mesajul

marți, 10 mai 2016

MÂNIA DREAPTĂ A TATĂLUI MEU !

Sărmane suflete din națiunile haíne, sunteți pe cale de A CUNOAȘTE MÂNIA DREAPTĂ A TATĂLUI MEU!


22 aprilie 2016 14:30
Apel foarte urgent de la Maria, Trandafirul tainic, către poporul lui Dumnezeu

Copilași ai inimii mele, fie ca pacea Domnului să fie cu voi. Copiii mei, mă simt foarte tristă și nu mă pot opri din plâns, văzând că micuții mei copii rebeli nu vor să audă apelurile din Cer. Zilele justiției divine se apropie și curând, creația Tatălui Meu va intra în etapa finală a transformării sale. Creația Tatălui meu este pe cale de a intra în chinurile finale ale nașterii și nu va fi nici un loc pe pământ unde să nu se simtă plânsetul ei.
Milioane de suflete vor fi pierdute pentru că nu au vrut să asculte apelurile noastre către convertire și nu dau atenție semnelor și îndrumărilor care vă sunt date. Semnele și manifestările sunt atât de clare și abundente cum nu s-au mai văzut niciodată pe pământ până acum. Raiul își epuizează toate resursele, căutând să salveze cât mai multe suflete, dar această omenire refuză să ne asculte.

Pe măsură ce vulcanii se trezesc, în curând va fi o reacție în lanț. Multe națiuni sunt pe cale să fie distruse și nu se vor mai ridica. Marele dragon galben al marii națiuni de la nord este aproape să erupă și multe orașe și localități ale acestei țări mari vor rămâne devastate iar altele vor dispărea.

Plăcile tectonice se vor mișca iar aceasta va produce mișcarea continentelor ca urmare a lanțului de erupții ale acestor vulcani. Vai ție națiune a Vulturului, fiindcă păcatul și răutatea vor fi distrugerea ta. Vai ție, iubita mea Columbie! Vai ție Mexic, pământ al meu! Vai ție, națiune a stelei singuratice (lone star nation), căci vei fi purificată. Biete suflete din națiunile haíne, sunteți pe cale să cunoașteti mânia dreaptă a Tatălui Meu. Numai plânset, distrugere și moarte se va auzi în ele. Răutatea, nedreptatea și păcatul vostru vor fi pedepsite de către dreptatea Dumnezeiască.

Naţiuni rele, câte apeluri spre convertire și câtă Îndurare a avut Tatăl meu cu voi! V-aţi bătut joc de Cele Zece Porunci și ați ignorat chemările noastre la convertire. Şi astfel, dreptatea Dumnezeiască este prețul pe care îl veţi plăti pentru toate păcatele și nedreptățile voastre. Creația, pe care voi o maltratați atât de tare, vă va face să plătiți, iar tehnologia voastră nu vă va fi de niciun folos. Mânia justă a lui Dumnezeu se va abate asupra voastră, națiuni haíne, și nimeni nu-şi va mai aminti de voi.

Copilașii mei, rugați-vă pentru copiii lui Dumnezeu din aceste națiuni haine, pentru ca, la fel ca și familia lui Lot, să poată fi protejați și să le poată părăsi înainte ca mânia dreaptă a lui Dumnezeu să se reverse asupra acestor națiuni. Rugați-vă pentru toți martirii creștini care-și varsă sângele pentru întărirea credinței în acele națiuni ale Orientului Îndepărtat. Purtați-i în rugăciunile, Liturghiile, Rozarele voastre; nu fiți indiferenți față de frații voștri, deoarece astăzi sunt ei, dar mâine ați putea fi voi.

Copilașii mei, colapsul financiar care pregătește calea pentru implementarea semnului fiarei la nivel mondial este aproape. Totul este deja pregătit pentru începerea domniei finale a dușmanului meu; zilele fiarei se apropie și asta va însemna martiriu, prigoană și moarte pentru poporul lui Dumnezeu.

Fac un apel urgent la voi, micuții mei copii, ca în data de 13 mai, ziua apariției mele la Cova da Iria, (Fatima – n. tr.) să fie o mare zi de rugăciune, post și pocăință la nivel mondial între orele 6:00 și 18:00, ora Columbiei (între ora 14:00 şi 2:00 noaptea ora Romaniei – n. tr.) , implorând pe Tatăl Ceresc să aibă milă de omenire, înainte de evenimentele ce sunt pe cale să fie declanșate. Mă bazez pe voi, armata mea Mariană, Legiunea mea, precum și pe toți iubiţii mei din Mișcarea Mariană a preoților. Vreau ca acest apel să fie răspândit în întreaga lume. Fie ca întreaga lume creștină catolică să audă această chemare și fie ca ea să ajungă în fiecare colț al pământului, deoarece miza este salvarea a milioane de suflete. V-am dat de știre din timp pentru ca să vă puteți pregăti pentru această mare zi. Eu voi fi cu voi spiritual, ca să ne rugăm la Tatăl Ceresc implorând nemărginita lui Îndurare, fiindcă păcatul și răutatea de acum au iscat Mânia dreaptă a lui Dumnezeu. Așadar, pregătiți-vă micuții mei, pentru că zilele marii încercări se apropie.

Fie ca pacea Domnului să rămână în voi.
Mama voastră, Maria, Trandafirul tainic, care vă iubeşte.
Faceți cunoscute mesajele mele întregii omeniri.