mesajul

duminică, 9 iulie 2017

Mesajul Sfintei Fecioare Maria si mesajul Tatalui Ceresc - Muntele Sfintei Treimi - iulie 2017

Mesajul Sfintei Fecioare, Muntele Sfintei Treimi, 01 Iulie 2017

     Dragii mei trandafirasi albi, si azi am venit intre voi cu mare bucurie si cu iubirea mea materna. In aceasta luna sarbatoriti a saptea aniversare a fiicei mele Eva, azi am adus-o cu mine prin voia Sfintei Treimi. Ea este foarte fericita atunci cand vede ca nu ati abandonat acest loc de pelerinaj, veniti evlaviosi, cu perseverenta. Chiar daca ei nu mai sunt intre voi, ei mijlocesc pentru voi si intentiile voastre pe care le aduceti cu incredere in acest loc de pelerinaj. Acest loc este unic pentru voi, primiti un har unic. Dumnezeu a ales acest loc impreuna cu voi si il duce mai departe.

     Dragii mei copiii, azi veti avea parte de un har extraordinar, incercati sa va deschideti in totalitate inimile. Sa aveti curajul sa asezati in mantia mea intentiile voastre, asezati acolo si tot ce nu intelegeti. Sa credeti micutii mei ca toate acestea sunt perioade de har si imi pare foarte rau ca multi nu profita de aceste haruri. Nu este un har de toate zilele faptul ca pot veni la voi, pot fi prezenta intre voi si va pot invata. Asta nu se intampla zilnic, va rog sa apreciati. Vad ca lipsesc foarte multi.

     Va cer sa puneti in practica unitatea. Sa fie unitate in familia voastra trupeasca si sufleteasca, sa fie unitate in intreaga lume. Luati in serios rugaciunea, mesajele, postul, novena mare si toate invataturile mele. Copiii mei sa credeti ca va asteapta timpuri grele, de aceea va cer azi sa fiti atenti la Sfantul Meu Fiu. Sa fiti atenti sa analizati acele lucruri pe care nu le-ati facut bine pana acum, luati in serios vocatia voastra de ispasitori. Eu va iubesc, sunteti pentru mine un buchet de flori si doresc ca fiecare din voi sa fie o floare din acest buchet, ca acolo unde traiti sa fiti buchetele de flori cand va rugati impreuna.

     Data viitoare cand veti veni aici, copiii mei, sa aduceti cu voi si pe altii. Nu ati spus „da” la cererea Sfantului Meu Fiu, veniti cu curaj, veniti de mai multe ori pe parcursul lunii, rugati-va, ispasiti, copiii mei, pentru pacea lumii. Aceasta lume are nevoie de pace, sa nu permiteti ca intunericul sa acopere intreaga lume. Luati in serios invitatia, veniti sau mergeti in oricare alta parte, dar rugati-va pentru ca daca izbucneste razboiul mondial sau urmeaza sirul catastrofelor naturale care distrug totul, care deja se vad, atunci degeaba va rugati dupa ce s-a intamplat raul. Trebuie sa va rugati si astfel puteti impiedica multe lucruri rele. Rugati-va si ispasiti pentru Biserica voastra. Treziti-va copiii mei din somnul vostru adanc, rugati-va impreuna cu Isus prezent in voi, pentru ca Isus este prezent in toti si asteapta sa ii cereti, asteapta sa va rugati, faceti acel 1% pe care vi-l cere.

     Nu permiteti ca cel Rau sa invinga, nu-i permitei sa dezbine familia voastra, comunitatea voastra, acest loc de pelerinaj. Nu permiteti sa dezbine Biserica voastra. Uniti-va la bine, sunt cu voi in fiecare zi si ma rog impreuna cu voi atunci cand ma invitati, impreuna cu fondatorii muntelui, Parintele Cilik si fiica mea Eva, cu toti Sfintii, Ingerii si Sfanta Treime. Doar voi trebuie sa spuneti da micutii mei, spuneti cu curaj „vreau tot ceea ce vrea Dumnezeu si nu vreau nimic din ceea ce nu vrea Dumnezeu”. Acesta a fost motto-ul fiicei mele Eva, pentru aceasta a luptat intreaga ei viata, ca sa se realizeze vointa lui Dumnezeu in privinta ei si in privinta acestui loc de pelerinaj care este unic, unde puteti veni sa va rugati, unde puteti veni sa va reconciliati, puteti sa cereti direct de la Sfanta Treme orice si sa credeti ca veti primi tot ceea ce coincide cu vointa lui Dumnezeu la momentul potrivit. Nu uitati micutii mei ca eu ma bucur pentru voi si va iubesc impreuna cu Sfanta Treime, impreuna cu Parintele Cilik si fiica mea Eva, impreuna cu patronii Muntelui. Acum Sfanta Treime va binecuvanteaza prin mine cu harul perseverentei si al fidelitatii.


