mesajul

marți, 3 mai 2016

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 mai 2016 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

(Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...) 

   "Dragi copii, Inima Mea materna doreste adevarata voastra convertire si o credinta ferma, incat sa puteti fi capabili sa raspanditi iubirea si pacea, tuturor celor din jurul vostru.
   Dar, copiii Mei, nu uitati: fiecare dintre voi  este o lume unica in fata Tatalui Ceresc. De aceea, permiteti ca actiunea continua a Spiritului Sfant sa lucreze prin voi.
   Fiti adevaratii Mei fii spirituali. In spiritualitate este frumusetea. Tot ceea ce este spiritual este viu si foarte frumos.
   Nu uitati ca in Euharistie, care este inima credintei, Fiul Meu este intotdeauna cu voi. El vine la voi si frange painea cu voi; pentru ca, fiii Mei, El de dragul vostru a murit, a inviat si se apropie din nou.
  Aceste cuvinte ale Mele va sunt familiare pentru ca ele sunt Adevarul, iar Adevarul nu se schimba. Numai ca multi dintre copiii Mei le-au uitat.
   Copiii Mei, cuvintele Mele nu sunt nici vechi, nici noi, ele sunt eterne.
  De aceea va invit, copiii Mei, sa observati bine semnele timpurilor - sa adunati crucile naruite si sa fiti apostoli ai revelatiei.
   Va multumesc."



  Momentul aparitiei