mesajul

luni, 4 septembrie 2017

Mesajul Tatălui Ceresc, 3 Septembrie 2017, Muntele Sfintei Treimi

Dragii mei copii sunt recunoscator pentru voi, sunt recunoscator ca ati acceptat Marea Novena. Multumesc pentru da-ul vostru. Sunt multi invitati, dar sunt putini cei care raspund cu da. Copiii mei, luati in serios vocatia voastra de ispasitori. Acest loc de pelerinaj imi este foarte drag si imi sunteti foarte dragi si voi si sunteti foarte importanti. Am incredere in voi, copiii mei, daca ati sti cat de dragi imi sunteti si cat de importanti imi sunteti, nu ati mai lipsi niciodata. Profitati de acest timp scurt, pentru ca marele Avertisment este foarte aproape. Acum mai puteti face mult pentru voi si pentru lume, dar va veni timpul cand nu veti mai avea posibilitatea. De aceea va rog, micutii mei, luati in serios vocatia voastra de ispasitori, este o vocatie unica si minunata, pe care Eu v-o cer ca sa puteti salva multe suflete. Sa credeti ca multe suflete va sunt incredintate, pentru care sunteti responsabili, pe care Eu ii chem prin voi, ca sa ispaseasca si ei.

In acest loc este deschis cerul. Rugaciunile voastre sunt ascultate. Sa credeti micutii mei, ca tot ce aveti nevoie in vietile voastre, ceea ce serveste la binele vostru, veti primi. Dar sa nu fie pe primul loc in viata lucrurile lumesti. Puneti-L pe Dumnezeu pe primul loc, iar restul sa fie secundar. Veti experimenta in inimile voastre, Paradisul, deja aici pe pamant, daca faceti ceea ce va cer. Fiti curajosi si perseverenti in continuare. Sa fiti copiii mei fideli. Fiti fideli unii altora si invatati iubirea pura, pentru ca iubirea vindeca ranile voastre. Veti experimenta prezenta mea, iubirea mea paterna, bunatatea mea, fidelitatea mea. Toate aceste virtuti sa le puneti in practica in viata de zi cu zi si promiteti ca atunci cand va chem Eu, sa spuneti da.


Acum Tatal Ceresc, Sfanta Treime, va binecuvanteaza prin mine cu harul perseverentei si al fidelitatii si cu deplinatatea iubirii. Amin.