mesajul

vineri, 21 iulie 2017

Mesajele Domnului Isus din 25 si 27 mai 2017 prin Maria Julianna

 25 mai 2017. Acasă, în ora îndurării, Domnul Isus spune...
Dragii Mei copii! O mare prigoană creştină este în desfăşurare, voi avea foarte mulţi martiri. Trăiţi pregătiţi de moarte! Aceasta am cerut în Evanghelie: veghere continuă, deoarce nu cunoaşteţi nici ziua, nici ceasul. Ţineţi învăţătura Evangheliei! Transpuneţi-o în fapte, străduiţi-vă spre sfinţenia vieţii şi atunci moartea vă va găsi pregătiţi! Oricât de subit ar veni ea, prin prigoană sau boală, acceptaţi-o că vine din mâna Mea. Şi Eu am murit pentru voi. Rugaţi-vă doar pentru ca sufletul vostru să fie cu Mine pentru veşnicie, aşa cum am cerut de la Tatăl în rugăciunea Mea de Mare Preot: „Părinte, vreau ca cei pe care mi i-ai dat să fie acolo unde sunt şi Eu spre a vedea slava Mea.” Timpul este aici. V-am spus deja totul. Acestea sunt încă minutele harului,  pe care le-am dat ca să mergeţi să luaţi sacramentele şi să trăiţi în permanenţă pregătiţi. Vegheaţi pentru ca să nu fiţi luaţi prin surprindere atunci când sufletul va zbura din trupul vostru şi va sta în faţa scaunului Meu de judecată. Eu cunosc gândurile, cuvintele şi faptele fiecăruia şi voi cere socoteală pentru tot ce a făcut pe Pământ.
Copiii Mei! Viaţa voastră în această lume este un examen. Oare aţi trecut proba, aţi transpus în fapte poruncile Mele, Cele Zece Porunci şi porunca de căpătâi care vorbeşte depre iubire? Dacă le-aţi făcut pe toate acestea, nu aveţi de ce să vă îngrijoraţi deoarece atunci aţi trecut de judecată. Dar cei care au tot amânat căirea de păcate, convertirea şi întorcând spatele învăţăturii Mele au slujit răutatea, au de ce să le fie teamă. Rugaţi-vă pentru aceştia pentru ca să le salvez sufletele de la osânda veşnică.
Am spus în Evanghelie: „Povara Mea este uşoară, jugul Meu este dulce.” Povara trebuie înţeleasă ca fiind crucea, iar jugul este cel care leagă doi boi ca să tragă plugul  într-o singură direcţie în pământul arabil. E un har deosebit ca Eu, Omul-Dumnezeu, Răscumpărătorul şi Dumnezeu Mântuitor, vă ofer jugul Meu şi prin asta leg viaţa voastră de voinţa Mea veşnică, fiindcă planul Meu este de fapt sfinţirea voastră şi, dacă vă lăsaţi conduşi de Mine, atunci veţi atinge repede sfinţenia vieţii, ceea ce înseamnă că veţi ajunge cu siguranţă în viaţa veşnică. Fiţi recunoscători pentru această chemare, şi anume că puteţi merge alături de Mine pe calea vieţii, că vă călăuzesc şi vă dau harul de a fi fericiţi încă de aici de pe Pământ şi în Rai pentru o veşnicie.
Pentru asta vă binecuvântez, micuţii Mei dragi, cu binecuvântare întăritoare cu iubirea nemărginită ce se revarsă din Inima Mea iubitoare, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”
Întăriri din Sfânta Scriptură: Mt 24,2: (Isus spune) Adevăr vă spun” 9:Atunci vă vor da la tortură şi vă vor ucide; veţi fi urâţi de toate neamurile din cauza numelui Meu.”


