mesajul

vineri, 29 aprilie 2016

Mesajul dat de Isus, în data 6 martie 2016, prin Maria Julianna

6 martie 2016, acasă, Domnul Isus spune...

Dragii Mei copii! Urmează asupra voastră evenimente foarte triste. Nu faceți planuri! Din nefericire, ceea ce vine, trebuie să se împlinească, nu mai poate fi amânat. Acum voi curăți pământul și în el și Biserica Mea.

Copiii Mei. Eu cer de la voi un singur plan de viață: să trăiți în permanență pregătiți. Fiți pregătiți pentru moarte, pentru ca, în orice moment viața vă este luată, să puteți sta în fața scaunului Meu de judecată și să vă pot primi în lăcașul veșnic.

Copiii Mei, faceți binele, atât cât mai aveți timp, în primul rând cu frații voștri de credință, pentru ca datorită vouă să preamărească Numele Meu. Nu vă întristați și nu vă răzvrătiți din cauza acelor evenimente tragice și triste care sunt pe punctul de a se înfăptui. Permit toate acestea, deoarece prin încercări, se va dovedi cine este credincios și cine nu.

Copiii Mei! În timpul prigoanei, toată rânduiala de acum se va da peste cap. Va rămâne doar una singură: harul iluminator al Duhului Sfânt, cel care scrie în inimile voastre legile Mele și, toți cei care le vor ține se mântuiesc. Trăiți pregătiți de moarte, deoarece doar prin ținerea legilor Mele și a sfintei curății vă pot salva, chiar dacă sunt Atotputernic, dar respect voința voastră liberă. Dacă trăiți astfel împliniți sfântul Meu plan în ceea ce vă privește și nici un har de-al Meu în voi nu este în zadar. Aceasta este însăși sfințenia vieții.
Copiii Mei, pregătiți-vă pentru că în curând toate aceste profeții se împlinesc. Va veni domnia de pace și iubire de o mie de ani. Atunci se împlinește cuvântul Sfintei Scripturi. Nu va trebui învățată iubirea de Dumnezeu, fiindcă însuși Duhul Sfânt o va întipări în inimile și amintirile voastre. Eu voi fi Dumnezeul lor, iar ei vor fi copiii Mei. Astfel cu toții vor experimenta nemărginita iubire providențială a lui Dumnezeu, atunci când omului îi va fi dat să se odihnească și să aibă timp pentru rugăciune și pentru exersarea iubirii.

Copiii Mei, aceasta va fi o lume cu totul nouă, pe care acum, doar foarte puțini o cunosc, doar acel mic grup care sunt strânși în jurul Meu, care acceptă și pun în practică mesajele Mele și Evanghelia pe care v-am propovăduit-o acum două mii de ani. Cei care vor trăi în această nouă lume, nu va suferi ispită, pentru că îl voi înlănțui în fundul iadului pentru o mie de ani pe dușmanul Meu, marele ispititor. Atunci toată lumea va fi umplută de Duh Sfânt, iar în suflete va fi doar bucurie, seninătate și iubire, iar în inima oamenilor va fi pace. Aceasta va fi însăși anticamera Raiului. De aici va fi doar un pas spre Paradis, unde cu toții vor veni.

Copiii Mei, rugați-vă ca toate acestea să devină realitate, dar se împlinesc, pentru că aceasta este Scriptura. Acum, până ce această lume mai stă în picioare și împreună cu ea și ispita, rugați-vă implorând pentru convertirea păcătoșilor, rugați-vă pentru stoparea păcatului pentru ca, dacă se poate, nimeni să nu se osândească, iar păcătoșii, încă înainte de a muri, să se convertească și să se mântuiască.  Micuții Mei dragi, pentru asta primiți binecuvântarea Mea întăritoare, pe care v-o dau din Inima Mea plină de iubire, în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh.”

