mesajul

joi, 13 iulie 2017

Mesajele Domnului Isus din 10 si 12 mai 2017 prin Maria Julianna

10 mai 2017. Acasă, în ora îndurării, Domnul Isus spune...
“Dragii Mei copii! Acum am să vă vorbesc despre cruce, cea pe care v-am răscumpărat. Dacă vreţi să vă mântuiţi şi voi trebuie să Mă urmaţi. Trebuie să mergeţi până la capăt pe calea crucii, pe acea cărare strâmtă pe care veţi găsi doar renunţare de sine şi purtarea crucii. Trebuie să Mă urmaţi şi sus pe Golgota, colo unde vă vor răstigni şi pe voi, ceea ce înseamnă că trebuie să renunţaţi la voinţa voastră proprie, năzuinţele voastre şi orice închipuiri omeneşti şi să Mi le încredinţaţi Mie, pentru a vă putea trasforma astfel încât să deveniţi pe deplin o imagine a Mea, să oglindiţi şi să vă pliaţi cu o ascultare desăvârşită, voinţei Tatălui Meu. Pentru că, aşa cum a spus Tatăl Meu, Eu nu am murit pe cruce ca să îndestulez mania Lui ci, luând asupra Mea păcatele oamenilor, în spiritul dreptăţii am plătit îndestulare pentru pedeapsa datorată de păcate. Pentru aceasta doar Eu, Omul-Dumnezeu, Fiul Unul-Născut a lui Dumnezeu, Neprihănitul, Mielul Sfânt, pur şi fără de pată, am fost capabil. În Rai am spus Tatălui Meu aceasta: “Sunt aici, trimite-Mă pe Mine. Nu ai voit jertfă, dar Mi-ai creeat un trup omenesc ca să îndeplinesc voinţa Ta.“ De aceea M-am născut pe acest Pământ şi M-am întrupat în sânul Sfintei Mele Mame, ca să vă pot răscumpăra în trup pe cruce, fiindcă am putut pătimi doar ca Om-Dumnezeu. Şi voi, micuţii Mei dragi, dacă vreţi să vă mântuiţi trebuie să veniţi sus la Mine pe cruce, unde sunt multe locuri şi prin ascultarea izvorâtă din iubirea pentru Mine, trebuie să vă răstigniţi propria voinţă, năzuinţele voastre, trupul, sufletul şi întreaga voastră viaţă şi, uniţi cu Mine, trebuie să repetaţi neîncetat: “Tată, nu fie precum voiesc Eu, ci precum voieşti Tu.” Este necesar a face aceasta întrucât trăiţi în trup pe Pământ, iar legea trupului este alta decât cea a sufletului. Trupul vă trage în jos la păcat, întrucât prima pereche de oameni a căzut, în schimb sufletul vă ridică în Rai şi faptele bune ale sufletului nu cad sub judecată. De aceea, dragii Mei copii, trebuie să-i tăgăduiţi trupului ceea ce izvorăşte din el: senzualitatea şi instinctul.
Pe acestea trebuie să le călcaţi în picioare şi să vă ridicaţi la nivelul sufletului, prin intermediul căruia vă uniţi cu Mine Omul-Dumnezeu. Vă ajut foarte mult în această înălţare prin Sfânta Împărtăşanie, atunci când vă îndumnezeiţi în Mine şi Eu sunt cel care pătrund în inimile voastre şi astfel vă puteţi hrăni din Mine, trăi în Mine asemeni mlădiţei de vie unită cu Viţa.
De aceea, dragii Mei copii, întipăriţi-vă bine în minte cuvintele Mele, fiindcă de le transpuneţi în fapte, vă pot face sfinţi aproape imediat. Dar vai celor care merg pe două cărări şi nu vor să decidă pentru Mine, deoarece cu cât cad mai des din cauza păcatelor trupului, cu atât vor fi mai slabi şi astfel viaţa veşnică le este pusă în primejdie. De aceea, micuţii Mei dragi, fiţi perseverenţi şi severi în primul rând cu voi înşivă în renunţarea de sine şi în purtarea crucii. Respingeţi imediat orice ispită, nu staţi de vorbă cu satana fiindcă el este cel mai mare duşman al vostru. El atentează nu doar la stricăciunea trupului ci şi la cea a sufletului pentru că vrea să vă împingă la osândă, la moarte veşnică. Dar dacă vă mortificaţi trupul senzual şi vă ridicaţi la Mine în acea frumoasă viaţă spirituală pe care v-o ofer, atunci nu veţi fi în pericol întrucât beneficiaţi mereu de ocrotirea Mea şi puteţi veni instantaneu de pe Pământ în Cer. Dorul Meu este de a fi cu toţii acolo unde sunt Eu şi să vedeţi slava Mea! Pentru asta vă binecuvintez, copilaşii Mei dragi, cu iubirea ce se revarsă din Inima Mea, cu binecuvântarea Mea întăritoare, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”

