mesajul

duminică, 23 iulie 2017

Mesajele Domnului Isus din 29 si 30 mai 2017 prin Maria Julianna

29 mai 2017. Acasă, în ora îndurării, Domnul Isus spune...
Dragii Mei copii! Eu sunt viu în vecii vecilor. Am rămas printre voi în Preasfântul Sacrament al Altarului. De credeţi în Mine, veţi experimenta prezenţa Mea plină de iubire. Sunt în inimile voastre, trăiţi prin Mine şi Eu făptuiesc prin voi. Cel care se hrăneşte cu Mine, nu va mai fi însetat niciodată. Se umple cu Mine, cu realitatea nemărginită, cu Dumnezeul Cel veşnic viu. Inima nu-i mai poate fi umplută cu nici un dor pământesc fiindcă are parte de desăvârşire: de Mine, a doua Persoană Dumnezeiască şi astfel şi de Preasfânta Treime, Cea Atotputernică în Ceruri şi pe Pământ şi, în comparţie cu Ea, totul este nimicnicie, zădărnicie, nedemn. Cel care se hrăneşte cu Mine, se umple de lumina Mea, de slava Mea, de iubirea Mea, de cunoaşterea Mea, de atotputernicia Mea, deoarece Eu, Dumnezeu, Mă pogor în fiecare Sfântă Litughie sub forma pâinii şi a vinului ca să-i umplu pe copiii Mei cu dumnezeirea Mea, să-i fac părtaşi la harurile Dumnezeieşti, iar ei, prin Mine, prin voinţa Mea, să se îndumnezeiască în Mine. Acest schimb este un har uriaş. Omul, care la cuvântul Meu a fost creeat din ţărână şi care va deveni din nou ţărână, dar sufletul pe care Eu l-am suflat în el, este totuşi adecvat să fie părtaş la Dumnezeirea Mea. Să se îndumnezeiască în Mine, adică să preguste fericirea veşnică, pe care Dumnezeu le-a pregătit-o celor care îl iubesc pe El.
Copiii Mei! Raiul este deja în voi, Eu însumi sunt acela, viaţa voastră veşnică, deoarece prin moarte Mea pe Cruce v-am răscumpărat. Raiul este acea iubire pe care o exersaţi cu semenii voştri şi, fireşte, faţă de Mine.
Micuţii Mei dragi! O, de aţi ştii ce har uriaş este Sfânta Euharistie precum şi faptul de a avea parte de Ea, v-aţi îmbulzi cu toţii în faţa scaunului de judecată şi aţi vrea să Mă primiţi în inimile voastre, pentru a fi părtaşi la cel mai mare har, să Mă aveţi pe Mine.
Micuţii Mei dragi! Dacă mergeţi la Sfânta Împărtăşanie cu sufletul curat şi Mă iubiţi, Eu vă dau viaţa veşnică. Fiindcă prezenţa Mea în voi este germenele vieţii veşnice pe care-l purtaţi în voi pe tot parcursul vieţii pământeşti şi acesta vă dă pacea, fericirea şi iubirea. O, de aţi şti cât de fericit sunt în câte un asfel de suflet ce trăieşte sfinţenia vieţii, care Îmi lasă loc în sufletul său, în inima sa, întorcându-Mi iubirea, în centrul vieţii căruia Mă aflu Eu, Om şi Dumnezeu întrupat, care M-am pogorât în sânul Preacuratei Maicii Mele şi Mi-am folosit Trupul omenesc ca să mor pătimind pentru voi, luând păcatele voastre asupra Mea ca să plătesc în locul vostru datoriile. Chiar dacă ar exista pe lume doar un singur asemenea suflet, şi atunci ar fi meritat pătimirea Mea groaznică. Tare Mă mai consolează asemenea suflete, care Mi se consacră Mie. Se pătrează într-o sfântă curăţie, sunt libere de orice păcat, chiar şi de umbra lui. Alungă de la ei de la bun început ispitele duşmanului Meu, iar în sufletul lor se aude ecoul: „Mai bine mor decât să păcătuiesc, decât să Îţi provoc şi cel mai mic dezgust, Isuse adorat!”
Dragii Mei copii! Vă chem pe voi cei care sunteţi încă departe, dar Eu vă aştept. Sfinţiţi-vă, curăţaţi-vă în sacramentul pocăinţei, în Sfântul Meu Sânge vărsat pentru voi. Prin slujitorii Mei hirotonisiţi, Eu însumi sunt cel care vă dezleagă de păcatele voastre. Apoi vă aştept ca la Sfânta Liturghie să vă hrănesc sufletul cu Scumpul şi Sfântul Meu Trup şi Sânge, pentru a vă întări, dărui seninătate, pentru a vă chema la slujirea Mea sfântă, ca parte a preoţiei generale (preoţie Împărătească dată laicilor – n.tr.), prin care viaţa voastră capătă sens şi ţel.
Micuţii Mei dragi! Vreau şi vă rog să-Mi împliniţi dorul: ispăşiţi pentru sufletelele păcătoşilor! Primiţi cu generozitate sacrificiile şi suferinţele pe care le ofer Tatălui Meu unite cu meritele Mele infinite şi veşnice şi astfel mântuiesc suflete. Iar atunci, Tatăl Meu priveşte către voi ca şi cum Eu aş suferi prin voi şi Eu aş face această oferire. Fără meritele Mele, sacrificile şi suferinţele voastre nu valorează nimic. Daţi mulţumire pentru faptul că le puteţi uni cu ale Mele. Prima ispăşitoare de acest fel pe Pământ a fost Mama Mea Preadulce şi împreună am salvat foarte-foarte multe suflete, anticipând răstignirea şi Mântuirea Mea.
Dragii Mei copii! Luaţi foarte în serios ruămintea Mea! Daţi mulţumire pentru minutele de har, că încă vă dau posibilitatea să salvaţi sufletele, deoarece în curând vor veni vremuri grele. Se încheie timpul de har şi îi va lua locul judecata dreptăţii Mele. Atunci nu va mai fi posibilitate nici pentru convertire nici pentru ispăşire. Atunci mânia Mea dreaptă va lovi păcătoşii şi nu va fi scăpare pentru ei. Acum încă mai ofer păcătoşilor ispăşirea, ca posibilitate şi colac de salvare, dar dacă se încheie perioada de har, atunci îi voi pedepsi aspru, deoarece păcatele lor atrag pedeapsa asupra lor. 
Pentru asta vă binecuvântez cu iubirea ce se revarsă din Inima Mea, cu binecuvântare întăritoare, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.” 
Întăriri din Sfânta Scriptură: M 8,2: (Isus) a spus..”

