mesajul

sâmbătă, 12 august 2017

Mesajele Domnului Isus din 3 si 5 august 2017, la Medjugorje, prin Emilia

Mesaj Ceresc de la Isus, 3 august 2017 
Medjugorje, Capela Adoraţiei, orele 15:15, după rugăciunea Rozarului Îndurării Divine

Draga Mea copilă mult iubită, sunt bucuros că eşti din nou prezentă la Medjugorje, în acest loc Binecuvântat de prezenţa Mamei Mele dragi.

Tu ştii, ţi-am mai transmis, că încet se termină timpul de har şi foarte curând Mama Mea cea dragă va pleca de la Medugorje, cu inima plină de durere, foarte rănită şi scârbită de răutăţile oamenilor, de mulţimea păcatelor, de nerecunoştinţa oamenilor faţă de iubirea, bunătatea şi marea îndurare a Tatălui Ceresc, a Sfintei Treimi.
Oamenii nu vor să ia în considerare mesajele, nu vor să se convertească pe deplin, în ciuda tuturor sacrificiilor făcute şi a harurilor primite.

Acum, pe ultima sută de metri, cel rău şi viclean este foarte turbat şi hotărât să distrugă şi să tragă în fundul iadului cât mai multe suflete…

După ce Mama Mea va pleca de la Medugorje, aşa cum ştii, va lăsa un Semn Miraculos care va putea fi văzut de întreaga lume şi, foarte curând, va avea loc şi Marele Avertisment, un Mare Dar Dumnezeiesc, însă, din păcate, foarte mulţi îşi vor pierde sufletele din cauza stării lor sufleteşti întunecate.

Cel rău este şi el pregătit de acest eveniment şi va încerca prin toate modalităţile posibile să deruteze lumea ca să pară ceva ireal şi, din păcate, pe foarte mulţi va reuşi să-i păcălească. Foarte puţine suflete se vor căi sincer şi se vor converti cu adevărat pe deplin…din păcate.

Te rog, transmite mesajele prin toate modalităţile posibile.
Avertizează oamenii şi îndrumă-i către credinţă, pocăinţă, îndurare, iubire, umilinţă…Să facă pace cu oamenii şi cu Dumnezeu! ACUM!!!

Avertizează oamenii despre evenimentele dramatice care îi aşteaptă pe toţi cei răi şi falşi.
Rugaţi-vă, rugaţi-vă, rugaţi-vă ca să pot salva de la osânda veşnică cât mai multe suflete cu putinţă.

Momentan îţi transmit doar atât.
Fii binecuvântată draga Mea copilă.
Te iubesc, vă iubesc pe toţi. 

Isus, Regele Universului


Mesaj Ceresc de la Isus, 5 august 2017.
Medugorje, Capela Adoraţiei, orele 14:35

Draga Mea copilă mult iubită, îţi mulţumesc că eşti din nou prezentă aici cu Mine în faţa Sfântului Sacrament.
Îţi mulţumesc pentru încrederea ta şi pentru că eşti deschisă şi hotărâtă să îndeplineşti doar vointa Mea.
Nu uita că Eu sunt mereu cu tine ca să te îndrum, să te călăuzesc şi să te povăţuiesc pentru a fi o lumină vie în această lume întunecată, dominată de forţele întunecate ale celui rău.

Vă mai desparte doar un pas de evenimentele dramatice prin care va trece întreaga omenire.

După cum ţi-am mai transmis, va avea loc foarte curând Marele Avertisment – Iluminarea Conştiinţei, iar apoi, vor urma una după alta evenimentele dramatice, unele foarte drastice. Aşa cum ţi-am mai transmis şi v-a avertizat şi Mama Mea dragă, toţi cei care nu se convertesc ACUM, nu o vor mai putea face, pentru că nu vor mai avea timp…

După ce Mama Mea va pleca de la Medugorje, va avea loc foarte curând acest Eveniment – Iluminarea Conştiinţei, iar apoi, vor începe să se desfăşoare peste tot în lume conflicte între naţiuni, catastrofe naturale, iar imigranţii vor începe să facă prăpăd peste tot în lume; vor incendia, vor tâlhări şi distruge magazinele, vor intra şi vor ocupa în mod abuziv locuinţele oamenilor, vor comite păcate groaznice şi-i vor ucide pe foarte mulţi creştini.

Toţi creştinii care vor muri într-un mod barbar vor fi răsplătiţi în Cer şi vor deveni Martiri. Din păcate, toate aceste evenimente se vor întâmpla tot din cauza oamenilor, care nu vor să audă de Tatăl Ceresc, nu o respectă şi nu o acceptă pe Mama Mea, iar pe Mine Mă batjocoresc chiar şi în sânul Bisericii.

Însă, Tatăl Ceresc, fiind un Tată Bun şi Milostiv şi datorită rugăciunilor, jertfelor celor buni şi drepţi, aceste evenimente dramatice care sunt pe cale să se înfăptuiască nu vor dura mai mult de 8 luni. Dar va fi prăpăd!!!

V-am tot avertizat de nenumărate ori, v-am implorat să faceţi pace cu Mine şi cu Tatăl Ceresc, v-am cerut să o iubiţi şi să o respectaţi pe Mama Mea, v-am rugat să ascultaţi mesajele cereşti, să vă deschideţi inimile către haruri pe deplin, să vă iubiţi…dar din păcate, foarte puţine suflete s-au dăruit în întregime Tatălui Ceresc, M-au acceptat ca Domn şi Mântuitor, dorind să ajungă în Rai…

Pe foarte multe suflete cel rău şi viclean a reuşit să le păcălească, să le seducă, să le domine…şi în final să le distrugă…
Noi nu mai putem face nimic dacă oamenii nu vor să se convertească şi continuă să trăiască în păcate, fără Dumnezeu.
Fiecare om are liber arbitru şi poate decide singur ce vrea să aleagă…ce cale vrea să urmeze aici pe pământ…

Vă rog să vă rugaţi şi să postiţi pentru toţi aceia care încă nu au cunoscut Iubirea Divină. Fiţi exemple în iubire, bunătate, iertare, umilinţă şi faceţi multe fapte bune.
Îţi voi mai transmite. Momentan atât.

Te rog, transmite toate mesajele şi avertizează-i pe oameni.
Cine vrea să creadă, va crede, cine nu,...este strict problema lui.
Tu îndeplineşte-ţi datoria şi misiunea care ţi-a fost încredinţată.

Fii binecuvantată draga Mea copilă.
Vă iubesc şi vă binecuvântez pe toţi.

Isus, Regele şi Salvatorul vostru.