mesajul

miercuri, 17 mai 2017

Mesajele Domnului Isus din 8 si 9 martie 2017 prin Maria Julianna

8 martie 2017. Acasă în ora îndurării, Isus spune...
Dragii Mei copii! Fiecare cuvânt al Meu luaţi-l ca pe un mare har şi privilegiu, la fel şi faptul că în marea Mea iubire M-am pogorât printre voi în mica Ostie ca să Mă puteţi primi în inimile voastre ca să vă uniţi cu Mine şi pentru ca nu voi să trăiţi, ci Eu să trăiesc în voi. De la Răscumpărare sunteţi ai Mei, nu mai sunteţi ai voştri fiindcă Eu am plătit pentru voi un preţ uriaş, prin care v-am răscumpărat de sub sclavia satanei şi v-am salvat pentru oştirea glorioasă a celor mântuiţi, în Împărăţia Tatălui Meu. Dar pot să fac aceasta doar dacă şi voi conlucraţi la aceasta. Fără voi, nu vă pot mântui, deoarece atunci când v-a creeat Tatăl Meu, v-a creeat asemănători cu chipul şi asemănarea Sa şi a şezat în voi o mare demnitate: aţi primit de la El raţiune şi voinţă proprie. Eu, a doua persoană Dumnezeiască, Fiul Tatălui, respect aceasta în totalitate, ca şi dar al Tatălui Meu, de aceea nu aş îndrăzni niciodată să îngrădesc în vreun fel voinţa voatră proprie. Dar satana nu face aşa, cel care a fost neascultător faţă de Tatăl Meu şi este neascultător şi în continuare faţă de legile lui Dumnezeu şi astfel, transformat în şarpe l-a amăgit şi l-a înşelat deja pe primul om influenţându-i voinţa proprie şi aşa va minţi şi-i va amăgi pe toţi oamenii vii care stau de vorbă cu el.

Micuţii Mei dragi! Dacă nu vă vreţi răul, dacă nu vreţi suferinţă, neplăceri, niciodată să nu staţi de vorbă cu acest şarpe! Voi să fiţi doar ca nişte copii mici: blânzi în suflet şi mereu să vă supuneţi legilor Tatălui Meu şi să vă păstraţi seninătatea în inimi ca o comoară preţioasă de care nu vreţi niciodată să vă despărţiţi, fiindcă acestea vă ajută să vă încredeţi în Mine şi să vă mântuiţi.

O, dragii Mei copii! Dacă aţi şti ce răsplată mare şi ce onoare vă aşteaptă, dacă trăiţi urmându-Mă pe Mine. Bucuraţi-vă şi fiţi recunoscători pentru cei care vă calomniază, pentru că mare va fi răsplata voastră în Ceruri. Primiţi binecuvântarea Mea întăritoare pe care v-o dau din Inima Mea plină de iubire, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”

Întărire din Sfânta Scriptură: Mc7, 13: „ Cuvântul Domnului”



9 martie 2017. Acasă în ora îndurării, Domnu Isus spune...

Dragii Mei copii! Va aşteaptă vremuri foarte grele. Cuvintele Mele se vor împlini aşa cum vi le-am spus. Cer de la voi să nu priviţi la suferinţa vremelnică! Să nu vă pară rău de cei şi de cele pe care trebuie să le lăsaţi aici: nici persoane, nici lucruri, ci priviţi spre viitor, unde veţi păşi imediat ce sufletul vostru va părăsi acest înveliş de ţărână. Iar acest viitor imediat este vederea Feţei Mele: fericirea şi pacea veşnică. Voi şterge de faţa voastră toată lacrima, iar slava Mea va umple sufletele voastre în vecii vecilor.

Micuţii Mei dragi! La acestea să vă gândiţi când vă vor prigoni şi vă vor ucide pentru Mine, fiindcă stă scris că toţi cei care trăiesc evlavioşi în Cristos vor suferi prigoană. Iar în alt loc: vă vor duce ca pe mieii la tăiere pentru Mine. De aceea, copii Mei, nu vă amărâţi! Toate trebuie să se împlinească. Aceasta este Evanghelia. Aşa se despart cei loiali de cei neloiali, pentru că nimeni nu are o iubire mai mare decât cel care îşi dă viaţa pentru Dumnezeu. Pentru asta vă binecuvântez, micuţii Mei copii, cu iubirea ce se revarsă din Inima Mea, cu binecuvântare întăritoare, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”

Întăriri din Sfânta Scriptură: Mc 16,15: [Domnul Isus] le-a vorbit...” Mc 14, 42. 49: “A sosit ceasul, Fiul Omului este dat pe mâna răufăcătorilor....Scriptura trebuie să se împlinească.” Mt 26, 45: „A sosit ceasul, Fiul Omului este dat pe mâna răufăcătorilor....Scriptura trebuie să se împlinească.” Cuvânt cu cuvânt stă scris în două Evanghelii. 2Cor 4, 2: „Cuvântul lui Dumnezeu”