mesajul

joi, 7 septembrie 2017

Mesaj dat de către Domnul nostru Isus către Luz de Maria în 12 august 2017.

Poporul Meu Preaiubit:

VĂ ȚIN ÎN PALMELE MELE PENTRU A VĂ PROTEJA CU CEA MAI MARE ARDOARE.

Nu-Mi permiteți să vă ajut. Mă respingeți luând alte căi și recurgând la ceea ce vă este mai ușor, fără să vă gândiți dacă alegeți binele sau nu.

Poporul Meu, ceea ce este mai ușor nu este întotdeauna ceea ce este și bun, nici ceea ce vă va determina să acționați în Opera și Misiunea Mea și nici ceea ce vă va face să creșteți în spirit (sau har).

VĂ INVIT SĂ VĂ OPRITI DIN ACTIVITĂȚILE VOASTRE ȘI SĂ VĂ CUFUNDAȚI ÎN TĂCERE, UNDE NIMIC ȘI NIMENI NU VĂ POATE DERANJA. VĂ CHEM SĂ ÎMI OFERIȚI TĂCEREA ASTFEL ÎNCÂT SĂ FIM UNIȚI ȘI SĂ FIȚI DISPUȘI SĂ RĂMÂNEȚI MAI APROAPE DE MINE.

Cel care pătrunde în liniştea interioară, opreşte ceea ce imaginaţia aduce în minte şi împiedică gândurile să zboare nestăpânit, gânduri care conduc la emiterea de judecăţi şi măsuri cu care ei cred că îi vor corecta pe fraţii lor, dar fără a le aplica mai întâi pentru ei inşişi. 

Judecați în continuu potrivit imaginației și modului vostru de gândire: acest lucru denotă că eroarea crește constant în voi. Preaiubiții Mei, oricine se vrea a fi judecătorul fraţilor şi surorilor sale, o face pentru că răul prevalează în sufletul lui. 

Aceasta este o parte a unui egocentrism inrădăcinat după care vă ghidaţi toate acțiunile și lucrările voastre, acel egocentrism pe care nu doriți să-l deranjați și din acest motiv nici să-l schimbați, acel egocentrism pe care l-ați contaminat cu capricii și complacere, cu invidie și acțiuni nepotrivite. Egoul uman indus in eroare trăiește în acea persoană impulsivă care în mod constant îi provoacă sau îi rănește pe frații și surorile sale. Copii, în cel egoist egoul se mișcă ca un șarpe, păstrând totul pentru sine și neîmpărtășind binecuvântările Mele cu semenii săi, iar persoana invidioasă care inoculează în mod constant venin în fraţii săi făcând aceasta în ascuns atunci când nu este observată pentru a nu fi descoperită şi devine un mare pericol pentru frații și surorile sale pe care le calomniază, cauzând mari daune, subminând chiar și pe cel mai puternic și distrugând structurile cele mai solide, şi alte pagube, mult mai numeroase decât cele pe care le-am menţionat. 

V-AM CHEMAT SĂ FIȚI CU ADEVĂRAT COPII AI IUBIRII MELE ȘI NU AȚI FĂCUT-O, PENTRU CĂ DACĂ AȚI TRĂI ÎN DRAGOSTEA MEA, ÎN ACEST MOMENT NU AȚI AVEA NICIUNUL DINTRE ACESTE DORINȚE GREȘITE PE CARE LE-AM NUMIT.

Pentru unii, efortul depus pentru a se schimba este minim şi asta Mă doare, fiindcă în acest moment, cu eforturi mici, niciunul dintre ai Mei nu va obține ceea ce are nevoie pentru a ajunge la credința adevărată și deplină. 

Prin urmare, cel rău vă atacă dintr-o parte sau alta, printr-un cuvânt sau gest, printr-o interpretare greșită sau prin indispoziţie. Fiecare persoană își formează propria imagine despre bine și dreptate, iar puțini sunt aceia care urmează cu fidelitate învățăturile Mele provenite din Iubirea Mea.

