mesajul

joi, 12 noiembrie 2015

Papa Francisc & umanism contra Crestinism


"Sfântul Părinte s-a adresat participanților la a V-a Convenție Națională Eclezială a Bisericii Italiene, reuniți în Florența pentru cinci zile, tema fiind „Un nou umanism în Isus Cristos”."



Și iată cum ne avertizează Isus legat de "umanism", prin mesajele date MDM :

Vor folosi mesajul de umanism, de iubire de semeni, cu referire la capacitatea voastră de a vă îngriji de cei săraci, needucați și nevoiași, ca un substitut al Adevărului care vi s-a dat în Evanghelii.  (09 noiembrie 2013)

Umanismul este o insultă adusă lui Dumnezeu, deoarece se concentrează asupra necesităților omului și nu asupra necesității de a vă căi de păcate în fața Creatorului a toate câte sunt. (25 decembrie 2014)

Începând din acest an Crucile Mele vor începe să dispară și, în timp ce Bisericile Mele și aceia care spun că Mă slujesc vor vorbi despre importanța umanismului, voi nu veți auzi vorbindu-se despre importanța abandonării voastre față de Mine, Isus Cristos, Mântuitorul vostru. Prin urmare, voi nu veți fi pregătiți pentru Mântuirea Veșnică. Importanța de a urma calea Mea către Tatăl Meu nu va fi menționată, nici importanța Sfintelor Sacramente nu va fi discutată. În schimb, vi se va vorbi despre importanța de a avea grijă de nevoile și bunăstarea altora, lucruri care vor fi folosite ca să înlocuiască adorația față de Mine. Eu sunt Biserica. Trupul Meu este Biserica Mea, dar cu timpul Eu voi fi complet dat la o parte. Capetele voastre vor fi umplute cu neadevăruri. Vi se vor prezenta toate căile pe care trebuie să mergeți ca să ajungeți mai aproape de Dumnezeu. Dar fiecare cale pe care vi se va spune să o urmați duce în direcția opusă. (18 aprilie 2014)

Este admirabil să aveți preocupare față de nevoile semenilor. Dar când voi promovați bunăstarea fizică a nevoilor omului mai presus de nevoile sale spirituale, nu sunt Eu, Isus Cristos, cel pe care Îl urmați.Umanismul nu este Creștinism. A fi Creștin înseamnă să Îmi predați totul Mie, abandonându-vă pe voi înșivă la picioarele Mele în deplină smerenie. Înseamnă să Îmi permiteți Mie să vă îndrum. Înseamnă supunere față de Legile Mele și înseamnă a face tot ce vă stă în putință pentru a arăta exemplul Iubirii Mele față de voi toți. (29 martie 2013)

Mă doare mult să văd atât de mulți oameni acceptând falsa umilință care se ascunde în spatele umanismului atât de lăudat de cei din Biserica Mea. ... Slujitorii Mei, ascultați acum această Chemare a Mea de a salva sufletele tuturor celor peste care ați fost numiți prin Sacramentul Sfânt al Preoției. ... Atunci când promovați umanismul și îndemnați acele suflete din dioceza voastră să facă la fel, voi Mă respingeți pe Mine. Voi Mă înlocuiți pe Mine, Isus Cristos, cu dorința nu numai de a promova justiția socială, ci și de a căuta în ochii celorlalți admirația pentru faptele voastre bune. Admirația lor și dorința voastră de a fi popular înseamnă că voi nu Mă mai slujiți pe Mine. (10 decembrie 2013)

Păgânismul va înflori. Dar din cauză că se va afla sub influența și conducerea celui rău, acest cult nu-și va arăta adevărata față. Va fi prezentat lumii ca o nouă formă de justiție socială, o nouă formă de umanism, prin care toate nevoile omului vor fi satisfăcute. Aceste nevoi vor include dreptul de a păcătui iar acele păcate vor fi considerate a fi drepturile morale ale omului, în sfidare totală a lui Dumnezeu. (19 mai 2013)

