mesajul

duminică, 21 mai 2017

Mesaj ceresc de la Sfânta Fecioară Maria, 1 mai 2017, prin Emilia M.


În biserică, după Sfânta Liturghie

Sfânta Fecioară: Fiica mea mult iubită, îţi mulţumesc pentru lacrimile tale sincere, pentru multele oferiri, multele suferinţe. Totul va avea sens, fiica mea dragă, nu te îngrijora fiindcă în curând totul se va termina şi suferinţa aceasta dură, iar această lume haínă va fi purificată pe deplin.

Cei care acum...încă nu s-au întors în braţele iubitoare ale Tatălui, nu vor mai avea timp. Acesta este ultimul avertisment serios!!!

Aşa cum ţi-am mai spus şi o repet, zilele de har sunt numărate, dar în acelaşi timp şi ale celui rău.

Cel care se converteşte, încă acum, acela mai are şansa ca sufletul lui să fie mântuit, dar cel care încă îşi păstrează inima închisă, acela nu va mai avea nici o şansă ca sufletul lui să fie mântuit.

Timpul de har se termină, aceasta este ultimul avertisment serios pentru întreaga omenire!!!!

Eu mai rămân încă foarte puţin timp aici pe pământ, iar apoi voi pleca cu inima îndurerată, îmi voi lua rămas bun de la voi, dragii mei copii, dar fiţi perseverenţi, rămâneţi loiali lui Dumnezeu şi Fiului meu drag, în pofida multelor greutăţi, suferiţe şi încercări.

Nu abandonaţi bătălia. Luptaţi chiar şi cu preţul vieţii voastre, fiindcă în Rai, vă aşteaptă o viaţă veşnică fericită. Rezistaţi pentru că vă aşteaptă o viaţă veşnică foarte fericită.

Îţi mulţumesc fiica mea, încurajează-i pe ceilalţi fraţi ai tăi ca să reziste şi să nu renunţe, indiferent cât de multe suferinţe sau încercări i-ar aştepta.

Cel mai important ca sufletele lor să fie mântuite şi fericite în Rai.

Cei care încă nu s-au convertit, să o facă acum...dacă nu...atunci doar voi suferi şi îmi va fi milă pentru ei.

Toată lumea are voinţă proprie ca să decidă...Dumnezeu ajută, ajut şi eu, dar depinde de alegerea fiecăruia.

Acestea să le vesteşti. Îţi mulţumesc, draga mea fiică, şi totul va fi bine, nu te îngrijora.

Vă aştept din nou la Medjugorje ca să vă umplu din nou cu haruri şi pe tine şi pe toţi cei care vin acolo.

Îţi mulţumesc. Fii binecuvântată !