SĂ ŞTIŢI CĂ VĂ CHEM LA UNITATE ȘI PENTRU CA VOI SĂ TRĂIȚI ÎN UNITATE ESTE NEVOIE SĂ VĂ IUBIȚI UNUL PE ALTUL ÎN IUBIREA MEA; NUMAI AȘA VEȚI PREVENI NEÎNȚELEGERILE.

Vă vorbesc despre cum să trăiți în viața de zi cu zi, pentru ca astfel să rămâneți vigilenţi înainte de a vă confrunta cu vremurile intense de purificare. Cine nu se pregătește în aceste clipe care au mai rămas, nu va mai avea șansa de a face acest lucru.

Preaiubitul Meu Popor:

Trăiți în vremuri periculoase - extrem de periculoase și veți trăi constat asemenea momente care vor tot reveni. Războiul încetează a fi doar o fantasmă. O țară mică va fi cauza terorii întregii Umanități. Cei care nu au crezut vor cădea, cerând ajutorul Meu, deoarece în jurul lor nu vor mai găsi pe nimeni să-i ajute. Omul, fără să gândească, provoacă confruntare.

Pământul se va zgudui cu putere: cei puternici se vor face simțiți. Omul își va măsura puterea pentru o lungă perioadă de timp, provocările nu vor fi clare, iar surprinderea va fi motivul furiei unei țări puternice.

OMUL ÎNCEARCĂ SĂ AFLE DINAINTE CE SE VA ÎNTAMPLA, IAR EU AM ARĂTAT ACEST LUCRU IAR ŞI IAR. NU IROSIȚI ACESTE MOMENTE, FIȚI PERSEVERENȚI.

POPORUL MEU AGONIZEAZĂ ÎN MAREA LUMESCULUI, UNDE INSTICTELE PRIMARE PREDOMINĂ ȘI AGITAȚIA ÎL FACE PE OM SĂ ÎȘI PIARDĂ RAȚIUNEA.

Rugați-vă, copiii Mei; rugați-vă pentru Statele Unite; războiul amenință nu doar din afara teritoriului, ci și din interiorul lui.

Rugați-vă, copiii Mei; rugați-vă pentru Coreea de Nord deoarece cuvintele distrag atenția de la adevărata intenție.

Rugați-vă, copiii Mei; rugați-vă pentru Italia, va suferi și va fi în doliu, va fi în doliu și va suferi.

Rugați-vă, copiii Mei, vulcanii se trezesc și pământul se cutremură.

Nu uitați să vă pregătiți spiritul. Mulți vor regreta faptul că nu și-au mărturisit greșelile! Mulți dintre cei care Mă resping vor trebui să aducă ispășire!

Poporul Meu trebuie să se autoexamineze, fiindcă prea multă uneltire va pedepsită de Mine. Poporul Meu nu reprezintă un exemplu, ci un motiv de durere și continuă să fie degradat din cauza urii și invidiei din el.

RUGACIUNILE SE FAC ZILNIC DAR MECANIC; MĂ PRIMIȚI FĂRĂ SĂ CUGETAŢI, FARĂ PREGĂTIRE ADECVATĂ SAU POCĂINȚĂ. SUNT RĂU TRATAT DE CĂTRE CEI PE CARE ÎI IUBESC, DAR IUBIREA MEA NU SCADE.

Preaiubitul Meu popor, cât de mulți sunt cei care umblă pe pământ fără a da importanță semnelor din această perioadă! Veți fi surprinși de un mare eveniment neașteptat care vine de sus.

Pregătiți-vă, examinați-vă profund: nu uitați că fiecare om se va examina singur în lucrarea și acțiunea sa.

CÂT DE MULT V-A RUGAT MAMA MEA ÎN REVELAȚIILE SALE ȘI VOI NU AȚI DAT IMPORTANȚĂ! …

Omenirea suferă din cauza neascultării; și din cauza neascultării ei se apropie durerea.

Voi, poporul Meu, nu vă pierdeți curajul, perseverența, ci întăriți-vă unul pe altul și fiti stăruitori în practicarea Cuvântului Meu.

