mesajul

vineri, 13 noiembrie 2015

Falsul profet vs GARABANDAL



"(...) recent au fost impuse câteva restricţii noi în satul Garabandal, şi ele au fost impuse de noul episcop de Santander, Msgr Monge, numit de papa Francisc în mai 2015.

Restricţiile sunt următoarele:
- Interzicerea oricărei liturghii la Pini sau la Capela Sf. Mihail. (n.t. vă reamintim că la Pini este locul ales de Fecioara Maria, în care ea va lăsa un semn permanent după ce va avea loc Miracolul)
- Interzicerea de a se vorbi despre Apariţiile Doamnei noastre a  Muntelui Carmel în satul Garabandal
- Interzicerea venirii preoţilor la Garabandal ca reprezentanţi ai Bisericii (se permite doar ca persoană privată).
- Interzicerea oricărei manifestări religioase în satul Garabandal în legătura cu Apariţiile.
-E bine acum ? (Monge)  -Bravo, Monge !!! (Francisc)

Noul Episcop, Msgr Monge, a refuzat de asemenea să binecuvânteze noua clădire a centrului pentru Apariţii, deschisă recent, şi a impus un control strict al site-ului web.”






                                                        
Citate din mesajele MDM:

(Mesaj din 01 ianuarie 2011)
A fost o perioadă când Mama Mea a vrut să atragă atenția oamenilor prin revelații divine. Din păcate, de la aparițiile din Fatima și Garabandal, s-au împuținat numărul slujitorilor Mei (preoți), care iau în serios aparițiile. Nici măcar pe vizionari, pe acei puțini aleși, nu îi iau în serios. 

  
Maica Mântuirii: În curând rugăciunea ”Bucură-te Marie” nu se va mai auzi nici înăuntrul nici în afara Bisericii Fiului meu

Miercuri, 12 februarie 2014 la ora 22:45

Copila mea, întocmai precum imaginea Fiului meu, Cuvântul Său și Promisiunea Sa de a veni din nou vor fi ignorate și apoi eliminate, tot astfel se va întâmpla cu orice referire la mine, iubita voastră Mamă.
În curând, rugăciunea ”Bucură-te Marie” nu se va mai auzi nici înăuntrul nici în afara Bisericii Fiului meu. Cei care vor vizita locurile mele sfintele de pelerinaj vor avea de înfruntat multă dezaprobare, iar grupurile mariane vor fi criticate pentru multe motive, toate însă neîntemeiate. Nu se va  mai recunoaște  autenticitatea aparițiilor mele, ale Sfintei Fecioare Maria, Maica lui Dumnezeu. Toate referirile la mine nu vor fi agreate de către noua și modernizata carcasă a Bisericii Fiului meu pe Pământ. Devoțiunile față de mine vor fi oprite în multe biserici, sub regimul nou ales ce va fi introdus în viitor. Eu voi fi uitată și apoi disprețuită de către aceia care pretind că reprezintă o nouă, modernă și atotcuprinzătoare biserică, ce nu va semăna deloc cu Biserica ridicată pe Piatră de către Petru, iubitul apostol al Fiului meu.
Când veți vedea ca devoțiunile față de mine, Sfânta Maică a lui Dumnezeu, sunt privite în acest mod, vă rog să înțelegeți că aceste reguli noi se vor introduce la porunca celui rău. Cel rău mă disprețuiește, dar în același timp se teme de mine. El știe că devoțiunea față de mine a sufletelor ține în frâu acțiunile lui malefice și că recitarea Preasfântului meu Rozariu îl biciuiește și îl face neputincios. Cei care mă iubesc vor avea de înfruntat acele zile și va veni timpul când va înceta asocierea Bisericii cu locurile de pelerinaj. Când se va întâmpla acest lucru, veți ști că scopul este de a-i separa pe copiii lui Dumnezeu de influența mea, care în acele timpuri va fi necesară pentru că eu vă voi ajuta să vă apropiați de Fiul meu.
Rolul meu este de a vă pregăti pentru Marea Zi a celei de a Doua Veniri a Fiului meu. Intenționez să continuu să îi chem pe toți copiii mei până când acea Zi va sosi. Eu doresc doar să aduc sufletele înaintea Fiului meu, astfel încât El să le poată oferi Mântuirea Eternă. Ținta este salvarea sufletelor, dar cel rău va face toate eforturile pentru a împiedica acest lucru. Maica voastră iubită, Maica Mântuirii 


(Mesaj din 30 martie 2014)
Fiecare Dar oferit omului prin mijlocirea Mamei Mele, de la moartea Mea pe Cruce, a fost menit să-i ajute pe toți păcătoșii să se pregătească pentru Măreața Zi. Maica Mea a răspuns Voinței Divine a Tatălui Meu atunci când Mi-a dat naștere Mie, Mântuitorul și Răscumpărătorul lumii. Ea, la rândul ei, a fost aleasă ca mijlocitoare între om și Justiția Divină a lui Dumnezeu. Rolul ei este acela de a interveni în favoarea păcătoșilor, avertizându-i și pregătindu-i ca să Mă primească pe Mine, Fiul ei, în ultima Zi.
Fiecare apariție a iubitei și Binecuvântatei Mele Mame, care a avut loc în lume, s-a produs prin Autoritatea Tatălui Meu. Tot ceea ce ea a prezis se va întâmpla acum, dar tot ceea ce ea a declarat a fost uitat de către majoritatea slujitorilor Mei sfințiți, care au ales să ignore avertizările ei.
O, vai de cei aleși de Dumnezeu pentru a-I sluji în zilele din urmă, căci ei nu vor fi treji la Chemarea Mea. Surzi și orbi, ei vor urma o versiune falsificată a Cărții Tatălui meu și în loc de fructul pe care au fost chemați să îl rodească, nimic altceva decât putreziciune nu se va vărsa din gura lor. Mândri și aroganți, ei neagă intervențiile Mamei Mele,aparițiile ei și chemarea ei pentru a-i aduna și a-i aduce la înțelepciunea Ierarhiei Cerești, acolo unde Adevărul este Rege. Adevărul le-a scăpat și, în loc să se prosterneze în pură umilință înaintea Tronului lui Dumnezeu, ei urmează regulile omului – ale omului care are slăbiciuni și care nu cunoaște Adevărul Promisiunilor făcute de Dumnezeu poporului Său.