mesajul

marți, 10 noiembrie 2015

Rugăciuni ale Înmulţirii - Mesajul lui Isus din 13 octombrie 2002 – Medjugorje, Bosnia Hertegovina



Isus Cristos:
Dragii mei, rugăciunea omenirii este încă insuficientă.

Rugăciunea omului este indispensabilă pentru a avea pâinea zilnică, pentru că pământul trebuie să stea unit cu Cerul prin rugăciune.

Cum merg lucrurile pe planeta voastră, vedeţi şi voi; de aceea nevoia de rugăciune este mult mai mare decât vă imaginaţi. Răul se revarsă peste tot.

Dar unde abundă păcatul, prisoseşte Harul şi pentru aceasta Dumnezeu, în nesfârşita Sa Înţelepciune, a ales "o mică turmă" şi cu ea operează miracole. Este o multitudine de micuţi cu care sunteţi invitaţi cu toţii să vă uniţi.

Este armata Sfintei Mele Mame.

DUMNEZEUL VOSTRU VREA SALVAREA TUTUROR SUFLETELOR ȘI ÎN ACEASTĂ LUCRARE CERE MICA VOASTRĂ CONTRIBUȚIE.

Eu, Isus, promit oricui vrea să mă ajute în această lucrare, dacă este în stare de Har şi suflet de rugăciune (Rozariu, Sfânta Liturghie), şi se va ruga aceste rugăciuni pe care le sugerez, că le voi multiplica de o mie de ori!


Orice jaculatorie îmi permite să salvez un suflet, dar Eu, Care sunt Dumnezeul multiplicării binelui, o multiplic de o mie de ori !

Vă indic 33 şi mare parte dintre ele le cunoaşteţi deja. Rugaţi-vă cum vreţi, când puteţi, aşa cum sunteţi capabili, dar :

RUGAȚI-VĂ ! RUGAȚI-VĂ ! RUGAȚI-VĂ !

Niciodată în istoria Bisericii n-am acordat atât de mult.
Dacă voi credeţi că nimic nu-İ este imposibil lui Dumnezeu, începeţi imediat!
Vreau ca focul Iubirii Mele să incendieze tot pământul!
Când a fost nevoie am înmulţit pâinea; acum e nevoie de rugăciune şi Eu înmulţesc rugăciunea! 

Acesta este un miracol pe care l-aţi obţinut prin Inima Neprihănită a Mariei.

Nu e necesar să fie rugate toate cele 33 aşa cum sunt înşiruite; rugaţi-vă simplu, aşa cum vă sugerează inima voastră. Vă amintesc totuşi că Îmi este plăcut ca Preţiosul Meu Sânge să-mi fie oferit zilnic (jaculatoria nr. 33).

Vă reamintesc să fiţi asidui în rugăciunea Sfântului Rozariu şi în Sacramente.

PROMISIUNI
Promit ca oricine (dacă este în stare de Har şi suflet de rugăciune) se va ruga una din rugăciunile înmulţirii de 33 de ori, 9 zile la rând, va obţine de la Inima Mea Milostivă orice har, pentru sine sau pentru aproapele, cu conditia să fie corespunzător pentru mântuire.
Novena trebuie precedată de Crez, Tatăl nostru, Bucură-te Marie, Slavă Tatălui şi de cererea simplă şi plină de încredere a ceea ce se doreşte.
Dacă această novenă se va face ca rugăciune de mijlocire, va fi foarte puternică asupra Inimii Mele Milostive şi va obţine harul convertirii.
Dacă această novenă se face pentru un suflet din Purgator, va obţine de la Inima Mea Îndurătoare uşurarea imediată a pedepsei şi grăbirea eliberării.
Cui crede că nimic nu-I este imposibil lui Dumnezeu şi va face novena cu cele 33 de rugăciuni (33 ori 33) îi promit că va rămâne uimit de harurile pe care le voi revărsa asupra întregii sale familii. 
În sfârşit, nici cel care va spune numai una dintre rugăciuni de 33 de ori chiar şi o singură zi, nu va rămâne nerăsplătit.
Mi-e sete de IUBIRE ! Mi-e sete de suflete !
Cine se va ruga când va fi posibil, după obligaţiile stării sale, în timp ce desfăşoară îndatoririle sale zilnice, va fi prietenul Meu
Va fi binecuvântat, pentru că Mi-e sete şi voi Îmi daţi să beau.

Isus Cristos

Rugăciunile înmulţirii
1. O, Marie zămislită fără de păcat, roagă-te pentru noi care alergăm la Tine !

