mesajul

marți, 19 aprilie 2016

Mesajul dat Mariei Julianna în 27 februarie 2016



În timpul Adorației, Isus spune....

”Dragii Mei copii, dragi aleși ai Inimii Mele! Aduceți-vă aminte de mesajele Mele! V-am spus deja de multe ori, că va avea loc o mare prigoană a creștinilor. De atunci au trecut ani. Ați primit acest timp pentru a vă converti. Dar acum se încheie timpul de răgaz și profețiile se împlinesc.

Pregătiți-vă! Deja totul este pregătit pentru distrugerea voastră. Pregătiți-vă în suflet! Rugați-vă, rugați-vă, rugați-vă. Cereți întărirea credinței voastre, pentru că de asta aveți cea mai mare nevoie. Doar cei cu credința puternică vor rezista până la moarte. Cereți asupra voastră protecția Sfântului Meu Sânge și mai cereți ca Eu să stau între voi și prigonitorii voștri! Atunci satana nu se poate furișa în apropierea voastră și astfel îndepliniți planul Meu veșnic în ceea ce vă privește.

Mărturisiți-Mă cu vitejie în fața acestui neam de păcătoși! Atunci și Eu am să vă mărturisesc în fața Tatălui Meu și El vă va primi în casa veșnică. Nu vă fie frică de cei care ucid trupul dar nu pot face nimic altceva! Bucurați-vă și vă veseliți deoarece atunci când sufletul vostru vă părăsește trupul, atunci sfinții Mei îngeri vă petrec în casa Tatălui Meu, unde am să șterg din ochii voștri toată lacrima și vă veți bucura veșnic deoarece veți câștiga viața veșnică.

Copiii Mei! Am să vă vorbesc doar încă puțin timp. Transpuneți în fapte mesajele Mele! Vă dau toate harurile ca să vă mântuiți. A sosit timpul. Acum se vor împlini profețiile! Trăiți în permanență pregătiți. Transpuneți în fapte avertizările Mele! Pentru asta vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh.”