Ținta finală a dușmanilor Fiului meu este să convingă omul că umanismul este superior Cuvântului lui Dumnezeu. Umanismul le oferă un pretext viclean trădătorilor din Biserica Fiului meu, care vor să fie văzuți ca fiind iubitori, preocupați și luând atitudine față de nevoile celorlalți. Ei vor predica umanismul cu toate promisiunile lui goale din amvoanele Bisericilor Creștine până când practic nu se va mai face nicio mențiune la importanța salvării sufletelor voastre. Păcatul va fi considerat o cale de a evita conflictul în lume, dar nu va fi recunoscut ca fiind ceva real. Cea mai mare înșelăciune a tuturor timpurilor se așterne și în curând tuturor vă va fi dificil să rămâneți loiali Adevărului. (08 august 2014)

Priviți în spatele măștii umanismului și nu veți zări niciun semn care să amintească de Dumnezeu

Sâmbătă, 27 iulie 2013 la ora 19:22

Mult iubita Mea fiică, Dorința Mea este ca toți prețioșii Mei discipoli să se roage cu insistență pentru ca sufletele să fie ferite de răul cauzat de răspândirea ateismului. Ateismul nu se declară întotdeauna drept ceea ce este. Foarte des oamenii care au decis, pentru un motiv sau altul, să nu mai creadă în Dumnezeu, crează un substitut.
Omul este construit în așa fel încât el caută o cauză care să îi justifice existența. Blestemul umanismului este acela că îl înalță pe om în ochii omului. Conform umanistului, tot ce trebuie făcut este să se asigure că nevoile omului au prioritate. Mulți confundă umanismul cu Creștinismul. Când cineva proclamă importanța bunurilor lumești în viețile oamenilor, indiferent de costuri, cu scopul de a evita suferința și sărăcia, se poate presupune cu ușurință că aceasta este o formă de iubire a aproapelui.
Dacă spuneți că vreți să puneți capăt sărăciei, șomajului și altor suferințe, mulți vor crede că vorbiți în Numele Domnului. Priviți în spatele măștii umanismului și nu veți zări nici un semn care să amintească de Dumnezeu, nici nu veți auzi rostit Numele Său. Aceia care își duc viața ca umaniști nu Îl iubesc pe Dumnezeu. Ei se iubesc doar pe ei înșiși. Ei cred de asemenea că tot ce contează este starea de bine a omenirii – de obicei sub forma bunurilor materiale – care constituie un mijloc de a atinge un scop.
Deși poate părea caritabil ca să lumea să vadă că vă pasă de nevoile omului, nu puteți niciodată să Îl înlocuiți pe Dumnezeu, punând pe primul loc nevoile omului. Dacă faceți asta Îl insultați pe Dumnezeu. Umanismul, deși are toate semnele exterioare ale iubirii de Dumnezeu, nu este ceea ce pare. În spatele măștii iubirii se ascunde iubirea de sine. Omul va muri, trupul său se va preface în țărână, sufletul lui va continua să trăiască, și cu toate acestea umanismul ar vrea să vă facă să credeți că omul este nemuritor.
Fiți atenți când îmbrățișați umanismul, pentru că, dacă o veți face, veți rupe complet legătura voastră cu Mine.  
Al vostru Isus 

