mesajul

miercuri, 31 mai 2017

Pregăteşte o momeală

Sunt probleme şi mari semne,
Cum în lume şi în vreme;
Suferă, rabdă şi plânge,
Rupe, smulge şi distruge.

Dacă nu ar fi fost scris
Pentru acum, nu aţi fi văzut,
Care n-au fost niciodată,
Aşa tsunami, tornadă.

Că a fost un cataclism,
La sfârşitul unui timp-
Sunt concluzii, sunt păreri,
Dar nimic de adevăr.

Eu am fost, sunt şi voi fi,
Să pot, să văd şi tot a şti.
Stau pe cel mai mare tron,
Şi sunt cel mai mare Domn,

Cum în grad şi în putere,
Peste împărat sau rege.
Eu nu am nici un rival,
Ce au fost, acum sunt în iad.

Acum cel ce stă ascuns,
E vorba de Anticrist,
Este timpul pentru el,
Cum a fost cu Lucifer,

Unii cu Mine să lupte,
Alţii lumea a distruge.
Le-am dat minte, le-am dat timp,
Şi iată ce au făcut!

Omul vrând mai sus să urce,
Aşa singur se distruge,
Cum în Babilon a fost,
Încurcând vorba la toţi.

Cerând una, primeau alta,
Uite aşa lucrează Tata,
Să înţelegeţi că ce vreţi,
Nu puteţi ca să aveţi.

Eu ştiu ce aveţi nevoie,
Şi vă dau după putere.
Nimic de la voi nu vreau,
Dacă întâi nu vă dau.

Ca distanţă şi ca timp,
În viaţa de pe pământ,
Copii, Eu hotărăsc totul,
Să crească sau să cadă părul,

Când să mergeţi, când să staţi,
Să vă odihniţi, lucraţi.
V-aţi lăsat cam pe o ureche,
N-ascultaţi ale Mele vorbe.

Faceţi doar ce vă convine,
Mai mult rău şi puţin bine.
Cumpătare nu mai este,
Nici în lume, nici în vreme.

Voi, încetul cu încetul,
Ce a fost bun, aţi distrus totul.
În grabă după mai mult,
Aţi stricat, aţi otrăvit,

Tot ce a fost curat, frumos.
Aţi întors totul pe dos.
Iată că nu se mai poate,
Ca să mergeţi mai departe.

Urmează cipul să pună,
De nu pe frunte, pe mână.
E semnul lui Lucifer,
Care a căzut din cer,

În braţe la Anticrist,
Ca să vă fure cu cip.
La Eva cipul a fost mărul.
Cum lucrează înşelătorul!

Ce e bun şi ce e sfânt,
Nu-i place lui Anticrist.
Domnul i-a dat timp, putere,
Să lucreze în astă vreme.

Cum în Eden, şi acum,
Atunci mărul, acum cip.
Tatăl vă spune la toţi,
Ca de acum să fiţi atenţi.

Se lucrează în viteză,
Timpul nu mai are normă,
Zi şi noapte ca în mină,
Ca la toţi cipul să pună.

Atenţie, vă spun, mărită,
De acum în orice clipă,
Şi la orice veste nouă,
Nu cu o ureche, cu două.

Ascultaţi şi luaţi în seamă:
Pregăteşte o momeală.
Spune una, face alta,
Ascultaţi ce spune Tata.

marţi, 30.05.2017, ora 19:49, Anton Ciobanu