Întărire din Sfânta Scriptură: Ef 5, 16-17: ” Folosiți bine timpul favorabil, pentru că zilele sunt rele. De aceea, nu deveniți fără minte, ci [căutați] să înțelegeți care este voința Domnului.”

Îi trasmit lui X (preot) : ”Fiul Meu, ți-am promis că-ți voi purta de grijă în mod deosebit pe tot parcursul vieții tale. Nu vei suferi lipsuri în nimic și voi fi lângă tine mereu. Îți voi face simțită mereu prezența Mea, pe care o vei recunoaște mai ales în timpul de nevoie. Fiul Meu, rămâi întotdeauna pe calea curăției pe care umbli împreună cu Mine. Te voi însoți mereu, ca un Mire Sfânt care am murit pe Cruce pentru tine. Să-Mi rămâi fidel în păstrarea poruncilor Mele și urmează cuvintele Mele pe care ți le adresez.

Dragul Meu copil, te fac salvatorul multor suflete. Poți salva acest neam păcătos al acestei lumi, în primul rând prin pilda sfințeniei vieții tale. E un proverb: cuvântul zboară, pilda atrage. Nu te preocupa de faptul că frații tăi preoți aleg altă cale, ba mai mult, nici de aia să nu te preocupi dacă te iau în derâdere. Tu, niciodată să nu dorești să corespunzi oamenilor, ci doar lui Dumnezeu! Nici Eu nu am corespuns așteptărilor oamenilor. Nu m-am lăsat încoronat ca rege pământesc și nu am adus glorie poporului Meu, Izrael, ci am îndeplinit sfântul plan veșnic al Tatălui Meu. Am acceptat batjocura, umilirea, coroana de spini și moartea pe cruce pentru ca mai apoi să obțin Tatălui Meu o și mai mare slavă, pentru că astfel am îndeplinit sfântul Său plan în ceea ce Mă privește, care a fost ca să înviu din morți, să fiu prezent în Sfântul Sacrament în fiecare biserică și am înființat o nouă religie, Biserica Catolică universală. Pilda Mea, activitatea Mea și Pogorârea Sfântului Duh nu se referă doar la casa lui Israel, ci la întregul Pământ, cu toți locuitorii lui, la fiecare om în parte și luați și împreună. Azi, când este dată posibilitatea ca în fiecare colț al pământului omul să poată citi Evanghelia în propria limbă, oricine se poate întoarce la Mine și se poate mântui. De aici puteți vedea că a sosit ceasul despre care am vorbit apostolilor Mei, că atunci când Evanghelia este vestită în lumea întreagă, atunci voi reveni în slava Mea. Revenirea Mea va fi exact așa cum am spus-o dinainte: așa precum fulgerul trăsnește dintr-un colț în altul, așa voi veni în slava Mea și tot ochiul Mă va vedea pe norii cerului. Atunci îi voi judeca pe cei vii, iar pe cei care Îi voi găsi vrednici de Mine, pe aceia îi ridic la Mine. În schimb pe cei care Mă resping și nu țin legile Mele, nesocotesc mesajele Mele, aceia vor avea parte de pieire. Apoi voi reînnoi globul pământesc și repun înapoi acele suflete pe care le-am răpit și prin ele voi creea domnia de pace de o mie de ani, iar în inimi va fi doar pace și bucurie și pe întregul pământ va fi doar o singură religie, cea pe care Eu am fondat-o. Toate celelalte se vor sista. Voi ridica mulți preoți și călugări pe care însuși Duhul Sfânt îi va învăța legile Mele și vor experimenta palpabil faptul că sunt printre ei. Atunci, Preasfântul Sacrament va fi înconjurat de o cinstire fără de pereche și Sfânta Liturghie va fi celebrată în fiecare zi, iar sursa de putere pentru popoare voi fi Eu Însumi în Sfânta Împărtășanie.

Te binecuvântez cu iubirea ce se revarsă din Inima Mea, în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh.”