mesajul

miercuri, 17 mai 2017

Mesaj al Domnului Isus Cristos dat lui William Costellia în data de 7 mai 2017

Isus îi sfătuieşte pe toţi să aşeze pecetea Dumnezeului celui Viu (dată Mariei Îndurării Divine) în căminele lor şi să citească Poemul Omului Dumnezeu de Maria Valtorta (Este vorba de „Evanghelia aşa cum mi-a fost revelată” - n.tr.)

Pecetea Dumnezeului celui viu în româneşte poate fi găsită pe


Writings of Maria Valtortahttp://www.valtorta.org.au/

Scrierile Mariei Valtorta în engleză pe http://www.valtorta.org.au/

William: Astăzi după Liturghie, Isus pe la orele 13:30.
Întâi a venit la masa de la Altar în timpul Consacrării – şi apoi după Liturghie. El a stat în toată gloria în afara Tabernacolului - foarte strălucitor- în timp ce ţinea în mâna dreaptă o cruce albă luminoasă. Crucea era un pic mai înaltă decât El. În această cruce albă am văzut „Pecetea Dumnezeului celui Viu”, dată profetului Maria Milostivirii Divine.

DOMNUL ISUS: Pace, fiul Meu mult iubit, Pace! Nu fi tulburat în inimă pentru că am venit în lume pentru păcătoşi – pentru aceasta M-am jertfit pentru întreaga umanitate. Pace!
Astăzi, doresc să spun copiilor Mei, că este important ca omul să pună acum „Pecetea Dumnezeului Celui Viu” în fiecare casă – această Pecete, pe care am revelat-o fiicei Mele, Maria Milostivirii Divine. Copii Mei trebuie acum să se pregătească, deoarece apariţia Aticristului este aproape – şi „Semnul Fiarei” a început să fie implantat în copiii Mei – şi nu va mai trece mult timp până ce nu vor aduce acest Semn asupra copiilor Mei. Copiii Mei trebuie să citească acum Sfintele Cuvinte date profetului Meu, Maria Milostivirii Divine.”

WILLIAM: În mâna stângă a lui Isus, avea Sfântul Cuvânt a lui Dumnezeu în cartea intitulată „Poemul Omului-Dumnezeu” (primul titlu dat cărţii „Evanghelia aşa cum mi-a fost revelată” şi care a rămas aşa în limba engleză. -nota traducătorului)

DOMNUL ISUS: „Este dorinţa Mea ca toţi oamenii să citească Sfintele Mele Cuvinte date fiicei Mele, Maria Valtorta, pentru că aceste cuvinte îi vor ajuta pe copiii Mei să Mă cunoască pe Mine, Dumnezeul lor, cu adevărat.”
Aş dori ca ai Mei copii să se pregătească , fiindcă Semnul Meu va fi trimis curând, cel care le va ilumina sufletele şi inimile. Pace, copiii Mei!”

WILLIAM: Apoi Isus mi-a mai spus mai multe lucruri în privat şi apoi ne-a binecuvântat:

DOMNUL ISUS În numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh. Amin.” In the Name of the Father and of the Son and of the Holy Ghost. Amen.”

WILLIAM: "Semnul” din semnul Crucii ieşea ca o lumină din Isus şi, ca o ceaţă, se aşeza peste noi toţi ca şi roua.