Mesajul Tatalui Ceresc, Muntele Sfintei Treimi, 2 Iulie 2017

     Dragii mei copiii, sunt foarte recunoscator pentru voi, pentru da-ul vostru. Exista intre voi persoane perseverente, fidele, care vin cu curaj de fiecare data. Va multumesc ca ma cinstiti, multumesc ca oferiti prima duminica din luna pentru intentia mea, iar intentia mea este iubirea, puritatea, fidelitatea. Incercati sa va insusiti aceste cuvinte, incercati sa traiti curati, incercati sa ramaneti in stare de har prin pocainta.

     Am nevoie de voi, copiii mei, asa mare nevoie am de voi precum aveti voi de mine. Daca nu ar exista oameni care sa se roage, care sa accepte sacrificii, care sa posteasca, care sa ofere Sfinte Liturghii, atunci ar fi mult mai greu pentru aceasta lume stricata. Copiii mei, va rog azi sa luati in serios tot ceea ce va cer, puneti in practica ceea ce va spun prin fiica mea, puneti in practica tot ceea ce ati auzit azi, veniti si nu coborati niciodata din tren. Trenul vostru merge inainte, nici in stanga nici in dreapta, doar inainte si va conduce pe calea sfinteniei. Este trenul care va va conduce pe calea sfinteniei. Sa nu coborati din el copiii mei, va astept cu fiecare ocazie si astept sa va deschideti inimile, permiteti sa patrunda in voi harul, harul iubirii, copiii mei, pe care trebuie sa-l duceti in toate partile lumii. Voi doar sa iubiti, sa nu va preocupe altceva, sa iubiti peste tot si acolo unde nu sunteti iubiti.

     Copiii mei, lumea are nevoie de iubirea voastra, are nevoie de convertire, de aceea v-am chemat sa aduceti mai multe sacrificii. Daca puteti, sa veniti mai des in acest loc, daca puteti, sa va aduceti si membrii familiei cu voi. Sa invitati pe toti aceia care sunt deschisi spre haruri. As dori sa ma preamaresc prin voi si prin voi in intrega lume.

     Copiii mei, acum va cer ridicati-va , deschideti-va bratele si inimile. Veti simti in palmele voastre iubirea mea paterna, prezenta mea paterna. Veti vedea, veti experimenta in curand ca toate harurile pe care le primiti aici, daca le traiti bine, vor aduce schimbari in casele voastre, in familia voastra, in Biserica voastra, in intreaga lume.

     Vedeti copiii mei, razboiul se afla in prag, cu siguranta experimentati si catastrofele, in multe locuri este grindina mare. Toate astea se intampla cu permisiunea mea, dar sa nu fiti suparati pentru ca veti primi ceea ce aveti nevoie. Se ca schimba totul daca faceti voia mea.

     Auziti trenul? Trece in fiecare zi inainte, inapoi, fie ca este gol sau plin, isi face datoria. Ganditi-va la asta cand va rugati: trenul meu merge intotdeauna inainte, trenul meu se opreste ca sa pot urca si ma conduce pe calea sfinteniei. Fiti fideli copiii mei, fiti perseverenti si nu uitati nici macar o clipa ca Eu va iubesc si va astept in fiecare luna. Oferiti in cinstea mea prima duminica si fiecare zi a vietii voastre, ca in primul rand voi sa va purificati si veti vedea, veti experimenta, nici un pas al vostru nu a fost degeaba, nu ati facut nici un pas degeaba.


     In cartea mare sunt scrise toate faptele voastre, bune si rele, iar in ora mortii voastre veti da socoteala de toate. Cel mai bine va fi in vietile voastre daca in fiecare zi veti spune: „Doamne fie voia Ta, sa fie totul conform vointei Tale”. Sa nu va temeti ca veti fi mai saraci sau mai obositi daca acceptati sacrificiile si veniti aici in fiecare luna. Eu vreau sa va vad aici si vreau sa va iubesc asa cum sunteti. Acum Tatal Ceresc ne da binecuvantarea Sa cu harul perseverentei si al iubirii depline.