să modifice.

Dragilor, vreau să vă țin pregătiți, pentru că aveți nevoie de pregătire pentru a continua pe calea Adevărului în mijlocul a ceea ce se întâmplă: boli și stricăciuni. Sunteți chemați a contiua să fiți mărturii ale Iubirii Divine pentru a putea avansa fără a vă opri.

GÂNDUL, CA ŞI CUVÂNTUL, POSEDĂ O PUTERE MARE …
GÂNDUL VOSTRU TREBUIE SĂ FIE ACOMPANIAT DE IUBIREA DIVINĂ, ASTFEL ÎNCÂT MUNCA SAU ACȚIUNEA SĂ NU DUCĂ LIPSĂ DE INGREDIENTUL INDISPENSABIL, CONDIMENTUL SPIRITUAL: DRAGOSTEA.

Trebuie să existe o iubire spontană în toată lumea, altfel o singură creatură perturbă comunicarea între toți frații și surorile, iar proiectele Fiului Meu nu ies așa cum ar trebui.

Copiii mei, oricine trăiește prin ceea ce este lumesc, nu poate iubi și accepta lucrurile spiritului. Slăbiciunile pe care le dobândesc îi determină să trăiască cu conștiința lor, încercând în mod constant să-și justifice munca și acțiunea necorespunzătoare, trăind prin imperfecțiunile lor.

Copii iubiți, când creatura umană este obișnuită să trăiască fără Dumnezeu, meschinăria o acaparea, devine mizerabilă și nenorocită, fără să vadă nimic bun în frații săi, ci mai degrabă judecă dupa avantajul său. Fiul meu vede în copiii Săi, El privește în profunzime ceea ce voi, ca ființe umane, refuzați să vedeți.

Aşa trăieşte acum omul din acest timp, cu caracterul său în opoziție cu Dumnezeu; faptele, acțiunile și reacțiile sale sunt impulsive, pline de egoism și furie, fiind permeabile la atacurile constante ale diavolului.

COPII, AȚI DEGENERAT ...
NU SUNTEȚI CONȘTIENȚI DE LOCUL PRIVILEGIAT PE CARE ÎL OCUPAȚI ÎN UNIVERS.

Trebuie să corespundeți cu bunătatea pe care o primiți de la Creație. Nu sunteți creaturi create pentru a vă supune unul pe altul, ci, dimpotrivă, ați fost creați să vă iubiți unii pe alții, deoarece Fiul Meu și Tatăl Său se iubesc unul pe altul ... Baza religiei este Iubirea și respectul pentru viață.

Eșecul folosirii inteligenței spirituale vă face să aveți o viziune foarte îngustă asupra a ceea ce sunteți ca şi copii ai lui Dumnezeu. Voi vă limitați de teama angajamentului față de treburile Fiului Meu.

Cât de mult Îl jigniți pe Fiul Meu și cum se întristează Inima Mea din pricina sângelui nevinovaților care este vărsat de cei care sunt călăii lor! Noul Irod din această generație, copii ai răului care ascultă de ordinele diavolului însuși, doresc să înlăture orice urmă de nevinovăție care există pe Pământ pentru a lua mai repede prăzile în stăpânire: sufletele unor creaturi răzvrătite care nu se pocăiesc din propria voință liberă.

Preaiubiți copii, o, cum ați devenit saturați cu rău! Efectuați răul cu mare dexteritate, cu bucurie; ați uitat să rămâneți în echilibru, iar în această greutate, acțiunile și lucrările se înclină spre bine sau spre rău. Îmi rupeți inima când vă tratați mai rău decât fiarele. Aveți facultatea de a înţelege și ați dat-o în mâinile satanei, astfel încât acesta să vă conducă de-a lungul celor mai întunecate căi, făcându-vă să acționați în modul cel mai crud și inuman de care este capabilă o creatură să acționeze.

Preaiubiţi copii ai Inimii mele Imaculate:

Cât de mulți râd la Cuvântul Fiului Meu!

Câți de mulți dintre ei râd de ceea ce vă spun eu!

TOTUL SE VA ÎMPLINI, CHIAR ŞI CEL MAI MIC LUCRU,  NU PENTRU CĂ FIUL MEU VREA SĂ VĂ PEDEPSEASCĂ, CI PENTRU CĂ UMANITATEA VA ÎNTÂLNI PRODUSUL PROPRIULUI RĂU.

V-am chemat să vă pregătiți spiritual și să vă împăcaţi cu Casa Tatălui, dar iar şi iar refuzați să efectuați acest act de Mântuire. Eu v-am avertizat despre ceea ce se apropie de această generație și voi ignorați Cuvintele Mele. Omenirea se apropie tot mai mult de confruntarea cu ceea ce nu vrea să ia la cunoştinţă...

Spectrul războiului va rămâne peste umanitate până când marile națiuni, într-un mare conflict, se vor diviza și vor lupta una împotriva celeilalte, inundând Pământul cu mari suferințe.

VOI, COPII, UNIȚI-VĂ, PROTEJAȚI-VĂ, ACOPERIȚI-VĂ CU PREȚIOSUL SÂNGE AL DIVINULUI MEU FIU, RĂMÂNÂND ÎN ACELAŞI TIMP DREPŢI.
CINE NU ÎL RESPECTĂ PE FIUL MEU, SĂ NU TRĂIASCĂ AŞTEPTÂND ÎNDURARE DACĂ NU SE CĂIEŞTE.

