mesajul

miercuri, 27 aprilie 2016

Mesajul Domnului Isus dat Mariei Julianna in 1 martie 2016



1 martie 2016. În timpul Adorației, Isus spune....


Dragii Mei copii! Plâng cu lacrimi de sânge pentru cei care se pierd pentru veșnicie. Curând va veni Marele Avertisment, care este o uriașă revărsare de har. Harul focului iluminator al Duhului Sfânt se va revărsa peste toate sufletele. Atunci, cu toții vor vedea cu ochii lui Dumnezeu întreaga lor viață. Vor vedea două căi: (1) calea desemnată de Dumnezeu și (2) aceea pe care, prin propria lor voință, au ales-o pentru ei. Cu cât sunt mai depărtate cele două căi, vor fi cu atât mai dezamăgiți, nefericiți. Cu cât sunt mai apropiate cele două căi, cu atât acele suflete la care se referă, vor fi mai pline de speranță și de bucurie. Sufletele cu adevărat fericite vor fi cele care văd doar o singură cale. Acea pe care Dumnezeu a desemnat-o pentru ei, iar ei au răspuns cu da chemării Celui Veșnic. Au intrat în slujba Lui, Îl adoră doar pe El, Îl iubesc și Îi slujesc doar Lui. Aceia sunt deja sfinți încă de pe pământ. De pe pământ ei vor veni direct în Ceruri. Ei Mi s-au consfințit în totalitate în sărăcie, curăție, smerenie și în sfântă ascultare. Ei sunt aceia care au renunțat la voința lor proprie și mi-au predat-o Mie. Ei, în toate situațiile de decizie și în purtarea crucii, repetă împreună cu Mine:  ”Tată să nu fie așa cum vreu Eu, ci așa cum vrei Tu.”  Împreună cu Sfânta Mea Mamă, spun:  ”Iată slujitoarea Domnului, fie mie după cuvântul Tău!” Ei, deja aici pe pământ, trăiesc cele opt fericiri, locuind deja în atecamera Raiului. Sfântul Meu Trup le este hrana întăritoare a sufletului lor, iar Sfântul Meu Sânge este băutura care îi ocrotește în toate ispitele. Dușmanul Meu este neputincios în fața lor. Iar Eu, cu fiecare împărtașanie, îi curăț de toate slăbiciunile lor. Ei sunt aceia care Mă adoră mai presus de orice și Mă slujesc, iar hrana lor este aceea de a înfăptui voința lui Dumnezeu.
Micuții Mei dragi! Voi, cei care încă umblați pe drumuri separate, alăturați-vă sfinților Mei! Părăsiți căile voastre păcătoase! Puneți jos povara păcatelor voastre! Veniți la Mine în scaunul de spovadă unde, prin intermediul preotului, Eu Însumi vă absolv, dacă vă spovediți și vă căiți din toată inima de păcatele voastre și promiteți ferm să nu le mai comiteți niciodată.
Micuții Mei! Eu vreau ca să trăiți fericiți pe acest pământ. Secretul fericirii constă în a umbla pe calea desemnată de Mine, cea a sfințeniei vieții. Există doar un Paradis, dar nu-l căutați pe pământ! Această lume nu vă poate face fericiți. Singur Eu sunt fericirea voastră veșnică, viața voastră veșnică, Cel care Mi-am dat viața pentru voi pe cruce. Eu sunt Dumnezeul vostru Mântuitor. Nu permiteți ca să fiți induși în eroare! Totul rămâne aici. Trăiți pregătiți de moarte! Să aveți o mai mare grijă de sufletul vostru decât de lumina ochilor! Veți da socoteală de toate cuvintele și faptele voastre. Vă rog, vă rog, trăiți în sfințenie, atunci veți evita judecata. Pentru asta vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh.”


Rugăciune dată prin Duhul Sfânt: ” Te ador din toată inima, Dumnezeule Preaînalt. Este cel mai fericit sentiment de pe pământ și în Cer a mă cufunda în Tine, a Te adora. O, Dumnezeule Preaînalt, o, îndurare și bunătate de nedescris! Mulțumesc pentru toate harurile Tale. Îți aduc recunoștință pentru tot ce ai binevoit să îmi dai și-Ți mulțumesc că m-ai ocrotit de ceea ce Tu ai vrut. Implorând, Te rog, ca și de acum înainte să îmi dai ceea ce Tu crezi că este bine și să mă ocrotești de tot ceea ce ar putea dăuna sufletului și trupului meu.
Isuse al meu, recunoștință și slavă Ție pentru tot ceea ce permiți și-ți mulțumesc că mă ocrotești de lucrurile rele. Îți încredințez Ție ce și când să îmi dai precum și ce nu. Nu cer nimic, doar ceea ce ne-ai învățat în Tatăl nostru: Fie voia Ta. Nu există splendoare mai mare decât atunci când Voia ta se împlinește.
Isuse al meu! Împreună cu tine vreau să beau potirul! Nu resping crucile, potirul suferințelor, pentru că știu că acesta este instrumentul salvării sufletelor, dacă, unindu-ne pe noi înșine cu nesfârșita jertfă veșnică, ne oferim Ție.
Te rog, Isuse al meu, dăruiește-mi harul Tău ca întotdeauna să am puterea de a spune da, Ție, sacrificiilor, renunțărilor și crucilor pe care le dai ca să mă ferești de osândă, ca să-mi sfințești sufletul și astfel să-l conduci la viața veșnică și pentru că, prin intermediul meu, vrei să mântuiești și alte suflete. Isuse al meu, te rog dă-mi harul ca să îndeplinesc întru totul planul Tău sfânt pe care mi l-ai rânduit dintru veșnicie. Amin.”