mesajul

duminică, 1 mai 2016

Altarul casei

Joi, 21.04.2016

 

Lângă camera mea se găsește un hol, unde stă un altar. Isus l-a binecuvântat în numele Sfintei Treimi și a vorbit așa:

”Binecuvântate sunt acele cămine unde se găsesc altare. Adevăr vă spun că acele familii beneficiează de binecuvântări înmiite. Tatăl Meu își găsește mare bucurie în altare și este fericit în mod deosebit atunci când petreceți timp în rugăciune în fața lor. Copiii Mei, Eu voi ocroti aceste cămine de calamitățile naturale și voi pune îngeri în jurul lor ca să păzească pe fiecare membru al familiei. Cine încă nu are altar acasă, să se grăbească să facă unul, potrivit posibilităților. Nu vă fie teamă, Sfântul Meu Duh vă va arăta în care parte a locuinței să îl puneți și ce să puneți pe el! Aceste altare să fie sfințite de către un preot, pentru că ceea ce este binecuvântat pe Pământ, va rămâne binecuvântat pentru vecie şi în Ceruri. Satanei îi este rău de locurile binecuvântate, deoarece prezenţa Mea şi puterea rugăciunilor voastre îl slăbesc. Ştiţi că satana s-a strecurat în viaţa a nenumărate familii şi provoacă diviziune şi distrugere printre membrii familiei. Mai demult, familiile au fost mai unite fiindcă se rugau împreună şi îşi practicau credinţa. Rugaţi-vă ca părinţii şi copiii să se ancoreze în iubirea Mea, pentru că doar aşa vor fi capabili de iertare şi loialitate. Eu bat la uşa multor familii şi sunt respins în foarte multe locuri. Cerşesc iubirea voastră şi năzuiesc să umplu familiile cu iubirea Mea. Va veni timpul când Mirele îi va duce cu El pe aceia care L-au primit, dar nu îi va cunoaşte şi le va arăta să plece acelora care L-au respins.”

Maria Magdalena

Sursa: http://engesztelok.hu/egi-kegyelmek-zapora/1073-hazi-oltar