mesajul

joi, 24 august 2017

Mesajele Sfintei Fecioare Maria date Emiliei in 7, 11 si 16 august 2017

Conversaţie cu Fecioara Maria – Medjugorje, 7 august 2017

Dragă Mamă Cerească, Regina Cerului, Regina Păcii, mulţumesc din suflet Sfintei Treimi că încă eşti cu noi, că mai ţine perioada de har. Dragă Mamă, îţi sunt foarte recunoscătoare pentru toate harurile, pentru tot ceea ce ai făcut pentru mine şi pentru întreaga omenire.
Îţi mulţumesc, dragă Mamă, te iubesc mult. Te rog frumos, dacă ai dori să transmiţi vreun mesaj, pentru mine, pentru ţara mea sau pentru întreaga omenire?
Draga mea copilă mult iubită, îţi mulţumesc că ai venit din nou la Medjugorje, îţi mulţumesc pentru toate rugăciunile, lacrimile, pentru tot ceea ce încerci să faci pentru semenii tăi, pentru ca Tatăl Ceresc să se bucure. Îţi mulţumesc, draga mea copilă. După cum ştii şi te-a avertizat Fiul meu drag, perioada de har se termină. În curând, foarte curând, voi pleca de la Medjugorje. Ai simţit cât de tristă sunt, cât de mult sufăr pentru toate sufletele care vor pieri, care nu vor să asculte mesajele, nu vor să facă pace cu Dumnezeu şi cu semenii, au inimile împietrite de ură, răutate...Nu ştiu, fetiţa mea, ce să mai fac.
Te rog din suflet, avertizează din nou pe toţi fraţii tăi sa se reîntoarcă acum, pe ultima sută de metri, în braţele iubitoare ale Tatălui Ceresc. Indiferent de păcate, Dumnezeu îi va primi bucuros, îi va ierta, îi va curăţa, le va da o inimă nouă şi-i va ajuta sa se reîntoarcă acasă în Paradis.
Te rog, fă cât de multe sacrificii, ajută cât poţi pentru ca să se întoarcă la Dumnezeu cât mai multe suflete.
Îţi mulţumesc, draga mea copilă, din nou.
Îţi voi mai transmite....momentan atât.
Fii binecuvântată.
Îţi mulţumesc. Sunt cu tine. Îngerii sunt cu tine şi te veghează mereu.
Tatăl Ceresc este bucuros, Cei din cer sunt mereu alături de tine, te ajută, te protejează, te ocrotesc.
Să nu-ţi fie frică de cel rău fiindcă nu are absolut nici o putere asupra ta.
Să trăieşti doar în pace, iubire cu semenii tăi, în rugăciune, să faci cât mai multe fapte bune... pentru a strânge cât mai multe bogăţii... şi cu aceasta să-i încurajezi şi pe semenii tăi să procedeze la fel, să se gândească că viaţa pe pământ este foarte scurtă şi că cel mai important este mântuirea sufletului şi fericirea veşnică care îi aşteaptă pe toţi aceia care L-au acceptat pe Fiul Meu ca Domn şi Mântuitor, care trăiesc în iubire, pace cu Dumnezeu şi cu semenii.
Fii binecuvântată, draga mea copilă. 
Vă iubesc pe toţi. 
Iubita voastră Mamă Maria.


Mesaj Ceresc de la Fecioara Maria, 11 august 2017
Conversaţie cu Fecioara Maria - în biserică, după Sfânta Liturghie.

