mesajul

vineri, 27 noiembrie 2015

Bunătate uimitoare !


 

Amazing Grace (My Chains are gone)
Bunătate uimitoare (Lanţurile mele au dispărut)


Bunatate uimitoare cit de dulce sunetul
Ce a salvat un nenorocit ca mine
Am fost pierdut odata, dar acum m-am regasit
Am fost orb dar acum vad


Cor:
Lanturile mele au disparut, am fost eliberat
Dumnezeul meu, salvatorul meu m-a rascumparat.
Si ca un potop mila Lui domneste
Iubire fara de sfirsit, uimitoare bunatate


Strofa 2:
Bunatatea a fost cea care mi-a invatat inima sa se teama
Si bunatatea mi-a alinat temerile;
Cit de pretioasa aceasta bunatate a aparut
In ora-n care pentru prima data am crezut!


Strofa 3:
Domnul mi-a promis bunatate,
Cuvantul Lui imi asigura speranta;
El scutul si portia mea vor fi,
Atit timp cit viata va exista


Strofa 4:
Pamantul va disparea curind ca zapada,
Soarele se abtine sa straluceasca;
Dar Dumnezeu,ce m-a chemat aici jos
Va fi vesnic al meu.
(Va fi vesnic al meu)
(Tu esti vesnic al meu)


Traducerea in romana (si versurile in engleza):
http://lyricstranslate.com/ro/amazing-grace-my-chains-are-gone-bunatate-uimitoare-lanturile-mele-au-disparut.html