Trebuie să gestionați ceea ce aveți, astfel încât spațiul pe care-l ocupați să dea roade pentru Viaţa Veșnică.

ÎNGERUL MEU DE PACE VA VENI SPRE A FI LUMINĂ PENTRU POPORUL MEU CARE, PERSECUTAT DE CĂTRE ANTICRIST, VA ȘOVĂI ÎN CREDINȚĂ. EL POARTĂ ÎN GURA SA CUVÂNTUL MEU ȘI IUBIREA MEA ESTE CUIBĂRITĂ ÎN INIMA LUI. EL ÎȘI VA ÎMPĂRȚI PÂINEA CU CEI FLĂMÂNZI ȘI VA DA BĂUTURĂ CELOR ÎNSETAȚI, DAR INIMA TREBUIE SA FIE DISPUSĂ SPRE A-L RECUNOAȘTE. (1)

 Preaiubiții mei, nu disperați din cauza stăpânitorului lumii. "Eu sunt Cel ce sunt" (Exod 3:14), iar copiii Mei sunt hrăniți ca păsările câmpului. Cuvântul meu ar trebui să vă fie hrană zilnică.

NU VĂ FIE FRICĂ, EU VĂ PORT ÎN PALMELE MELE.

PREAIUBITUL MEU POPOR, TE CHEM SĂ TE ROGI SFÂNTUL ROZAR PESTE TOT ÎN LUME, LA ORA 6 PM (ORA 6 DUPĂ AMIAZA) ÎN FIECARE ȚARĂ, PENTRU PACE ÎN LUME.
NU VĂ FIE FRICĂ, EU SUNT CU VOI. 
NU VĂ FIE FRICĂ, EU VĂ IUBESC ȘI VĂ BINECUVÂNTEZ.

Al vostru Isus.

BUCURĂ-TE PREACURATĂ MARIE, ZĂMISLITĂ FĂRĂ PĂCAT
BUCURĂ-TE PREACURATĂ MARIE, ZĂMISLITĂ FĂRĂ PĂCAT
BUCURĂ-TE PREACURATĂ MARIE, ZĂMISLITĂ FĂRĂ PĂCAT


COMENTARIU

Frați și surori:

Vreau să împărtășesc cu voi ce s-a întâmplat la două ore după ce am primit Mesajul Domnului Nostru Isus Cristos.

O mireasmă fină dar pătrunzătoare care este fără îndoială de la Binecuvântata Mamă, m-a condus la o imagine a ei. Uitându-mă la această imagine, ea revărsa Lacrimi de Sânge. Inima mea a simțit ca și cum s-ar opri din cauza durerii de a o vedea suferind în felul acesta.

Imediat, alte persoane au ajuns și o a doua lacrimă începuse să se reverse din ochiul ei drept. Aceasta, frați și surori, este atât de emoționant, încât nimeni nu poate să privească la Binecuvântata Mamă fără ca sufletul să-i fie mișcat.

Și Mama noatră mi-a spus: “Mult iubita mea fiică, lacrimile mele de Sânge sunt vărsate din durerea care Mă inundă în timpul suferinței pe care Umanitatea deja o experimentează. Cât de multe morți au loc din moment în moment! Cât de mult crește mânia în Umanitatea pe care o iubesc! –chiar dacă este neascultătoare față de Fiul meu și cererile mele. Cât de multă durere ați fi evitat prin ascultare!”

Orice se întâmplă, bine sau rău, va fi cauzat de rebeliunea din lume. Lipsa de iubire pentru Dumnezeu conduce omenirea la o continuă afișare a mâniei Sale.

Răul răspândește discordie, intoleranță, lipsă de respect, trădare, lipsă de iubire în Umanitate, care nu dorește să se schimbe, dar continuă să fie părtaşă la ceea ce mulţimile agreează.

O, CÂT DE MULT VEȚI SUFERI ! 

Sursa : http://www.afterthewarning.com/messages-from-heaven/light-of-mary/2017/08/08-12-msg-from-our-lord.aspx