Obiectivul diavolului este de a păcăli oamenii să creadă că lumea și existența rasei umane nu sunt decât o cale care nu duce nicăieri. Cel mai mare triumf al său a fost introducerea umanismului și, în special, a umanismului laic. Umanismul, o așa-numită dorință de a se îngriji de necesitățile rasei umane, prin eliminarea injustiției sociale, este un lucru greșit. Cei care adoptă umanismul în viețile lor fac aceasta ca pe un substitut pentru credința în Dumnezeu și este de înțeles de ce fac aceasta. Din păcate, multe religii au produs schismatici al căror comportament nu este influențat de către Dumnezeu. Ura lor față de alții și intențiile lor criminale sunt exercitate în Numele lui Dumnezeu când, de fapt, satana însuși este cel care inspiră fiecare mișcare pe care ei o fac. El face aceasta pentru a-i conduce pe oameni departe de Dumnezeu. Aceste suflete întunecate comit acte teribile de nedreptate și folosesc Numele Tatălui Meu preaiubit pentru a-și duce la îndeplinire acțiunile josnice. Apoi, ei justifică aceste acțiuni în numele religiei lor și astfel îi determină pe mulți oameni să respingă orice credință în Dumnezeu.
Umanismul laic, deoarece aplaudă toate lucrurile bune făcute în numele dreptății sociale, este foarte atrăgător pentru acele suflete care au o inimă sensibilă, pentru că intențiile lor sunt bune. Din păcate, atunci când ei îmbrățișează această doctrină, ajung să considere Crearea lumii drept un accident cauzat de natură. Dar acesta este un neadevăr, deoarece lumea a fost creată de Tatăl Meu Veșnic. (27 iunie 2014)

Deocamdată întrezărim mai greu munca satanei:

"Îi veți putea recunoaște analizând atent mesajele date lumii de către ei. Pentru că undeva în miezul lor veți vedea că Învățăturile Mele și Adevărul pe care-l conține Sfânta Scriptură, au fost falsificate. Minciunile lor vor fi atât de subtile, încât doar cei care cunosc cu adevărat Sfânta Scriptură, vor fi în stare să le observe." (Mesaj din 08 octombrie 2011)

Insa astept momentul in care:
"Dar curând, cu toții vor vedea faptele subtile și gesturile viclene ale acelor falși impostori care prezidează de pe Tronul Meu de la Roma, căci acestea vor deveni sacrilegiu." (19 martie 2013)

"Adevărul nu mai înseamna Adevăr, pentru că mulți răspândesc minciuni, exagerează și nu își dau sema cât de ușor poate fi manipulat Adevărul. Pentru că el va fi răstălmăcit în mod subtil, mulți nu vor observa schimbările care nu rerspectă Adevărul. Minciunile vor lua locul Adevărului, vor diviza rasa umană și vor crea separarea de Dumnezeu, și acest lucru vă va duce la pieire." (02 noiembrie 2013)

"În multe cazuri, armata satanei nu va părea că Mi se opune în mod direct. Nu. Satana este mult prea viclean pentru a-și dezvălui prezența, astfel că fiecare manevră a războiului său împotriva acestei Misiuni va fi construită cu grijă, dar voi veți fi în stare să-i recunoașteți trăsăturile. Mândrie, aroganță, apeluri subtile pentru dreptate, care ascund cuvinte eretice și blasfemiatoare, vor fi prezentate omenirii ca fiind declarații de caritate și apeluri publice pentru respectarea drepturilor omului. Pe măsură ce Biserica Mea începe să se destrame pe la cusături, cei mai devotați ucenici ai Mei vor pune aceasta pe seama schimbării vremurilor; o nouă eră, în care lumea devine mai unită, în ciuda diferențelor religioase, și un nou început." (26 noiembrie 2014)


P.S.

Dragi fraţi si surori, ţineţi învăţătura Domnului nostru Isus Cristos, ca să luaţi răsplată de la El, ca să aveţi părtăşie cu El :

Matei, cap. 6
1.
Luaţi aminte ca faptele dreptăţii voastre să nu le faceţi înaintea oamenilor ca să fiţi văzuţi de ei; altfel nu veţi avea plată de la Tatăl vostru Cel din ceruri.
2.
Deci, când faci milostenie, nu trâmbiţa înaintea ta, cum fac făţarnicii în sinagogi şi pe uliţe, ca să fie slăviţi de oameni; adevărat grăiesc vouă: şi-au luat plata lor.
3.
Tu însă, când faci milostenie, să nu ştie stânga ta ce face dreapta ta,
4.
Ca milostenia ta să fie într-ascuns şi Tatăl tău, Care vede în ascuns, îţi va răsplăti ţie.