mesajul

marți, 25 iulie 2017

Mesajul Duhului Sfant din 3 iunie 2017 prin Maria Julianna

3 iunie 2017. În prima sâmbătă din ajunul Rusaliilor, în timpul Adoraţiei...
“Sunt Eu, Sfântul Duh! Scrie! Umplu toate şi pe toţi cei care îşi deschid sufletele în faţa Mea. Eu, Sfântul Duh, reînnoiesc faţa Pământului şi în el pe fiecare om. În faţa Mea nu există obstacole. Îl convertesc şi pe cel mai mare păcatos. Respect liberul arbitru. Acolo unde nu Mă lasă să intru, nu Mă duc, dar fiecare suportă consecinţele faptelor proprii. Iar acum slăveşte-L prin Mine pe Dumnezeu, pe Sfântul Sfinţilor, Cel în trei Persoane dar totuşi un singur Dumnezeu. Fii binecuvântată şi mărită Preasfântă Treime, Tatăl, Fiul şi Duhul Sfânt! Te preamăresc şi Te binecuvântez pe Tine, la a cărui Cuvânt s-a creeat întregul univers. Care din nimic l-ai creeat pe om, ca să-ţi fie recunoscător pentru că există datorită iubirii Tale.
Să Te iubească şi să Te slăvească în aşa fel încât să respecte legile Tale. Fiecare faptă a lui să oglindească iubirea Ta şi astfel lumea să-L slăvească pe Dumnezeul cel viu. Oh, omule! Dacă ai şti la ce demnitate te-a chemat Creatorul tău. Te-a creeat după chipul şi asemănarea Sfântului Său Fiu. Ai primit raţiune şi voinţă proprie ca să fi tovarăş de slujire a Fiului Omului în munca Lui de mântuire! Dacă ai şti ce recompensă şi slavă este a împărtăşi pe Pământ soarta lui Cristos! Voi toţi vă daţi înapoi de la sacrificii şi suferinţă deşi, dacă v-aţi oferi suferinţele şi le-aţi uni cu cele ale lui Isus, Însuşi Răscumpărătorul, prin voi, salvează sufletele. El însuşi este Cel care, prin voi, continuă jertfele şi patimile, până la sfârşitul lumii. Până ce satana îşi culege victimele, voi, cei care-L urmaţi pe Isus, mai puteţi să le smulgeţi sufletele din ghearele lui şi astfel Îl slăviţi pe Fiul lui Dumnezeu care v-a răscumpărat prin pătimire şi moarte pe cruce. În Rai e o bucurie uriaşă pentru fiecare suflet care se converteşte şi la mântuirea căruia voi puteţi ajuta.
Copiii Mei! Salvaţi-i pe păcătoşi! O puteţi face cu rugăciunile, jertfele şi suferinţele voastre. Deschideţi-vă inimile în faţa Mea, iar Eu vă umplu cu lumina Mea cerească. Vă dau harul vederii clare şi dorinţa de a vă supune lui Dumnezeu şi de a transpune în fapte învăţătura Mea. Aceste Rusalii să fie altfel decât cele care au fost! Acum, când păcatul inundă lumea, voi fiţi făclii ce luminează! Faceţi să străluceacă lumina lui Cristos, prin pilda vieţii voastre, prin cuvintele şi faptele voastre! Niciodată nu a fost mai mare nevoie de voi ca acum. Fără voi, mulţi ar merge în iad, pentru că nu este cine să se roage pentru ei.
Eu, Sfântul Duh, vă rog: deschideţi-vă inimile în faţa Mea şi transpuneţi în fapte învăţătura Mea! Pentru acesta vă binecuvântez cu iubirea-foc a lui Dumnezeu, cu binecuvântare întăritoare, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”

Sursa: http://jezusuzenete.hu/2017-junius-3-elsoszombaton-szentsegimadason-punkosd-eloestejen/