mesajul

luni, 12 octombrie 2015

SINODUL - "Satana este viu și foarte activ în Vatican"



Transcrierea unui interviu cu John Smeaton, director al Societății pentru Protecția Copiilor Nenăscuți (SPUC) și al Vocea Familiei la Sinodul în curs.
Gloria.tv: Ce impresie v-a făcut Sinodul asupra familiei?
John Smeaton: Cred că este momentul cel mai îngrijorător în istoria Bisericii. Prof. Roberto de Mattei a susținut că este posibil chiar să fie cea mai proastă perioadă din istoria Bisericii, pentru că ceea ce vedem este un document de lucru - Instrumentum laboris – despre care Papa Francis a spus că este baza pentru discuții în Sinodul familiei, şi care pare că distruge în mod sistematic legea morală care se refera la familie la sexualitatea umană și la sfințenia vieții. Ce ar putea fi mai tulburător decât atât?
Gloria.tv: Puteți da exemple despre modul în care Instrumentum laboris distruge legea morală?
John Smeaton: Desigur. În acest sens, pot doar să adaug că eu spun aceste lucruri în spiritul cuiva care caută să acționeze ca un fiu al Bisericii. Legea Canonica 212 invită laicii să-şi înțeleagă dreptul și datoria lor de a le comunica sfinţilor părinţi aspecte care sunt îngrijorătoare în legatură cu credința și morala, conform experienţei şi competenţei lor, și trebuie să facă acest lucru cu respect și cum se cuvine. Asadar, ceea ce vă spun eu acum a fost deja comunicat părinților Sinodului și fiecărui președinte al fiecarei Conferințe a Episcopilor din lume.

Ceea ce face Instrumentum laboris, de exemplu, este să propună o viziune complet falsă a conștiinței și legii morale în materie de contracepție. Știm din Casti connubii, știm din Humanae vitae, că orice act contraceptiv înainte, în timpul sau după actul sexual NU este permis. Aspectele actului sexual de unire şi procreere sunt inseparabile. Papa Paul al VI continuă să explice că în timp ce uneori este permisă alegerea unui rău mai mic, în cazul în care ceva este complet şi intrinsec rău, nu este niciodată permis să se facă răul cu intenţia ca din el să provină un bine – referindu-se la acte de contracepţie. Acest fapt a fost complet subminat în Instrumentum laboris.

Instrumentum laboris discută metode artificiale de reproducere, fără a face în vreun fel referire la învățătura Bisericii, fără a face nici o referire la faptul că metoda fertilizării in vitro - de exemplu - a costat viața a nenumăraţi embrioni umani. Se discută doar despre asta ca despre un fel de fapt de viaţă.