27 mai 2017. Acasă, în ora îndurării, Domnul Isus spune…
“Dragii Mei copii, aleşi dragi ai Inimii Mele! Nu vă fie teamă de viitor! Eu sunt cu voi şi vă port de grijă. A sosit timpul. Acum voi pedepsi lumea, va cădea ploaie de foc din cer şi va arde, va pârjoli totul  ca Pămânul să se cureţe de idoli, de cele materiale, de toate păcatele şi murdăriile trupului, fiindcă mulţi se vând pe ei înşişi şi pe copiii lor în speranţa unei existenţe materiale mai bune. Dar cei care Mă imploră şi cer cu încredere ocrotirea Mea, aceia nu vor fi mistuiţi de foc, ci voi ţine mâna Mea protectoare asupra lor şi vor scăpa.
Dragii Mei copii! Eu, Domnul, am pogorât din braţele Tatălui ca să Mă întrupez în sânul Sfintei Fecioare, pentru a vă răscumpăra. Răscumpărarea Mea este extinsă asupra fiecărui om, dar fără conlucrarea voastră nu vă pot răscumpăra. Aţi primit voinţă proprie şi raţiune. Voi trebuie să vă decideţi soarta veşnică. Vă învăţ şi vă trimit mesaje, pentru a câştiga mântuirea. Dar satana, ca un leu care rage, vă dă târcoale neîncetat, căutând pe cine să înghită. Dacă vă împotriviţi lui cu credinţă, atunci îl vei birui. Dar dacă Îmi întoarceţi spatele Mie şi învăţăturilor Mele, atunci el vă biruie şi vă pecetluieşte soarta veşnică, devenind fii ai osândei.
Dragii Mei copii! V-am pregătit un loc minunat în Paradis. Am deschis înaintea voastră porţile Împărăţiei Mele şi v-am obţinut o fericire ce durează veşnic. Acolo voi şterge toată lacrima şi vă dau o asemenea minunată şi fericită viaţă veşnică ce întrece orice închipuire sau năzuiţă.
Micuţii Mei! Să cunoaşteţi Evanghelia şi s-o transpuneţi în fapte! Intraţi într-o legătură directă cu Mine şi întoarceţi-Mi iubirea! Căiţi-vă de păcatele voastre şi trăiţi în sfinţenia vieţii! Atunci veţi câştiga Împărăţia pe care Tatăl Meu a pregătit-o celor care Îl iubesc. Dar dacă urâţi, nu vă iertaţi unii pe alţii şi dacă munciţi doar în speranţa unui câştig material, atunci veţi culege ce aţi semănat şi veţi avea parte de dezamăgire, fiindcă totul rămâne aici, se mistuieşte, dar veţi vedea şi dauna adusă sufletului vostru. Aşadar ce-i foloseşte omului să câştige lumea întreagă, dacă îşi pierde sufletul? De aceea vă spun: fiţi înţelepţi: adunaţi-vă comori durabile aici pe Pământ, care sunt faptele iubirii, pentru care veţi auzi de la Mine la judecată: “Veniţi, binecuvântaţii Tatălui Meu, moşteniţi împărăţia care a fost pregătită pentru voi de la întemeierea lumii. Căci am fost flămând, şi mi-aţi dat să mănânc, am fost însetat, şi mi-aţi dat să beau, am fost străin, şi m-aţi primit,  gol, şi m-aţi îmbrăcat, bolnav, şi m-aţi vizitat, am fost în închisoare, şi aţi venit la mine! …Adevăr vă spun: tot ce aţi făcut unuia dintre fraţii Mei cei mai mici, Mie Miaţi făcut”. Dar dacă sunteţi zgârciţi şi vă urâţi, nu pot să spun altceva decât că tot ce nu aţi făcut unuia dintre aceştia, cei mai mici, mie nu mi-aţi făcut şi atunci nu aveţi ce căuta în Împărăţia lui Dumnezeu, unde există doar iubire şi pace, bucurie şi fericire. Tatăl l-a creeat pe om pentru ca să iubească şi să primească iubire. Iubirea reciprocă este anticamera Paradisului. În Împărăţia Mea, aceste învăţături se împlinesc doar şi astfel roadele devin palpabile. Pe buzele voastre va fi adoraţie şi slăvire continuuă şi veţi trăi într-o iubire incomensurabilă, în tovărăşia sfinţilor şi a sfinţilor îngeri.
Micuţii Mei copii! V-aţi născut pe acest Pământ pentru ca în această vale de lacrimi să câştigaţi pentru voi înşivă viaţa veşnică şi să-i atrageţi şi pe alţii aici. Prin credinţa şi faptele voastre bune să meritaţi mântuirea.
În curând va sosi timpul când trebuie să daţi mărturie despre Mine, despre loialitatea şi iubirea voastră. Trebuie să Mă mărturisiţi în faţa oamenilor în două moduri. Unul este prin faptul că credeţi în Mine, ca în Fiu Unul–Născut al lui Dumnezeu, Mântuitorul care M-am întrupat în această lume pentru a vă răscumpăra pe voi. Am murit, am înviat şi trăiesc veşnic în Ceruri de-a dreapta Tatălui. Apoi voi reveni în slavă, pe norii cerului, ca să-i judec pe cei vii şi pe cei morţi.
Al doilea punct al mărturiei de credinţă este acesta: cred în Cristos prezent în Sfântul Sacrament al Altarului, al Cărui Trup înviat este Sfânta Euharistie, Cel care este prezent în mod real printre voi cu Trupul şi Sângele Său, şi Care s-a dat pe Sine ca hrană pentru mântuirea sufletelor voastre. Dacă mărturisiţi aceste două dogme, atunci Îmi rămâneţi loiali. Vor ataca cel mai tare aceste două învăţături: pe Mine reducându-Mă la nivelul unui simplu profet, iar Sfântul Sacrament îl vor privi ca pe un simplu simbol, ca fiind doar pâine şi vin.
Pentru asta vă binecuvântez, cu iubirea nemărginită ce se revarsă din Inima Mea, cu binecuvântare întăritoare, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”
Întăriri din Sfânta Scriptură: Mc 3, 28-29: Adevăr vă spun că toate le vor fi iertate fiilor oamenilor: păcatele şi blasfemiile, oricâte blasfemii ar fi zis, dar, dacă cineva ar zice blasfemii împotriva Duhului Sfânt, nu va avea iertare niciodată, ci va fi vinovat de un păcat veşnic”.