Dragă Mamă Cerească, Regina inimii mele, Regina Cerului şi a Păcii!
Mulţumesc Sfintei Treimi că încă eşti prezentă aici pe pământ cu noi ca să ne ajuţi, să ne mijloceşti multe haruri, să ne călăuzeşti, să ne înveţi şi să ne îndrumi pe calea cea bună care ne va duce direct în Paradis. Te iubesc, dragă Mamă, şi îţi sunt foarte recunoscătoare pentru tot ceea ce ai făcut pentru mine şi pentru întreaga omenire. Îţi multumesc pentru toate harurile pe care mi le-ai dat. Te iubesc.
Dragă mamă, ai dori să-mi transmiţi vreun mesaj?
Draga mea copilă mult iubită! Îţi multumesc că eşti aici cu Mine. Îţi mulţumesc pentru rugăciuni, pentru lacrimile pe care le oferi la cerinţele mele spre a ajuta la salvarea sufletelor, atât pe cele de pe pământ, cât şi a celor care suferă cumplit în purgator. Îţi mulţumesc, draga mea copilă şi-ţi sunt foarte recunoscătoare.
Da, sunt foarte tristă, dupa cum simţi şi vezi, în curând voi pleca....după cum ţi-a zis Fiul Meu cel drag. Voi pleca cu inima plină de durere şi foarte rănită de toate răutăţile şi păcatele oamenilor.
Timpul de har se apropie de sfârşit!!! Te rog, fă tot ce poţi ca să-i avertizezi pe toţi oamenii să se gândească foarte bine ce cale vor să urmeze acum, aici pe pământ.. .pentru că de aceasta depinde viitorul lor... fericirea veşnică sau suferinţele groaznice care îi aşteaptă pe toţi aceia care nu vor să se convertească, nu vor să asculte mesajele, nu vor să facă pace cu Dumnezeu şi cu semenii. De atâţia ani sunt aici cu voi şi vă transmit tot aceleaşi mesaje: să fiţi buni, să vă iubiţi, să faceţi pace cu oamenii... dar, din păcate, foarte puţine suflete vor cu adevărat să asculte de aceste mesaje pline de iubire si indurare, vor sa se deschida pe deplin harurilor, vor înainteze pe calea cea bună şi dreaptă, vor să mă ajute, vor să fie braţele mele în această lume întunecată spre a-i ajuta şi pe alţii, spre a-şi mântui propriile suflete şi pe ale semenilor lor. De aceea, copila mea cea dragă, sufăr foarte mult, plâng într-una deoarece oamenii au inimile închise, întunecate.
După cum ştii, cel rău a cerut de la Tatăl Ceresc 100 de ani ca să demonstreze că va duce întreaga omenire în iad. De aceea sunt aici cu voi, în aceste ultime vremuri, de aceea sunt trimisă, ca să vă ajut, dragii mei copii, să vă călăuzesc, să vă ocrotesc de cel rău..., să vă apăr, să vă mijlocesc multe haruri, să vă curăţ de cel rău...de tot ce este rău şi întunecat, să vă conduc la Fiul Meu cel drag care vă iubeşte şi vă aşteaptă pe toţi...ca să fiţi fericiţi şi să redobândiţi Paradisul care este pentru toată lumea. Şi eu, şi Fiul Meu, şi Tatăl Ceresc suferim pentru că oamenii nu vor nicicum să asculte, nu vor nicicum să se convertească, nu vor să ajungă în Rai şi continuă să meargă spre calea osândei. Nu mai putem face nimic decât să suferim pentru fiecare suflet osândit.
Te rog, transmite mesajele şi avertizează-i acum. ACUM să se gândească şi să se hotarască ce vor pentru veşnicie deoarece este în joc sufletul lor care este foarte valoros şi preţios şi nu se compară cu această viaţă scurtă de pe pământ.
Te rog transmite acest mesaj şi avertizează-i din nou pe toţi oamenii să fie atenţi ce aleg.
Îţi mulţumesc, draga mea copilă, te iubesc şi te binecuvântez cu multe haruri, atât pe tine cât şi pe toţi aceia care şi-au deschis inimile, mă iubesc, mă respectă şi ascultă mesajele.
Vă iubesc pe toţi şi vă îmbrăţişez cu mare drag.
Maria - Mama voastră Cerească, Regina Cerului şi a Păcii.
Fiţi binecuvântaţi, dragii mei copii.
Vă iubesc.


Conversaţie cu Fecioara Maria - Mesaj Ceresc, 16 august 2017
În capelă, dupa Adoraţia Euharistică

