mesajul

miercuri, 19 iulie 2017

Mesajul Domnului Isus din 22 mai 2017 prin Maria Julianna

22 mai 2017. Acasă, în ora îndurării, Domnul Isus spune...

 „Dragii Mei copii! V-am ales pentru Mine, deoarece vreau ca să fiţi sfinţi şi să vă aşez ca pilde în faţa poporului Meu ca prin voi, prin învăţătura pe care v-am trasmis-o, să se sfinţească.

Copilaşii Mei! Responsabilitatea voastră este mare, de aceea fiţi treji, fiindcă satana, ca un leu care rage, vă dă târcoale ca să vă doboare, să vă înghită şi să vă împingă la osândă. Dar nu vă fie frică de el! Împotriviţi-vă lui cu mult curaj, cu puterea credinţei! Încredeţi-vă în Mine! Eu sunt cu voi până la sfârşitul lumii.

Micuţii Mei copii! Acum vă încredinţez o mare îndatorire, iar cea mai mare este sfinţenia vieţii şi păstrarea ei, respectiv să arătaţi pildă bună celor din jurul vostru. A doua sarcină, nu mai mică decât prima, să salvaţi sufletele din ghearele satanei, prin pilda vieţii voastre, prin învăţăturile, sacrificiile şi rugăciunile voastre. Aduceţi-i înapoi sub crucea Mea, pentru a curge asupra lor Preasfântul Meu Sânge ce a curs din Trupul Meu spre a-i sfinţi şi mântui. Pentru aceştia am strigat: „Mi-e sete!”. Atunci, acolo, pe cruce eram însetat după suflete şi setea Mea nu se potoleşte. De două mii de ani strig acestei lumi: „Mi-e sete de suflete pentru a le mântui!” Îndatorire mai mare ca sfiţenia vieţii şi salvarea sufletelor, nu există. Veţi vedea ce mare sărbătoare ţin în Rai sfinţii Mei îngeri şi sfinţii mântuiţi, atunci când salvaţi pentru viaţa veşnică un păcătos convertit. Veţi petrece o sărbătoare nesfârşită în Rai pentru fiecare suflet salvat. Raiul este despărţit de iad, deoarece, aşa cum am spus şi în pilda săracului Lazăr şi a bogatului, pentru ca sfinţii mântuiţi şi sfinţii îngeri să nu se întristeze de vederea osândei acestor sărmani nenorociţi, care se chinuiesc pentru veşnicie din cauza păcatelor necăite şi neîndestulate. Vă spun toate acestea, fiindcă atâta timp cât cineva trăieşte pe pământ, mai poate să se convertească, mai poate fi salvat. Dar dacă sufletul i-a părăsit trupul, atunci nu mai poate face nimic şi trebuie să-şi ocupe locul adecvat. De aceea, dragii Mei copii, rugaţi-vă mult pentru sărmanii păcătoşi! Să nu consideraţi a fi prea mare nici o suferinţă sau sacrificiu pe care le oferiţi pentru aceste suflete, deoarece dacă faceţi aşa, vă uniţi cu Mine şi vă includ în uriaşa şi onorata Mea operă de mântuire. De aceea este că nu vindec multe boli şi suferinţe ce se găsesc pe pământ, fiindcă cel care le primeşte, le primeşte din două motive: unul, ca prin cruce să se convertească şi să se mântuiască şi doi, dacă le-a făcut pe toate acestea deja, atunci să ispăşească pentru păcătoşi şi, prin aceasta, să îi salveze de la osândă.

Copiii Mei! Suferinţa are o valoare uriaşă. Sfinţii Mei îngeri sun geloşi pe voi oamenii de pe pământ, fiindcă ei nu au posibilitatea de a suferi. Iar voi, vreţi să scăpaţi de suferinţă şi vă tânguiţi, plângându-vă. E adevărat că Eu am creeat pe fiecare om pentru bucurie şi fericire, dar de când, prima pereche de oameni a fost alungată din Paradis, suferinţa sa este automată. Copilaşii Mei! Viitorul vi l-am spus deja. Fiţi atenţi la semne! Toate acestea slujesc pentru a vă întări credinţa şi încrederea voastră în Mine. A sosit ceasul. Fiul Omului ajunge pe mâna păcătoşilor. Şi acum ceasul este aici. Cei care Mă urmează împărtăşesc soarta Mea. Nu vă fie frică şi nu vă îngroziţi! Neclintit încredeţi-vă în Mine, în Dumnezeul vostru Mântuitor şi Atotputernic! Duşmanul Meu se zvârcoleşte fiindcă ştie că-i bate ceasul. Simte că sfârşitul îi este aproape. Nu peste mult îl voi înlănţui şi-l voi prăvăli în fundul iadului. Iar voi, în fine vă veţi elibera de apăsătoarele ispite şi coşmaruri şi cu o credinţă puternică în Mine Mă veţi adora cu o iubire înflăcărată.

Toate acestea urmează în curând dar şi până atunci, până ce mai ţine această lume, trăiţi în permanenţă pregătiţi, deoarece acum voi veni să judec lumea, acum voi pedepsi pe toţi aceia care o merită. Însă pe mulţi îi voi duce în slava Cerului ca martiri. Iar pe câţiva îi voi lăsa pentru ca să înveţe generaţia ce va creşte, în noua eră. Această eră istorică se va încheia pe veci. Voi creea una nouă, ce va fi creaţia Mea şi în care nu va fi ură răutate fiindcă îl voi înlănţui pe ispitor. Iubirea şi pacea se vor săruta. Acesta va fi triumful Inimii Neprihănite a Mamei Mele, Cea care se roagă neîncetat ca toate acestea să se înfăptuiască cât mai curând şi, trimful Ei coincide cu cinstirea şi slava nemaivăzute care va fi acordat Sfântului Sacrament ce se va înfăptui pe Pământ în Biserica Mea. Fericit acel om care va trăi în această eră nouă, pentru că îi voi da să bea apa vieţii şi nu va mai înseta nicodată umplându-se cu iubirea şi slava Mea nesfârşită. Pentru asta vă binecuvântez micuţii Mei copii dragi, cu iubirea nemărginită ce se revarsă din Inima Mea, cu binecuvântarea Mea întăritoare, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”

Întăriri din Sfânta Scriptură: Mc 9,7: „ S-a auzit un glas dintre nori: Acesta este Fiul Meu cel preaiubit, de El să ascultaţi!” 2Cor 13,3: „Cristos grăieşte”.

Sursa : http://jezusuzenete.hu/2017-majus-22-itthon-a-kegyelem-orajaban-az-ur-jezus/