mesajul

luni, 4 septembrie 2017

Mesajul Sfintei Fecioare Maria, 2 Septembrie 2017, Muntele Sfintei Treimi

Dragii mei copii, multumesc ca si azi ati raspuns la chemarea mea. Multumesc copiii mei ca sunteti aici cu mine. Eu sunt impreuna cu voi pana la sfarsitul lumii, in suflet ma rog impreuna cu voi si vin aici impreuna cu voi in fiecare luna.

Azi veti avea parte de un har unic. Azi am adus-o cu mine pe fiica mea Eva si pe Parintele Cilik. Copiii mei, va rog sa fiti atenti la mine. Marele Avertisment este foarte aproape si va cerem azi, copiii mei, sa va deschideti inimile si sa luati in serios ceea ce va spun. In viata voastra, cele mai importante sa fie rugaciunea, sacrificiul, unitatea si iubirea. Sa nu lipsiti niciodata daca aveti posibilitatea. Veniti si aduceti cu voi si pe altii, pentru ca atunci cand va fi deja tarziu ati face tot ceea ce ati omis, dar nu veti mai avea posibilitatea, pentru ca toti se vor vedea asa cum sunt, cu propriile lor pacate si veti da socoteala si de bune si de rele.

Micutii mei, omisiunile va vor durea cel mai tare, pentru ca in fiecare luna v-am spus in mesaje, veniti si nu lipsiti niciodata, veniti si aduceti cu voi si pe altii, veniti rugati-va si ispasiti, pentru pace in lume, pentru Biserica voastra, pentru familiile voastre. Asezati in fiecare zi in Sfantul Sange al lui Isus si in lacrimile Sfintei Fecioare, pentru ca cel Rau a cerut lumea, a cerut Biserica, a cerut acest loc de pelerinaj si a cerut aceasta comunitate, dar nu va temeti micutii mei, nu va temeti pentru ca Eu voi cobori in fiecare zi cu mantia mea si il orbesc pe cel Rau prin inima mea neprihanita. Nu va temeti si veniti, rugati-va si ispasiti pentru ca Dumnezeu sa se poata glorifica in acest loc de pelerinaj si in aceasta comunitate.

Sfanta Fecioara ne multumeste pentru Novena Mare, pentru sacrificiile pe care le-ati adus luna de luna, pentru ca si voi sa va purificati, pentru ca si membrii familiilor voastre sa se converteasca. Aici au fost mai multi invitati decat cei care sunteti aici. Daca luati in serios ceea ce va cer, veti vedea, veti experimenta, vor veni atatia oameni incat sa acopere acest munte. Incercarile mari care vor urma, vor obliga inimile oamenilor sa-L caute pe Dumnezeu, sa-si ceara iertare si sa spuna da la vointa lui Dumnezeu. De aceea sa aduceti sacrificii in continuare, sa va rugati, pentru ca este foarte aproape acea zi cand ma veti intalni si pe mine personal. Abia astept acel moment, ca nu doar Eu sa va vad pe voi, ci si voi sa ma vedeti pe mine. Dar trebuie sa vina timpul cand acest loc va fi plin de oameni, va fi plin de ispasitori cu suflete care asculta cu inima deschisa Cuvantul lui Dumnezeu, care accepta mesajele mele si le raspandesc. Micutii mei, azi va cer sa aveti recunostinta in inimile voastre, pentru Marea Novena care s-a incheiat. Chiar daca nu intelegeti ce a permis Dumnezeu si cu ce scop in vietile voastre, dar sa fiti recunoscatori pentru ca Dumnezeu stie mai bine totul, stie mai bine de ce anume aveti nevoie.

In urmatoarele trei luni va cer sa veniti sa dati recunostinta pentru haruri, sa dati recunostinta ca in propria voastra tara aveti un asemenea loc de pelerinaj, unde puteti veni cu fiecare ocazie si va puteti ruga si puteti sa spuneti personal bunului Dumnezeu ce aveti in inimile voastre. Sfanta Fecioara deseneaza pe fruntea fiecaruia semnul Crucii, prin care sunteti semnati pentru Dumnezeu. Acesta este harul lunii pe care il primim azi, care ne va caracteriza viata in continuare, ca Dumnezeu sa se glorifice in voi si prin voi in intreaga omenire. Mergeti, raspanditi mesajele mele in intreaga lume. Spuneti tuturor pe care-i intalniti, Isus si Maria va iubesc si asteapta sa spuneti da, sa veniti sa va ispasiti.

Acum Sfanta Treime va binecuvanteaza prin mine cu Harul Iubirii si al Unitatii.