Durerea cauzată de progresele în armament este și va fi chinuitoare; ceea ce omenirea crede că ar fi fost deja distrus de unele Puteri, va ieși la lumină rămânând intact. Omul se luptă pentru supremație și Satana ajută această luptă să fie fatală și extrem de dureroasă, războiul fiind un scenariu favorabil pentru ca antihristul să se ridice cu putere.

Războiul nu privește doar armamentul, ci implică toate aspectele vieții omului. Plăgi vor apare pe tot pământul și medicamentele vor deveni rare, așa că, am dat și îți voi da ceea ce poți folosi din Natură pentru a vindeca trupul; astfel Casa Tatălui permite ca acest Cuvânt să vă atingă ca să vă puteți vindeca trupul și să vă salvați sufletul.

Alimentele sunt contaminate, dar poporului Fiului Meu i se va acorda asistență, iar mâncarea va veni acolo unde vă aflați. CREDINȚA ESTE NECESARĂ PENTRU CREAȚIE, PENTRU A PERMITE FIULUI MEU SĂ FACĂ MINUNI ÎN FIECARE PERSOANĂ.

Veți vedea că cei care trăiesc atașați la economie, își pierd viața, sănătatea/minţile și se vor supăra pe frații și surorile lor. Familiile se vor dezaproba reciproc din cauza luptei economice în fața unei economii mondiale căzute. Chiar și așa, necredincioșii abundă și vor abunda, fiind victime ale răului care îi determină să se răzvrătească împotriva realității în sine. Nu fiți răzvrătiți, copii: reacționați, convertiți-vă, pocăiți-vă!

Rugați-vă, copiii mei, rugați-vă pentru Statele Unite, suferă sub greutatea acțiunilor sale; acestea se vor întoarce și vor cădea pe această națiune.

Rugați-vă, copii, rugați-vă pentru Orientul Mijlociu, popoare puternice se ridică în alianţe ruşinătoare.

Rugați-vă, copiii Mei, strigătul celor nevinovați cere Creației să reacționeze împotriva omului, omenirea suferă din ce în ce mai aspru din cauza climatului.

Rugați-vă, copii, rugați-vă, acesta este momentul în care sunteţi avertizaţi despre apropierea auto-examinării lucrărilor și acțiunilor voastre. (2)

Rugați-vă, copii, rugați-vă, bărbații se ridică împotriva guvernelor lor, generând mai multe represalii și mai multă durere pentru ei înșiși.

VĂ INVIT LA UNITATE ŞI RUGĂCIUNE, SOLICITÂND PROTECŢIA DIVINĂ ŞI PROTECŢIA MEA MATERNĂ

Pământul este tulburat, cei mai mari vulcani se trezesc și provoacă aprinderea focului înlăuntrul Pământului şi stau să se ridice. Omul se zbate cu timpul, fără să perceapă că în nebunia lui, pierde cea mai mare comoară: viața și mântuirea veșnică.

Preaiubiți copii ai Inimii mele Imaculate, nu prin acte mărețe și generoase obțineți Viața Veșnică, ci prin umilința unei adevărate abandonări Fiului Meu; acesta este modul în care vă croiţi calea.

COPII MEI, ÎN CEEA CE ESTE MATERIAL, ADEVĂRATA VOASTRĂ PERSOANĂ IESE LA IVEALĂ.

NU TREBUIE SĂ  FIŢI ÎNGRIJORAŢI DE  CEEA CE ESTE PĂMÂNTESC, PE MĂSURĂ CE PĂMÂNTESCUL NU VĂ POATE AJUTA.

ÎNGRIJORAȚI-VĂ DE SALVAREA SUFLETULUI, ASTFEL ÎNCÂT SĂ VĂ BUCURAȚI DE VIAȚA VEŞNICĂ.

Copii, ați uitat că trupul este Templul Duhului Sfânt și că atunci când comiteți păcatul, Îl jigniți pe Duhul Sfânt.

Copii, uniți-vă şi fiţi iubire aşa cum Fiul Meu este Iubirea. Rămâneți vigilenţi; Mânia se răspândește ca vântul și pătrunde în creatura mai puțin atentă, făcând-o astfel să se comporte ca un copil al răului.

Preaiubiți copii ai Inimii mele Imaculate: FIŢI DRAGOSTE ŞI RESTUL VI SE VA DA PE DEASUPRA.

Dragostea Mea este zidul opoziției din interiorul vostru care împiedică diavolul să vă ia ca instrumente ale discordiei. Efortul de a fi pe pace cu toți frații și surorile voastre este o comoară pe care nu toată lumea este dispusă să o dea.

SE APROPIE CEA DE-A DOUA VENIRE A FIULUI MEU ŞI TOT CEEA CE ESTE ÎN ACEST MOMENT ANXIETATE, VA DEVENI PACE, BINECUVÂNTARE ŞI DRAGOSTE.

Vă binecuvântez.
Fecioara Maria.

Bucură-te Marie cea  Preacurată, zămislită fără de păcat!
Bucură-te Marie cea Preacurată, zămislită fără de păcat!
Bucură-te Marie cea Preacurată, zămislită fără de păcat!


 (1-2) Referire la MARELE AVERTISMENT