mesajul

vineri, 20 mai 2016

Nu ieșiți afară pe stradă fără să vă luați armura spirituală !

DRAGII MEI COPII ! ORICINE ȘI-A LUAT ARMURA SPIRITUALĂ NU VA FI ATINS DE ADVERSARUL MEU !

02.05.2016 (13:45)

APEL URGENT ȘI PLIN DE ANGOASĂ DE LA ISUS DIN PREASFÂNTUL SACRAMENT CĂTRE OMENIRE!

Pacea să fie cu voi, copiii Mei! Mari încercări se apropie pentru omenire. Credincioșii Mei vor fi purificați în focul mâhnirii astfel încât mâine să puteți fi cu Mine și să vă bucurați de Noua Creație.

Toți credincioșii Mei și toți aleșii Mei preaiubiți, instrumentele Mele, vor fi persecutați în timpul Avertismentului  Meu și mulți își vor da viața pentru cauza Evangheliei Mele. În domnia finală a adversarului Meu, persecuția și exterminarea copiilor Mei credincioși va fi cea mai crudă din toate câte au existat în istoria omenirii. Sângele martirilor Mei va însemna înfrângerea adversarului Meu. Aceste sânge vărsat va fi sângele Meu cu care îl voi învinge din nou pe adversar. Nu vă fie teamă; nu lăsați inima voastră să se îngrijoreze, vă voi trimite Duhul Meu și El vă va da putere ca să puteți îndura acele zile de angoasă și de dezolare.

Înainte de a vă pierde viața, duhul vostru va fi luat și dus în Gloria Veșnică. Istoria credincioșilor Mei se va repeta, și asemeni primilor Mei creștini, va trebui și voi să urcați muntele sau să vă ascundeți în peșteri pentru a scăpa din urmărirea neîncetată a trimișilor diavolului care vă vor vâna în zilele apropiate încercării.

Copiii Mei, după Avertismentul Tatălui Meu oile vor fi separate de capre și oamenii Mei vor ști cine este de la Dumnezeu și cine slujește adversarului Meu; după roadele lor îi veți cunoaște. În drumul vostru spre veșnicie toți oamenii lui Dumnezeu vor primi haruri și daruri de care au nevoie pentru a face față bătăliei finale care le va aduce libertate. Acestea vor fi armele spirituale care îl vor combate, cu toată puterea lui Dumnezeu, pe adversarul Meu și cohortele lui rele. Copiii Mei, oricine și-a luat armura spirituală nu va fi atins de adversarul Meu. Dați ascultare la ceea ce spun și împliniți instrucțiunile Mele. Vă amintesc încă o dată: nu ieșiți afară pe stradă fără să vă luați armura spirituală, deoarece trăiți zilele luptei spirituale și multe entități rele care cutreieră în aer, vin și iau controlul asupra trupurilor acelora care sunt departe de Dumnezeu sau îi pun de partea adversarului Meu. Deci, ascultați chemarea Mea ca să nu vină asupra voastră surprize neplăcute.

În fiecare zi din aceste ultime zile, bătălia spirituală va fi feroce. După Avertisment și Miracol va veni bătălia finală care vă va aduce libertatea. Vă instruiesc în toate acestea pentru a rămâne fermi în credință și astfel ca buni soldați să fiți în alertă și să vegheați și nimic să nu vă ia prin surprindere. Fii Mei înșelăciunea adversarului Meu nu cunoaște limite. El va profita în timpul vostru prin show bussiness și sport pentru a implanta în toți cei care îl urmează semnul bestiei. Sportul care mișcă masele în lumea voastră va fi tasat și cluburile de sport vor face o campanie la nivel mondial astfel încât fanii lor vor permite să li se implanteze microcipul. În curând va fi esențial să purtați semnul bestiei împlantat în trupurile voastre pentru a intra la evenimentele sportive sau pentru a vă vedea idolii voștri umani. Nu se vor mai vinde bilete. Biletul de intrare la astfel de evenimente va fi microcipul. Cât de mulți vor fi pierduți prin această înșelăciune! Mulți vor cădea în capcană și când vor realiza greșeala pe care au făcut-o va fi prea târziu pentru ei.

Copiii Mei fiți atenți să nu cădeți și voi în această înșelăciune! Mulți idoli ai lumii voastre deja și-au vândut sufletele adversarului Meu în schimbul faimei, puterii și banilor. Lista este largă și cuprinde: jucători de sport, fotbaliști, cântăreți, politicieni, oficiali ai guvernelor, scriitori, magnați, bancheri și mulți care se proclamă să fie de-ai Mei. Milioane de idoli vor trage pe mulți la pierzare. ”Ce i-ar folosi omului să câștige lumea întreagă dacă își pierde sufletul? Sau ce poate să dea cineva în schimb pentru sufletul său?” (Matei 16,26).

Înșelăciunea adversarului Meu va înrobi sufletul vostru. Deci fiți în alertă și vegheați copiii Mei căci adversarul Meu se va folosi de orice pentru a crește numărul sufletelor pierdute. Vă las pacea Mea. Pacea Mea o dau vouă. Căiți-vă și convertiți-vă pentru că Împărăția lui Dumnezeu este aproape.

Învățătorul vostru Isus din PreaSfântul Sacrament!

Faceți cunoscute mesajele Mele întregii omeniri.