Întăriri din Sfânta Scriptură: Mt 27,50: „ Isus strigând cu glas mare, şi-a dat duhul.” Fil 3,6: „ Prigoana Bisericii.”

Sursa: http://jezusuzenete.hu/2017-majus-10-itthon-a-kegyelem-orajaban-az-ur-jezus/


 12 mai 2017. Acasă, Domnul Isus spune...
“Dragii Mei copii! Pregătiţi-vă, a sosit ceasul! Aşa cum şi Eu M-am întors în slava Tatălui prin Golgota şi cruce, aşa şi pentru Biserica Mea aceasta este calea care o duce la înviere şi viaţa veşnică. Voi, creştinii trebuie să treceţi prin acea probă de foc, pe care o permit şi prin intermediul căreia puteţi să vă dovediţi iubirea şi loialiatea faţă de Mine. Nu murmuraţi (cârtiţi) din această cauză atunci când aceste zile grele vor veni asupra voastră. Atunci să îmbrăţişaţi crucea Mea, ridicaţi-vă privirile către Mine şi luaţi putere din răbdarea Mea, din iubirea Mea nemărginită şi din pătimirea Mea. Dacă faceţi aşa, atunci veţi rezista cu loialitate lângă Mine până la moarte. Dar dacă vă răzvrătiţi, atunci veţi cădea la primul pas.
Aşa cum, în grădina Ghetsemani M-au prins ca să Mă învinovăţească pe nedrept şi să Mă răstignească, aşa şi pe voi vă aşteaptă acestea. Pregătiţi-vă, fiindcă toate acestea se vor petrece în curând. Semnele sunt deja vizibile. Şi până atunci, rămâneţi în iubirea Mea, în pacea Mea. Pentru aceasta vă binecuvântez cu iubirea ce se revarsă din Inima Mea, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”
Întăriri din Sfânta Scriptură: zicând: Lc 9,22: „Fiul Omului trebuie să sufere multe, să fie respins de bătrâni, de arhierei şi de cărturari, să fie ucis şi a treia zi să învie”. 23-26:
Urmarea lui Cristos.  “Apoi le spunea tuturor: „Dacă cineva vrea să vină după Mine, să renunţe la sine, să-şi ia crucea în fiecare zi şi să mă urmeze! Căci cine vrea să-şi salveze viaţa o va pierde, cine însă îşi va pierde viaţa pentru Mine, acela o va salva. Aşadar, ce-i foloseşte omului dacă a câştigat lumea întreagă, dar se pierde sau se ruinează pe sine? Căci, dacă cineva se ruşinează de Mine şi de cuvintele Mele, şi Fiul Omului se va ruşina de el când va veni în gloria sa şi a Tatălui şi a sfinţilor îngeri. “

Sursa: http://jezusuzenete.hu/2017-majus-12-itthon-az-ur-jezus/