Dragă Mamă Cerească, Regina Cerului - Regina Păcii!
Mulţumesc Sfintei Treimi şi sunt foarte recunoscătoare că încă eşti aici prezentă cu noi pe pământ, să ne ajuţi, să ne mijloceşti foarte multe haruri, să ne înveţi, să ne îndrumi, să ne călăuzeşti şi să ne aperi de toate cursele celui rău. Dragă Mamă cerească, te iubesc foarte mult şi îţi sunt foarte recunoscătoare pentru tot ceea ce ai făcut pentru mine şi pentru întreaga omenire. Şi eu sufăr împreună cu tine din cauza tuturor răutăţilor, a nerecunoştinţei oamenilor...,a păcatelor şi batjocurii faţă de Isus, Mântuitorul şi Salvatorul sufletelor noastre.
Dragă Mamă, sunt foarte tristă pentru că răutatea a ajuns la cote maxime şi în sufletele oamenilor nu s-a trezit încă dorinţa sinceră de căinţă, de iubire sinceră faţă de aproapele, dorinţa de a face bine semenilor, de a fi exemple, de a fi cum ne-ai transmis de atâtea ori: „apostolii mei dragi, fiţi braţele mele, picioarele mele în această lume rea şi întunecată,
pentru fraţii voştri ca să-i ajutaţi şi pe ei să-l cunoascpă pe Dumnezeu, să-l iubească şi să-l accepte pe Fiul Meu şi să se gândească foarte bine la mântuirea sufletului, la fericirea veşnică.
Dragă Mamă, ai dori să-mi transmiţi ceva mie, ţării mele sau omenirii?
Draga mea copilă mult iubită, da..., ai văzut şi ai simţit că plâng întruna, sunt foarte tristă şi rănită... Eu, împreună cu Fiul meu cel drag şi cu Tatăl Ceresc suferim foarte mult din cauză că oamenii, în loc să aleagă iubirea, în loc să aleagă fericirea veşnică, în loc să aleagă pacea, în loc să aleagă binele, ei aleg răul....nu vor să se deschidă harurilor, au sufletele foarte întunecate şi dominate de cel rău. Noi nu mai putem face nimic, în ciuda tuturor sacrificiilor, a tuturor harurilor... oamenii tot nu s-au convertit pe deplin, tot nu şi-au deschis sufletele, tot nu Îl iubesc sincer pe Fiul Meu şi nu sunt recunoscători Tatălui Ceresc pentru că sunt aici ca să vă ajut. Copila mea, ei nu mă iubesc, nu mă acceptă şi doar foarte puţine suflete mă iubesc sincer, doar cele care ascultă şi îndeplinesc cerinţele mele de a posti, de a face binele, de a iubi, de a ierta şi de a-şi ajuta fraţii necondiţionat..., de a fi exemple în iubire şi bunătate. Copila mea, te rog ajută-ţi semenii cât poţi, cum poţi, transmite toate mesajele, transmite şi acest mesaj.
Eu, Maria, Mama voastră cerească, Regina Păcii şi a Cerului vă aştept acum, copii mei dragi. Veniţi la mine, veniţi..., acceptaţi-l pe Fiul Meu ACUM. Vă rog din suflet, gândiţi-vă la sufletul vostru, gndiţi-vă la fericirea veşnică. Gândiţi-vă că viaţa pe pământ este scurtă şi se poate termina într-o clipă, totul putându-se nărui. Gândiţi-vă că sufletul vostru este foarte preţios... Gândiţi-vă foarte bine pentru că numai este timp... DECIDEŢI ACUM!!!
Faceţi pace cu Dumnezeu, faceţi pace cu semenii, salvaţi-vă sufletele de la osânda veşnică.
Din nou, vă implor, dragii mei copii... Eu foarte curând îmi voi lua rămas bun, mult mai curând decât vă puteţi închipui.
Dacă acum nu vă deschideţi inimile şi nu vă căiţi sincer de păcate şi nu doriţi să ajungeţi în Rai, nu veţi mai avea şansa pentru că sunt pe cale să se desfăşoare foarte multe evenimente drastice în toată lumea.
Timpul de har este pe sfârşite. Timpul lui Lucifer primit de la Tatăl Ceresc, cei 100 de ani de domnie se termină şi începe pedeapsa lui Dumnezeu. Toate catastrofele care sunt scrise în Biblie se vor îndeplini... şi foarte curând vor muri mii de suflete. Mii de suflete vor fi osândite şi vor suferi în focul iadului, vor plânge, vor urla şi vor regreta că nu au ascultat acest mesaj şi toate celelalte mesaje transmise de atâţia ani. DECIDEŢI ACUM, decideţi chiar astăzi!!!
Tatăl Ceresc îmi mai permite să mai fiu acum pe pământ, încă ţine perioada de har. Astăzi mai aveţi şansa de a vă mântui sufletele.
Dar mâine, poimâine.., nu se mai ştie. Decideţi-vă repede şi nu mai amânaţi pentru că veţi regreta pentru totdeauna... şi va fi târziu.
Eu încă sunt aici ca să vă ajut pe toţi, să vă mijlocesc foarte multe haruri... să vă curăţ de rău şi să vă umplu inima dacă vă deschideţi cu multă pace, iubire şi bunătate şi să vă conduc la Fiul Meu care vă iubeşte pe toţi necondiţionat. Doar şi-a arătat iubirea faţă de voi şi faţă de Tatăl Ceresc când a acceptat toate suferinţele, toate jignirile, toate batjocurile....
S-a gândit la voi, dragii mei copii, şi cu mare dragoste a acceptat totul... şi suferă fiindcă voi nu-L acceptaţi.
Aceasta este cea mai mare suferinţă a Fiului Meu. El a făcut totul pentru voi şi voi nu vreţi, nu-L iubiţi, nu-L respectaţi, nu-L acceptaţi şi nu doriţi să vă salvaţi sufletele. Nu putem face nimic.
Încă sunt pe pământ. Hotărâţi-vă repede şi salvaţi-vă sufletele.
Vă iubesc pe toţi, vă îmbrăţişez cu iubirea mea maternă cerească şi vă aştept.
Maria, iubita voastră Mamă, Regina Cerului şi a Păcii.
Mulţumesc.