Sursa: http://jezusuzenete.hu/2017-majus-29-itthon-a-kegyelem-orajaban-az-ur-jezus/


30 mai 2017. Acasă, în ora îndurării Domnul Isus spune...
“Dragii Mei copii! Sunt printre voi cu Sfântul Meu Trup şi Sânge, care cu adevărat este hrană şi băutură. Sunt prezent în Biserica Mea până la sfârşitul lumii. Să nu care cumva să creadă aceia care se pregătesc să Mă calce în picioare, că Mă pot răpi de la copiii Mei! Cei care fac aceasta, se exclud singuri de la har, de la sfinţenie şi o fac spre osânda lor. Dar cei însetaţi de Mine, aceia vor fi îndestulaţi fiindcă le voi purta de grijă în ascuns. Îi voi conduce pe preoţii Mei sfinţi, care vor celebra Sfânta Liturghie aşa cum s-a celebrat în bisericile Mele.
Micuţii Mei! Planul este gata, mai e doar o chestiune de timp ca să se împlinească. Dar şi planul Meu este gata, fiindcă vă răpesc pe voi din mâinile duşmanilor voştri. Vă pregătesc loc în Inima Mea îndurătoare şi în refugii, ca să vă hrănesc la fel ca şi acum: cu Sfântul Meu Trup şi Sânge, cu al Meu Cuvânt nefalsificat şi curat şi cu iubirea Mea. Nu vă fie frică de ei! Nu vă pot dăuna, doar lor înşişi. Ei vor trebui să dea socoteală pentru toate faptele lor. Chiar dacă vă ucid, nici atunci să nu vă fie frică, deoarece voi veţi veni în fecirea veşnică, însă ei nu vor vedea niciodată Faţă Mea slăvită.
Asupra lumii se aşterne întunericul, pentru că acum Mă răstignesc din nou. Duşmanul a pătruns în Biserica Mea care, prin aparenţa unei uniri false şi inducând în eroare masele, progresiv Mă ia de la voi, Mă fură din Sfântul Sacrament. Atunci când aceasta se va întâmpla, asupra lumii se va năpusti o asemenea distrugere, cum nu a mai fost de când lumea stă în picioare. Mânia justă a Tatălui Meu loveşte Pământul, deoarece pe cel mai mare bine, pe El, unicul Său Fiu preaiubit, pe care L-a dat oamenilor ca să-i salveze, din nou Îl alungă, Îl răstignesc, Îl calcă în picioare. De acolo încolo nu mai pot mijloci pentru voi înaintea Tatălui Meu şi trebuie să suportaţi consecinţele păcatelor voastre. Feriţi-vă de ipocriţi, lupi îmbrăcaţi în blană de miel, cei care atentează la viaţa voastră şi care vă fură mântuirea.
Pentru aceasta vă binecuvântez, micuţii Mei dragi, cu binecuvântare întăritoare ce se revarsă din Inima Mea plină de iubire, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”
Întăriri din Sfânta Sriptură: Mc 12,38: „Feriţi-vă de cărturari...” Mc 15,24: „apoi L-au răstignit”; 37: „Dar Isus, scoţând un strigăt puternic, şi-a dat duhul.”; Col 1, 25: Cuvântul lui Dumnezeu”.