mesajul

joi, 21 aprilie 2016

VACCINAREA





Răul este prezentat ca fiind bun, în timp ce binele este prezentat ca fiind rău

Mesajul (172) din Cartea Adevărului

Luni, 22 august 2011 la ora 20:10

Când omul își pune la îndoială propria credință, trebuie să se gândească. Dacă este nesigur, trebuie să Mă roage pe Mine să-i deschid ochii. Dacă i se pare că rugăciunea este grea, trebuie să Mă roage pe Mine să-i deschid gura. Însă dacă nu va asculta adevărul, atunci are nevoie de rugăciunea altora.

Copiii Mei, sunt profund îngrijorat, pentru felul în care răul este prezentat ca fiind bun, în timp ce binele e prezentat ca fiind rău. În lumea voastră totul este întors pe dos. Pentru că voi, cei care nu aveți o credință profundă pentru Mine, nu veți fi nici unul mai înțelepți.

Acum în lume, se pregătesc măsuri, în numele vostru, la toate nivele din guverne, biserici și națiuni pe care voi nici nu le observați.

Ajung să fie introduse legi rele și prezentate mai apoi ca fiind în interesul omenirii. Acestea includ noile guvernări, medicamente, ajutoare externe, vaccinuri și predicarea noilor religii și a altor doctrine. Niciodată nu a mai fost atâta confuzie printre Copiii Mei.

La suprafață, totul pare că este sub control și este în regulă în felul său. Însă singura comandă reală care există, este de fapt sub mâna acelora, care dirijează evenimentele lumii, prin metodele lor haíne din spatele ușilor închise.

Nu vă lăsați păcăliți copii. Trebuie să vă întoarceți la Mine, să-Mi cereți ajutorul, ca evenimentele cumplite, planificate de puterile globale secrete, să fie slăbite. Singurul vostru drum spre libertatea reală, este să reaprindeți credința voastră pentru Mine. Aceasta se va întâmpla în curând, copiii Mei dragi, când Voi apărea lumii în timpul Marelui Avertisment, care se apropie tot mai mult.

Vă chem, să vă rugați pentru aceia, care au văz și totuși sunt orbi la Preasfântul Meu Cuvânt. Rugați-vă pentru aceia care stăruie în răstălmăcirea Învățăturii Mele, rugați-vă pentru slujitorii Mei sfințiți, care din lașitate se retrag în spatele cerințelor venite din partea guvernelor.

Acum există doar un singur domnitor, iar viitorul este la El. Acela este Tatăl Meu Veșnic, Dumnezeu a toate Creator. Arătați-I devotament în toate și veți avea un sprijin sigur în timp ce mergeți înainte pe calea adevărului.

Mântuitorul vostru iubit, Isus Cristos