mesajul

luni, 15 mai 2017

Mesajele Domnului Isus din 6 si 7 martie 2017 prin Maria Julianna

6 martie 2017. Acasă, Domnul Isus spune...

Dragii Mei copii! Atenţia voastră să se îndrepte către ceea ce este plăcut în faţa Mea şi ceea ce şi trăiţi de fapt prin harul Meu; spre puritatea sufletească, smerenia, ascultarea, spre urmarea Mea cu loialitate, care se manifestă în renunţarea de sine şi în purtarea crucii. Acestea să umple sufletele voastre, fiindcă vă spun, despre toate celelalte va trebui să daţi socoteală în faţa scaunului Meu de judecată. Ei voi plăti fiecăruia după faptele sale. Dar cel care trăieşte o viaţă virtuoasă, asupra aceluia nu voi rosti judecată deoarece, prin harul Meu, a trecut de judecată. Fiindcă orice slăbiciuni sau metehne a avut, a scăpat de ele în sacramentul pocăinţei. Fiindcă ori de câte ori cădeţi, întotdeauna vă ridicaţi şi cu o străduinţă care Îmi place, mereu vreţi să fiţi plăcuţi Mie.

Micuţii Mei dragi! Vă cer să vă iubiţi unii pe alţii şi suportaţi unii altora cu răbdare slăbiciunile voastre şi întotdeauna să vă iertaţi unii pe alţii. Transpuneţi în fapte cuvintele Imnului iubirii, în care stă scris: „iubirea este binevoitoare, nu ţine cont de răul primit, toate le rabdă, toate le îndură, iubirea nu încetează niciodată.”
Acum, aceste învăţături au o importanţă deosebită şi trebuie să le înfăptuiţi, fiindcă doar în acest mod puteţi trece cu bine peste nenorocitul timpul prezent şi viitor ce vă aşteaptă. Datorită vouă voi scurta zilele, ca să le puteţi suporta. O fac pentru a vă salva sufletele, fiindcă cel rău vrea să îi împingă la osândă şi pe cei aleşi, dar Eu nu voi permite aceasta. Când veţi vedea că va dărâma Biserica Mea, să nu Mă întrebaţi ce înseamnă: „Şi porţile iadului nu o vor învinge”. De multe ori aparenţele înşeală. Duşmanul Meu îi poate birui doar pe aceeia care conlucrează cu el. Dar şi acum există un grup, şi va rămâne, format din cei care nu sunt de acord cu suflul distrugerii şi se dezic de el. Hrănindu-se cu Sacramentele Mele, luând de la Mine putere, îşi pun toată încrederea în Mine. Pentru aceştia sunt valabile: „Şi porţile iadului nu o vor învinge”. Ei formează chipul adevărat al Bisericii Mele. Ei, cei loiali, care Mă adora şi în ascuns şi se hrănesc cu Mine. Ei sunt acei oameni, în care Tatăl Meu Mă vede pe Mine şi spune asupra lor aşa cum a spus despre Mine: „aceştia sunt copiii Mei preaiubiţi, în care Îmi găsesc plăcerea.”

Aşa să interpretaţi cuvintele Mele scrise în Evanghelie, pe care le înfăptuiesc: „ porţile iadului nu o vor învinge”. După ce voi despărţi pe cei drepţi de cei falşi, pe cei neloiali de cei loiali, după ce voi judeca Pământul, voi reveni în slavă şi cu suflarea gurii Mele îl voi mătura pe cel rău. Voi reînnoi Biserica Mea, îi voi pune giuvaere, o voi îmbrăca în straie minunate noi şi curate ca să Mă minunez în ea. Va fi ca Mireasa împodobită pentru Mire, în care Dumnezeu îşi va găsi plăcerea.

Micuţii Mei! Rugaţi-vă pentru Biserica Mea, ca reînnoită să poată implini planul Meu Sfânt destinat Ei dintru veşnicie. Biserica Mea va fi din nou curată şi sănătoasă. Foarte mulţi copii ai Mei vor primi aici harul sfinţeniei vieţii, prin puterea purificării. Biserica Mea va fi leagănul sufletelor, doica, mama şi cea care le hrăneşte. Toate acestea le voi duce la bun sfârşit Eu, Răscumpărătorul înviat, Mântuitorul, Cel care îi hrănesc şi îi viez pe copiii Mei credincioşi cu scumpul Meu Trup şi Sânge. Şi astfel îi binecuvântez pe toţi cei care Mă urmează, dar cei care Îmi întorc spatele, Mă batjocoresc, Mă biciuiesc şi Mă răstignesc, pe aceia îi las în mâinile duşmanului Meu, cel pe care îl slujesc. Dragii Mei copilaşi, primiţi binecuvântarea Mea întăritoare pe care v-o dau din Inima Mea nesfârşit de iubitoare, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”

Întărire din Sfânta Scriptură: „ Tit 1, 2: „Dumnezeu care spune adevărul a promis.”



7 martie 2017. Acasă, în ora îndurării Domnul Isus spune...

"Dragii Mei copii, aleşi dragi ai Inimii Mele! Vă aşteaptă vremuri foarte grele. Timpul de har se sfârşeşte. Vă vor prigoni şi va trebui să fugiţi dintr-un loc în altul. Timpul este scurt. În curând cuvintele Mele se vor împlini. Acest timp, priviţi-l ca pe o ultimă ocazie când încă voi fi prezent printre voi în Preasfântul Sacrament al Altarului, când încă în bisericile voastre vor putea celebra nestingheriţi Sfânta Liturghie, deoarece vă spun că planul prin care să modifice cuvintele din liturghier prin care Mă vor fura din Altar este gata. Atunci nu va mai fi Sfânta Ostie, doar pâine, un lucru profan în care Eu nu voi mai fi prezent. Voi să nu mergeţi acolo, fiindcă cel care a deţinut odată deplinătatea, acela nu poate fi îndestulat cu nimic.

Copilaşii Mei! Conştientizaţi în voi că Eu niciodată nu vă voi părăsi. Vă iubesc atât de mult, încât cu preţul Sângelui Meu am plătit răscumpărarea. Vă binecuvântez, micuţii Mei, cu iubirea Mea nemărginită, izvorâtă din Inima Mea şi care întrece orice închipuire omenească, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.

Întărire din Sfânta Scriptură: 1 Pet1, 25: „Cuvântul lui Dumnezeu”