mesajul

duminică, 16 iulie 2017

Mesajul Domnului Isus din 17 mai 2017 dat prin Maria Julianna

17 mai 2017. Acasă, în ora îndurării, Domnul Isus spune...

 „ Dragii Mei copii! În curând veţi avea parte de soarta Mea. Au hotărât deja pierzania voastră. Demonii mişună pentru a stârni cât mai mare haos, prigoană, necaz şi război.
Micuţii Mei! Pace Mea v-o dau vouă. Nu vă fie frică! Orice teamă vine de la cel rău. Rămâneţi în pacea Mea! Încredeţi-vă în Mine şi rugaţi-vă! Soarta voastră este în mâinile Mele. Fără Mine nimic nu se poate întâmpla. Chiar dacă vă omoară trupul, nu vă fie teamă, fiindcă sufletul voastru se va bucura pentru veşnicie de vederea Feţei Mele Sfinte.

Dragii Mei copii! Nu vă fie frică! Vor vărsa sângele vostru, ca apa. Dar atunci veţi trece poarta Împărăţiei Mele şi veţi păşi pe tărâmul luminii veşnice, al fericirii venice, pe care ochi nu l-a văzut, urechi nu l-au auzit şi inima omului nu poate pricepe ceea ce Dumnezeu a pregătit celor care-L iubesc pe El, chiar cu preţul vieţii lor. Atunci veţi vedea cât de mult iubeşte Dumnezeu. Trupul vostru, acest sac de ţărână, ar muri în trăirea acestei stări, dar în fiecare Sfântă Împărtăşanie, vă fac să simţiţi iubirea Mea nemărginită, într-o formă redusă.

Micuţii Mei dragi! Acum vedeţi doar prin oglindă, înceţoşat, ceea ce atunci veţi vedea faţă în faţă. Acum, un văl Mă acoperă din faţă ochilor voştri, dar atunci veţi păşi în strălucirea şi slava Mea, şi nimeni, niciodată nu va putea lua bucuria voastră. Acum, vă atrag la Mine fiindcă vreau ca şi voi să fiţi acolo unde sunt Eu pentru a vedea slava Mea. Permiteţi ca această atracţie să zădărnicească planurile voastre omeneşti! Lăsaţi să se piardă programele voastre şi timpul destinat distracţiilor. Afundaţi-vă în iubirea Mea îndurătoare! Consfinţiţi-Mi întreaga voastră viaţă precum şi timpul vostru pe care să-l dedicaţi rugăciunii, fiindcă aceasta este singura acţiune înţeleaptă, cuprinzătoare şi care duce la ţelul final, cel al vieţii veşnice. Nu vă cer altceva decât întreaga voastră viaţă. Aşezaţi-o în îndurătoarea Mea Inimă înflăcărată de iubire! Bizuiţi-vă pe Mine! Raţiunea şi ţelul vieţii voastre să fiu doar Eu! Slujiţi-Mă în semenii voştri şi atunci vă voi face nespus de fericiţi. Sluga nu poate fi altfel decât stăpânul: dacă Eu, Domnul, am ascultat de Tatăl, până la moarte, dându-vă pildă, aceasta cer şi de la voi: supuneţi-vă Evangheliei. Facând parte din uriaşa operă de mântuire, veţi da recunoştinţă pentru chinurile Mele groaznice, pentru pătimirea şi moartea Mea pe cruce. Aceasta înseamnă să uniţi sacrificiile şi suferinţele voastre cu ale Mele, salvând astfel suflete.Tată Meu priveşte acum la voi ca şi cum Eu însumi, aici şi acum pătimesc prin voi.
Micuţii Mei dragi! Timpul se tot scurge. În curând veţi sta în faţa Mea. Voi, cei pregătiţi pentru plecare, fiţi foarte fericiţi şi mulţumiţi neîncetat! Iar cei care încă nu sunt gata, aceia să exerseze iubirea de aproapele, să cunoască Evanghelia, s-o traspună în fapte şi astfel şi ei vor auzi de la Tatăl ce veţi auzi şi voi: „Veniţi cei bnecuvântaţi ai Tatălui! Luaţi în stăpânire acea Împărăţie ce vouă v-a fost pregătită dintru începuturi.” Pentru asta vă binecuvântez, micuţii Mei copii, cu iubirea nemărginită a Inimii Mele, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”

Întăriri din Sfânta Scriptură: Mc 14,32: „Isus a grăit”; 42: „Asosit ceasul.”; 49: „ Trebuie să se împlinească Scriptura.”

Sursa: http://jezusuzenete.hu/2017-majus-17-itthon-a-kegyelem-orajaban-az-ur-jezus/