mesajul

marți, 4 iulie 2017

Mesajul Domnului Isus din 2 mai 2017 prin Maria Julianna

mai 2017. Acasa, Domnul Isus spune...
“Dragii Mei copii! Voi să cereţi doar ca întotdeauna să se împlinească voinţa Mea şi de asemenea să se împlinească fără greş planul Meu sfânt dintru veşnicie destinat fiecăruia. Eu stabilesc împrejurările şi se poate întâmpla doar cât permit Eu. Şi satana Mă slujeşte pe Mine. Din cauza liberului arbitru al oamenilor permit răul, dar Eu vreau doar binele şi doresc mântuirea fiecăruia.
Dragii Mei copii! Luaţi aceste zile pline de tristeţe şi teamă ca şi cum ar fi trecut deja. Îndreptaţi-vă privirile doar către cele de sus. În fiecare gând al vostru să fiu prezent. Încredeţi-vă doar în Mine, speraţi în Mine şi iubiţi-Mă. Eu vă ocrotesc asemeni cloştii ce-şi apără puii sub aripile sale. Cel care se încrede în Mine, va găsi ocrotire. Cel care crede în Mine, chiar dacă va muri, va trăi veşnic. Iubiţi-Mă mai presus de orice! Dispreţuiţi păcatul şi niciodată să nu staţi de vorbă cu cel rău şi atunci veţi purta în voi, încă de aici de pe pământ, mugurii vieţii veşnice. Vă cufund în fericirea iubirii Inimii Mele şi prin aceasta, încă de pe pământ, sunteţi în anticamera Raiului.
Micuţii Mei copii! Niciodată să nu vă îngrijoraţi! Nu există acea armă distrugătoare care să fie desupra puterii Mele dumnezeieşti. Dacă vă rugaţi, nimic nu vă poate dăuna. La Hiroshima, catastrofa atomică a distrus totul, dar a scăpat acea mănăstire unde copiii Mei se rugau. Nu le-au putut dăuna radiaţiile distrugătoare. Eu sunt Dumnezeu şi Atotputernic – pot şi azi să înfăptuiesc minuni, dacă le cereţi cu credinţă.
Rugaţi-vă pentru preoţii Mei pentru ca să fie plini de îndurare şi iubire.! Trebuie să se aplece către cel păcătos, aşa cum am făcut-o şi Eu. Să repete cu o iertare iubitoare cuvitele pe care le-am spus femeii adultere: “Du-te şi nu mai păcătui!” Rugaţi-vă pentru ei ca să fie sfinţi! Iar sfinţenia vieţii nu este alceva decât exersarea iubirii îndurătoare. Întotdeauna să Mă dea pe Mine enoriaşilor şi să le transmită învăţătura Mea.
Viaţa, aici pe Pământ, trece repede, ca un tren accelerat. Este scurtă, de aceea prindeţi clipa în care găsiţi un pic de linişte să meditaţi despre Mine şi să Mă adoraţi. Pe toţi aceia care îi aduc în faţa voastră, acoperiţii cu îndurare, asemeni unei mantii. Vorbiţi-le despre cât de mult i-am iubit atunci când am acceptat pentru ei pătimirea, coroana de spini, biciuirea, batjocura, purtarea crucii şi răstignirea pe cruce. E adevărat că am fost Dumnezeu şi sunt, cu toate acestea am dat totul din Mine, M-am golit de Mine însumi, am pătimit şi murit ca Om pentru păcatele omenirii, pe care le-am luat asupra Mea. Dacă vorbiţi despre acestea atunci inima voastră va fi plină de pace şi bucurie şi veţi câştiga şi suflete pentru Mine. De la voi aştept să Mă iubiţi, să fiţi recunoscători pentru uriaşa operă de mântuire – niciodată să nu păcătuiţi, mai degrabă să muriţi decât să păcătuiţi şi atunci veţi înainta pe calea mântuirii cu paşi repezi şi veţi da sens pătimirii Mele, fiindcă nu zădărniciţi în voi harul Meu.
Dragii Mei copii! Luaţi suferinţele ce vă ating ca pe nişte mici aşchii din uriaşa Mea cruce, aşchii pe care le împărtăşesc cu cei cu care intru într-un contact lăuntric, cu cei pe care i-am ales pentru Mine şi pe care-i călăuzesc pe înaltele culmi ale sfinţeniei. Important este doar să recunoaşteţi şi să înfăptuiţi voia Mea. Vă binecuvântez, micuţii Mei, cu o iubire ce depăşeşte orice raţiune, dându-vă pacea Mea, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”

Întăriri din Sfânta Scriptură: Mt 26,10: Isus le-a vorbit” 2 Cor 4,2: „Cuvântul lui Dumnezeu”.