mesajul

vineri, 23 octombrie 2015

Falsul profet in acţiune !



Problemele familiei sunt scoase din discuţia Sinodului pentru familie!!!
Deoarece Sinodul, cu toate manipulările la care a fost supus, nu mergea în direcţia dorită, se ia problema complexa a familiilor din mâinile Sinodului şi se plasează în sarcina unui departament nou creat, care va avea membri şi atribuţii (probabil) după placul papei.

În 22 octombrie, Vaticanul a lansat următoarea declaraţie:
“Astăzi, la începerea Congregației generale a Sinodului Episcopilor, reunit în sesiunea de seara, Sfântul Părinte a făcut următorul anunț:
"Am decis să înfiinţez un nou Dicaster (Departament) care să aibă competenţe pentru Laici, Familie şi Viaţă, care va înlocui Consiliul Pontifical pentru Laici şi Consiliul Pontifical pentru Familie. De asemenea şi Academia pontificală pentru Viaţă se va adăuga acestui nou departament.

In acest scop am constituit o comisie specială care va pregăti un text care să traseze din punct de vedere canonic competenţele noului Dicaster. Textul va fi prezentat şi supus discuţiei Consiliului Cardinalilor, la următoarea lor întâlnire, în decembrie"."



"Anterior existau un dicaster pentru familie, altul pentru laici și o academie pentru viață, înființate de Papa Ioan Paul al II-lea. ...
Această reformă, inițiată în cadrul C9 — grupul de nouă cardinali consilieri ai Papei — fusese deja anunțată ca iminentă. Papa Francisc dorește să ofere laicilor, de multe ori căsătoriți, mai multă importanță în cadrul Bisericii, în încercarea sa de a revitaliza familia întemeiată pe căsătoria religioasă.
Decizia survine în contextul în care, după alegerea sa în martie 2013, suveranul pontif s-a angajat într-o reformă majoră a Curiei, care prevede, printre altele, mai multe economii, dar și o regrupare a departamentelor ale căror competențe uneori se suprapuneau.”


(ISUS)
“Cuvântul Veșnic este fundația pe care stă Biserica. Invers nu se poate. Cuvântul lui Dumnezeu este Veșnic  -  e săpat în stâncă. El este fundația Adevărului. Fundația Bisericii Mele nu poate fi zdruncinată, însă edificiul care stă deasupra ei poate fi modificat și completat. Totuși, dacă se modifică edificiul, fundația s-ar putea să nu îl mai susțină, dacă acesta deviază de la structura de clădire pentru care ea a fost proiectată.
Cuvântul lui Dumnezeu nu poate fi modificat niciodată pentru că acesta nu se schimbă niciodată. Căci cum ar putea s-o facă? Dumnezeu nu spune un lucru care să însemne altceva. Biserica trebuie să fie subordonată Cuvântului lui Dumnezeu. Cuvântul lui Dumnezeu nu se subordonează acelor membrii ai Bisericii Mele care ar putea să fie de altă părere. Dacă îndrăzniți să manipulați Cuvântul, Mă veți trăda pe Mine, Isus Cristos. Eu sunt Biserica. Trupul Meu este Biserica și tot ceea ce izvorăște din Mine e sfânt. Căci  voi, acești slujitori sfințiți ai Mei, Mă puteți reprezenta pe Mine doar atâta timp cât susțineți Adevărul. Atâta timp cât voi vă încredeți în Mine și Mă cinstiți, și vă asigurați că procedurile corecte sunt în vigoare în Biserica Mea, voi puteți spune că sunteți ai Mei. 

(mesajul lui Isus prin MDM, din 28 septembrie 2014)