2. Inimă Neprihănită a Mariei, roagă-te pentru noi acum şi-n ceasul morţii noastre !

3. Sfântă Pătimire a Domnului nostru Isus Cristos, salvează-ne !

4. Sfinte Inimi ale lui Isus şi Maria, ocrotiţi-ne !

5. Fă să strălucească asupra noastră, Doamne, lumina Feţei Tale !

6. Rămâi cu noi, Doamne !

7. Maica Mea, Încrederea şi Speranţa, Ție mă încredinţez şi mă abandonez !

8. Isuse, Marie, vă iubesc. Salvaţi toate sufletele !

9. Crucea să fie Lumina mea !

10. Sfinte Iosife, Patronul Bisericii Universale, păzeşte familiile noastre !

11. Vino, Doamne Isuse !

12. Pruncule Isus, iartă-mă ! Pruncule Isus, binecuvântează-mă !

13. Preasfântă Providenţă a lui Dumnezeu, ai grijă de noi în nevoile prezente !

14. O, Sânge şi Apă care izvorăşti din Inima lui Isus ca Izvor de Milostivire pentru noi, am încredere în Tine !

15. Dumnezeul meu, Te iubesc şi Îţi mulţumesc !

16. O, Isuse, Rege al tuturor Naţiunilor, Împărăţia Ta să fie recunoscută pe pământ !

17. Sfinte Arhanghele Mihail, Protectorul Împărăţiei lui Cristos pe pământ, ocroteşte-ne !

18. Ai milă de mine, Doamne, ai milă de mine !

19. Laudă şi mulţumire în orice moment lui Isus din Preasfântul Sacrament !

20. Vino, Duhule Sfânt, şi reînnoieşte faţa pământului !

21. Sfinţi şi Sfinte ale lui Dumnezeu, indicaţi-ne calea Evangheliei !

22. Suflete Sfinte din Purgator, rugaţi-vă pentru noi !

23. Doamne, revarsă asupra întregii omeniri comorile nesfârşitei Tale Milostiviri !

24. Te ador, Doamne Isuse şi Te binecuvântez pentru că prin Sfânta ta Cruce ai răscumpărat lumea !

25. Tatăl meu, Tată Bun, Ție mă ofer, Ție mă dăruiesc !

26. O, Isuse, salvează-mă pentru lacrimile Sfintei Tale Mame !

27. Vie Împaraţia Ta Doamne, şi facă-se voia Ta !

28. O, Dumnezeule, Mântuitor şi Răstignit pentru noi, înflăcărează-mă de iubire, de credinţă şi curaj pentru salvarea fraţilor !

29. O, Dumnezeule, iartă păcatele noastre, vindecă rănile noastre şi reînnoieşte inimile noastre pentru ca să putem fi una în Tine !

30. Sfinţi Îngeri păzitori, ocrotiţi-ne de toate uneltirile celui rău !

31. Slavă Tatălui şi Fiului şi Duhului Sfânt !

32. Dumnezeule a toată Mângâierea, dispune în Pacea Ta zilele noastre şi acordă-ne Iubirea Duhului Sfânt !

33. Părinte Veşnic, îţi ofer Preapreţiosul Sânge al lui Isus în unire cu toate Sfintele Liturghiile celebrate astăzi pe întregul pământ, pentru toate sufletele Sfinte din Purgatoriu, pentru păcătoşii din toată lumea, pentru păcătoşii din Biserica Universală, pentru păcătoşii din apropierea mea şi din familia mea. Amin !

Explicatie despre  ceea ce inseamna "rugaciune jaculatorie":
"Monahii din vechime erau atât de siguri de acest adevăr, încât nu se mai preocupau să cânte Psalmii în limba maternă, fiindu-le de ajuns conştiinţa de a fi, într-un anumit fel, „organe” ale Spiritului Sfânt. Ei erau convinşi că credinţa lor va permite ca din Psalmi să se emane o „putere” specială a Spiritului Sfânt. Aceeaşi convingere se manifesta şi prin folosirea caracteristică a Psalmilor, numită „rugăciune jaculatorie” – de la cuvântul latin „iaculum”, adică lance, suliţă – pentru a indica expresii foarte scurte din Psalmi care puteau fi „lansate” ca nişte vârfuri aprinse de lance împotriva ispitelor. Ioan Casian, un scriitor care a trăit în secolele IV şi V, aminteşte că unii monahi descoperiseră eficacitatea extraordinară a scurtului început al Psalmului 69: „Dumnezeule, spre ajutorul meu ia aminte! Doamne, să-mi ajuţi mie, grăbeşte-Te!”, care de atunci a devenit intrare în Liturghia Orelor...


Sursa:
http://mmarysplendoareaiubirii.blogspot.ro/2012/02/rugaciuni-ale-inmultirii-mesajul-lui.html


P.S.
Pentru toti cei care vor citi aceasta postare :  https://www.youtube.com/watch?v=nseaAu6QoXk