mesajul

miercuri, 6 septembrie 2017

Scoția s-a consacrat Inimii Neprihănite a Mariei


  •  06 Sep 2017
Episcopii catolici din Scoția au consacrat în mod solemn țara Inimii Neprihănite a Mariei. Ceremonia solemnă a avut loc duminică, 3 septembrie a.c., la sanctuarul din Carfin și, potrivit agenției SIR, au luat parte aproximativ cinci mii de credincioși din toate diecezele țării, în ciuda ploilor insistente.

„Îți consacrăm ție Scoția, tot ceea ce avem, ceea ce iubim și ceea ce suntem”: a spus la începutul rugăciunii de consacrare arhiepiscopul de Glasgow, mons. Philip Tartaglia, în cadrul celebrării desfășurate în aer liber.

După aceste cuvinte, întreaga adunare liturgică a continuat adresându-se Fecioarei Maria: „Ție îți dăruim mintea și inima noastră, trupul și sufletul nostru și noi înșine ne punem în slujirea ta, împreună cu familiile și comunitățile noastre”. Mulți dintre participanți, potrivit agenției citate, au susținut că a fost o zi istorică și o mare sărbătoare pentru Biserica catolică din întreaga țară.

Biserica a pregătit o moțiune pentru parlamentul scoțian pe 31 august pentru a cere „recunoașterea consacrării”. „Episcopii”, se afirmă în moțiune, „se vor ruga pentru Scoția la sanctuarul Maicii Domnului de la Carfin”, cerând „ca Scoția să primească întărire dintr-o reînnoită dorință de a căuta adevărul”.

„Ne vom ruga”, se mai afirmă în documentul public, „pentru toți parlamentarii și întregul guvern pentru ca să-și poată îndeplini partea care le revine în efortul de edificare a unei civilizații a iubirii și să se străduiască să creeze un loc în care toți să aibă o valoare, în care cel sărac, singur și marginalizat să nu fie dat uitării, un loc în care oamenii să fie liberi să-și practice credința lor”.



919. Recitați această rugăciune specială a cruciadei pentru consacrarea tuturor celor apropiați vouă, pentru a-i putea acoperi cu sângele meu prețios

Miercuri, 18 septembrie 2013 la ora 23:20
Mult iubita Mea fiică, vă rog să recitați această rugăciune specială a Cruciadei pentru a-i consacra pe toți cei apropiați vouă, astfel încât să îi pot acoperi cu Sângele Meu Prețios.
Rugăciunea (122) a Cruciadei de Rugăciune: Consacrare la Preasfântul Sânge al lui Isus Cristos
"Isuse drag, Te rog așează-mă pe mine, familia mea, prietenii mei și națiunea noastră sub protecția Prea Scumpului Tău Sânge. Tu ai murit pentru mine, iar Rănile Tale sunt rănile mele, deoarece accept cu demnitate suferința pe care o voi îndura până la a Doua Ta Venire. Sufăr cu Tine, Isuse, în timp ce Tu încerci să-i aduni laolaltă în Inima Ta pe toți copiii lui Dumnezeu, pentru a avea viață veșnică. Acoperă-mă cu Sângele Tău Preasfânt, pe mine și pe toți cei care au nevoie de ocrotirea Ta. Amin."
Tot ce trebuie să faceți este să aveți încredere în Mine, iar Eu îi voi proteja pe cei ce Mă cheamă pentru a mântui sufletele lor și sufletele altora.
Mergeți și pregătiți-vă pentru Ziua Judecății. Vă binecuvântez pe toți și vă voi da puterea de a continua cu devotament Cruciada Mea de Rugăciune.
Al vostru Isus