Instrumentum laboris vorbește despre indisolubilitatea căsătoriei ca despre un ideal şi nu ca de ceva valabil pentru "catolicul normal" – să zicem aşa – fapt ce presupune o înțelegere complet falsă a mesajului mântuirii, care este dat pentru toată lumea. Cristos nu a spus că a fost dat doar pentru câţiva, selectați anume. Este fariseic să sugerezi aşa ceva.
Și tot aici - de exemplu – se vorbește despre elemente pozitive în coabitare. Acum, pentru parinții de azi, care se luptă pentru a-i face pe copiii lor să înțeleagă frumusețea castităţii, frumuseţea de a te oferi partenerului de căsătorie și de a rezerva darul sexualității strict pentru căsătorii, ce fel de mesaj este acesta? Îi face mincinoși pe părinți în ochii copiilor lor: "Uite, nici chiar sfinţii păstori nu sunt de acord cu poziția voastră."
Acesta propune o poziție care este contrară învățătura Bisericii cu privire la drepturile părinților, pentru că se spune că părinții și familia nu sunt singurele locuri unde copiii trebuie să fie învăţaţi despre sexualitate. Acest lucru este complet greșit. Biserica învață că părinții sunt primii şi cei mai importanţi educatori ai copiilor lor. Ei trebuie să decidă dacă este sau nu cazul să caute ajutor din exterior. Și dacă se solicită ajutor din afară, acesta trebuie să fie sub supravegherea lor strictă. Cu alte cuvinte: părinții trebuie să știe exact, în prealabil, ce li se spune copiii lor. Aceasta este o trădare fantastică în ceea ce priveşte familiile.
Gloria.tv: Episcopii nu cunosc învățătura catolică sau ei sunt rău intenţionaţi?
John Smeaton: Nu e treaba mea să judec cine este rău, însă pot spune că consecințele nefaste ale acestui fapt sunt cele mai grave consecințe pe care mi le-aş putea imagina că se pot întâmpla în istoria omenirii. Permiteţi-mi să vă explic.
În ultimii 40 de ani s-a estimat că au fost între 1,5 și 1,75 miliarde copii nenăscuți, uciși în avort. Aceasta este cifra la care s-a ajuns prin lobby-ul pro-avort și lobby-ul pro-life. Deci, să luăm în considerare aceasta. Acum, a rezultat din cercetări că între 150 de milioane și un miliard de persoane au fost ucise în toate războaiele din întreaga istorie a omenirii. Imaginați-vă așadar Holocaustul copiilor în pântece, din ultimii patruzeci de ani, copiii despre care Cristos a considerat că au nevoie de o atenție deosebită: "Cel care face acest lucru, care lezează un copil mic, trebuie să aibă o piatră de moară în jurul gâtului și să fie aruncat în mare."
Asta este ceea ce cred că ar trebui să se întâmple cu unii dintre aceşti părinţi din Sinod în conformitate cu învățătura lui Cristos, pentru că nu numai că este vorba de contracepţie, să fim sinceri, ci fiecare medicament şi metodă contraceptive, altele decât prezervativele, poate provoca un avort timpuriu, și în afară de asta dovezile arată că aceasta constituie chiar fundamentul culturii pro-avort. Deci, cu această interpretare greşită a legii morale și conștiinței din Instrumentum laboris este posibil să vedem o reeditare a Holocaustului. Și, în primul rând, episcopii vor fi responsabili pentru asta şi nu Federaţia Paternităţii Planificate. Episcopii.
Gloria.tv: De ce?
John Smeaton: De ce? Pentru că, în cazul în care păstorul lasă turma să fie devastată de lupi, cine este responsabil în ochii lui Dumnezeu, lupii sau păstorul pentru că şi-a abandonat turma sa? Cred că episcopii vor fi responsabili pentru o reeditare a Holocaustului, cel mai rău Holocaust din istoria omenirii.
Și, ei lasă părinții complet fără apărare, organizaţiile mari de control al naşterilor forţând la contracepție în special în Africa, dar și în zona mea, în școala copiilor mei. Și acest lucru s-a întâmplat cu cooperarea episcopilor locali. Acest lucru va fi reînnoit prin această retrogradare a drepturilor părinților. Acest lucru este un rău pur. Eu nu pot judeca dacă episcopii sunt răi. Nu este treaba mea să judec.
Gloria.tv: La ce rezultat vă așteptați de la Sinod?
John Smeaton: Cred că - ei bine, vom vedea - confuzia imensă va continua în Biserică. Cred că vom vedea acțiuni individuale curajoase din partea părinților sinodali, cum am văzut de la Cardinalul Sarah, de exemplu, care a vorbit destul de deschis despre manipularea la Sinod și a vorbit destul de deschis despre pozițiile propuse, care sunt contrare credinței. Deci, vom vedea episcopi curajoşi făcând asta.
Dar problema deranjantă este că Sinodul va fi manipulat. Asta reiese destul de clar din conferința de presă de la deschiderea Sinodului, când Cardinalul Lorenzo Baldisseri - care a fost secretar general al Sinodului extraordinar în 2014, unde a existat o rebeliune virtuală în sala Sinodului, din partea episcopilor proeminenți din intreaga lume, condusă de Cardinalul Pell, care nu a mai vrut să accepte manipularea care avea loc atunci, iar Baldisseri a spus: "Nu vă faceți griji, nu există nici o manipulare. Există o comisie responsabilă - pe care eu o controlez."
Jonathan Swift, marele satiric de limba engleză, nu ar fi putut inventa o poveste mai bună decât povestea manipulării care este pregătită pentru acest Sinod. Ar trebui să citiți prima postare a Vocii Familiei de la Roma pentru a vedea în detaliu tehnic toate acestea.
Problema este, prin urmare, faptul că aceste aranjamente sunt montate de Papa Francisc. Potrivit Cardinalului Baldisseri, toate documentele inclusiv Instrumentum laboris au fost personal aprobate de Papa Francisc. Trebuie să adăugăm că conducătorii episcopilor au spus că aceste documente conțin poziții eretice. Ştim, de asemenea, că Papa Francisc a declarat într-un interviu, că Instrumentum laboris constituie baza pentru discuții. Din nou: Instrumentum laboris conține propuneri și un limbaj care sunt complet contrare credinței lăsate de apostoli.
Gloria.tv: Unii episcopi luptă pentru învățătura catolică, dar care e situaţia cu majoritatea episcopilor?
John Smeaton: Aceasta este o întrebare la care putem da foarte, foarte greu un răspuns și cred că lucrul cel mai cinstit ar fi să spun că: nu știu. De multe ori oamenii vorbesc despre majoritatea tăcută. Una dintre dificultăți este că puteți avea episcopi care cred în adevăr, care înțeleg adevărul, dar se tem să meargă împotriva celor la putere. Aici este clericalismul în exercițiu, şi ei sunt mai preocupați de protejarea demnității funcțiilor lor decât de apărarea adevărului.
Cred că se va ajunge la întrebarea dacă există o majoritate de episcopi care doresc să apere adevărul, mai degrabă decât să apere demnitatea lor personală și demnitatea funcției lor. Adevărul trebuie să prevaleze. Pentru că ceea ce a spus Cristos ne eliberează. Asta a venit El ca să ne ofere. Aceasta este şi treaba noastră, a laicilor.
Aș mai spune un singur lucru, plin de speranță, dacă doriți. Mulți oameni consideră că acest soi de probleme pe care le vedem îndeplinindu-se în acest Sinod îşi au de fapt rădăcinile în istoria Bisericii, în urmă cu cel puţin cincizeci de ani. Și acum cincizeci de ani, în istoria Bisericii, am vazut că oamenii cărora le păsa de adevărul învățăturii catolice nu au opus practic nici o rezistență atunci când a existat o revoltă împotriva reafirmării, de către Paul al VI-lea a învăţăturilor de neschimbat ale Bisericii referitor la contracepţie. Atunci a fost o rebeliune împotriva lui din partea liberalilor care nu au vrut să audă adevărul despre sexualitatea umană. Ei au vrut să se conformeze lumii moderne. Şi nu a existat o rezistență la fel de puternică împotriva lor. Acum există. Există un număr tot mai mare, în primul rând de Cardinali, apoi de Episcopi, în al treilea rând de oameni, academicieni, experți de diferite tipuri şi există petiții către Papa.
Au fost 461 clerici de parohii care au scris episcopilor din Anglia și Țara Galilor și au făcut apel ca ei să susțină învățătura fără echivoc a Bisericii. Asta a fost un lucru foarte semnificativ, pentru că Cardinalul Vincent Nichols de Westminster n-a fost încântat de ei. Și nici ei n-au fost prea mulţumiţi de el, pentru că el a încercat să-i “pleznească”. Deci, este bine să vedem că există curajoşi....