mesajul

duminică, 2 iulie 2017

Mesajele Domnului Isus din 20 si 23 aprilie 2017 prin Maria Julianna

20 aprilie 2017. În timpul Adoraţiei Euharistice, Domnul Isus spune...

Dragii  Mei copii! Pregătiţi-vă! În curând va trebui să Mă mărturisiţi. Nu vă fie frică! Vă voi da un asemenea dar al vorbirii, încât nu îl vor putea combate. Însuşi Duhul Sfânt va vorbi prin voi.

Micuţii Mei! Cerul şi pământul vor trece dar cuvintele Mele nu vor trece niciodată. Aşa cum ploaia care vine din cer şi facă să rodească pământul, aşa Cuvântul Meu va face să rodească în suflete, pentru ceea ce a fost trimis. Multe suflete se vor converti prin Sfânta Mea Evanghelie. Nu vă fie frică când veţi auzi de prigoană! Scriptura rebuie să se împlinească. Bucuraţi-vă când se petrec toate acesteaa deoarece mulţi martiri de-ai Mei vor vedea slava Feţei Mele. Şi revenirea Mea se tot apropie, atunci când cu suflarea gurii Mele îl voi mătura pe cel rău şi voi şterge toată lacrima din ochii voştri. Iar în Rai vă veţi bucura de faptul că aţi fost loiali până la moarte.

Micuţii Mei! Bazaţi-vă pe Mine în totalitate! Lăsaţi-Mă să fac sfinţi din voi! De la voi putere, nu puteţi să faceţi aceasta, dar Eu sunt Atotputernic.

Dragii Mei copii! A sosit ceasul. Trăiţi deja timpurile în care se împlinesc cuvintele Scripturii. Trăiţi în permanenţă pregătiţi! Nu cunoaşteţi nici ziua nici ceasul, dar puteţi vedea semnele. Aşteptaţi cu mare bucurie revenirea Mea! Atunci vă voi ridica lângă Mine în Casa Tatălui Meu, unde pentru veşnicie Mă veţi preaslăvi! Îmi veţi fi recunoscători în veci pentru mântuire. Pentru aceasta vă binecuvântez cu iubirea ce întrece orice închipuire care se revarsă din Inima Mea, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”

Sursa: http://jezusuzenete.hu/2017-aprilis-20-szentsegimadason-jezus/


23 aprilie 2017. Acasă, în ora îndurării, Domnul Isus spune...

Îi transmit lui X următoarele: Fiica Mea dragă! Te iubesc foarte, foarte mult. Inimii Mele îi este dor după sufletul tău! Iubeşte-Mă cu şi mai mare ardoare! Năzuieşte spre vederea Sfintei Mele Feţe. Năzuinţa ta Mă slăveşte.

Copila Mea! În curând vei sta în Faţa Mea. Nu te teme! Vei ocoli judecata, întrucât în fiecare spovadă te-ai auto judecat şi ţi-a părut rău cu adevărat de păcatele tale pe care le şterg şi le uit pentru totdeuna. Îţi voi spăla sufletul cu Sfântul Meu Sânge vărsat pentru tine, îl voi face mai alb ca zăpada şi mai strălucitor cu fiecare spovadă.

Fiica Mea! Pregăteşte-te! În curând te voi scoate din această lume. Te conduc într-o împărăţie nemaivăzut de minunată. Ţi-am pregătit un loc în Casa Tatălui Meu. Bucură-te şi te veseleşte căci numele tău este scris în Cartea Vieţii. Sfinţii Mei îngeri te vor însoţi în casa veşnică. Vei fi unită cu Mine pentru veşnicie, cu Dumnezeul Tău cel care te-a răscumpărat, aşa cum nu se poate experimenta cât timp eşti în trup deoarece ai muri de fericire. Dar până ce mai trăieşti încă aici, fi recunoscătoare neîncetat pentru opera Mea de mântuire! Străduieşte-te să mai salvezi încă multe suflete pentru viaţa veşnică prin rugăciunile, sacrificiile, oferirile de sine, suferinţele pe care să le uneşti cu pătimirea şi cu moartea Mea pe Cruce! Hrăneşte-te adesea cu Mine, Cel care sunt prezent în mod real în Preasfântul Sacrament! Atunci când Mă primeşti fă linişte în sufletul tău! Doar pe Mine să Mă adori, doar Mie să te închini! Să nu ai alte gânduri! Mistuindu-te pe tine dă-Mi recunoştinţă pentru faptul că am rămas printre voi şi că am instituit Sfânta Euharistie. Gândeşte-te la preţul Acesteia. La Cina cea de Taină, am anticipat moartea Mea pe cruce. Voi suferi până la sfârşitul lumii pentru sacrilegiile şi umilinţele ce se săvârşesc împotriva Prezenţei Mele Preasfinte. Cu iubirea ta fierbinte ispăşeşte pentru multele păcate ale indiferenţei! 

Copila Mea! Te-am ales pentru Mine şi în fiecare zi spune Te Deum-ul ca recunoştinţă pentru asta. Ţelul suprem al vieţii tale să fie salvarea sufletelor şi atunci vei fi tovarăş de muncă asemeni apostolilor Mei! Vei avea loc lângă ei în Împărăţia Mea. Gândul tău să fie mereu îndreptat spre Mine! Atunci când te rogi rozariul cufundă-te în sfintele mistere! Valorează mai mult în faţa Mea o invocaţie plină de iubire, decât oricât de multe rugăciuni mecanice. Adu în faţa Mea pe toată lumea, pe toţi cei pe care îi cunoşti! Imploră pentru ei haruri! Eu sunt Atotputernic şi mai bogat decât orice închipuire omenească. Eu Însumi sunt Viaţa voastră Veşnică. Pentru Mine nimic nu este cu neputinţă. Oricâte suflete Îmi ceri, ţi le voi da. Bucuria Mea este aceea de a-i mântui pe toţi. Din păcate, din cauza liberului arbitru pe care Eu îl respect pe deplin, mulţi se osândesc, deşi Eu am spus acestea: “Am venit ca să le dau viaţă şi încă una îmbelşugată.” În Casa Tatălui Meu sunt multe locuri, dar sunt pregătite doar celor care-L iubesc pe Dumnezeu. Pregăteşte-te! În curând te voi ridica în slava veşnică şi te aşez lângă Mine.

Adoră-Mă neîncetat şi dă mulţumire deopotrivă pentru bine şi pentru rău! Fii mai răbdătoare cu cei din jurul tău! Acceptă pe toţi şi toate aşa cum sunt. Eu stau în spatele tuturor. Scot binele din orice. Întorc totul spre mântuirea voastră. De aceea atunci când suferi din cauza cuiva, acea suferinţă cauzată ţie şi unită cu meritele veşnice ale pătimirii şi morţii Mele pe cruce, ofer-o pentru mântuirea acelui suflet. Atunci satana îl va părăsi. Îţi dau pacea Mea. Te binecuvântez pe tine, pe cei dragi ai tăi şi căile tale cu iubirea ce întrece orice închipuire omenească, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”

Sursa: http://jezusuzenete.hu/2017-aprilis-23-itthon-a-kegyelem-orajaban-az-ur-jezus/