mesajul

vineri, 25 august 2017

Mesajele Domnului Isus Cristos prin Maria Julianna din 8 si 10 iunie 2017

8 iunie 2017. Acasă, Domnul Isus spune...

Dragii Mei copii! Vă vorbesc de pe cruce. Pregătiţi-vă! Cuvintele Mele se împlinesc. Planul de exterminare a voastră este pregătit, dar nu M-au luat în calcul pe Mine. Va cădea foc din cer şi-i va distruge pe toţi aceia care vă ucid, de asemenea întregul pământ se va purifica.

Copiii Mei! În fiecare zi a vieţii voastre trăiţi în aşa fel ca şi cum aceasta ar fi ultima ocazie pentru voi ca să vă pregătiţi şi să aşteptaţi pregătiţi acea clipă când veţi trece pragul morţii şi veţi apărea în faţa tronului Meu de judecată. Vă spun: cuvintele Evangheliei se împlinesc: Fericiţi acei slujitori pe are Domnul îi găseşte priveghind. Dar tare nefericiţi acei slujitori care sunt împietriţi în păcat şi nu aşteaptă sosirea Stăpânului lor, iar atunci când El va veni nu-i găseşte pregătiţi. Aceştia vor ajunge cu toţii în întunericul cel de afară, în focul iadului unde va fi plânset şi scrâşnirea dinţilor.

Copiii Mei! Nu spuneţi că ale Mele cuvinte sunt dure şi severe! Eu doar vă repet Evanghelia. A sosit ceasul. Trăiţi în permanenţă pregătiţi şi rugaţi-vă pentru sărmanii păcătoşi nenorociţi, fiindcă de nu vă veţi ruga pentru ei, vor ajunge în focul veşnic. Pentru asta vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”

Întăriri din Sfânta Scriptură: Mc 4,1: „Isus îi învăţa” 17: „ prigoana”



10 iunie 2017. Acasă, Domnul Isus spune...

Dragii Mei copii! Va izbucni în curând al treilea război mondial. Pregătiţi-vă! În curând mulţi vor trebui să dea mărturie despre Mine, fiindcă soseşte Marele Avertisment – dar şi datorită morţii.

Copiii Mei! A sosit timpul. Profeţiile Mele se împlinesc. În curând va ajunge pe Pământ o asemenea lume cum nu a mai fost de la Facere încoace. [Aici, Domnul îmi arată o mare distrugere: oraşe distruse, pământuri arse de foc, război atomic şi totul este atât de nepopulat, nu sunt oameni, totul este distrus]. Rugaţi-vă pentru păcătoşi şi pentru aceia care vor muri groaznic, fie din cauza războiului, fie în timpul Marelui Avertisment, ca în ultima clipă a vieţii să găsească refugiu la Mine şi, căindu-se de păcate, să-i pot salva. Vă binecuvântez cu iubirea îngrijorătoare ce se revarsă din Inima Mea, cu binecuvântare întăritoare, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.” 

Întărire din Sfânta Scriptură: Mc 10, 39:”Isus a vorbit”.