mesajul

miercuri, 2 noiembrie 2016

DARUL IUBIRII

Iubirea înflorește pentru că ea este un dar de la Dumnezeu și are puterea de a distruge răul

Mesajul (978) din Cartea Adevărului

Sâmbătă, 23 noiembrie 2013 la ora 17:00
Mult iubita Mea fiică, Vreau să explic importanța iubirii și modul în care prin iubire puteți învinge răul, și cum fără ea răul se răspândește.
Satana e incapabil de iubire, și în schimb e obsedat de ceea ce el crede că este puterea sa și valoarea sa. Când el infestează un suflet, primul lucru pe care-l face este să distrugă iubirea din acel suflet. Atunci când reușește aceasta, el va induce o ură teribilă în acel suflet și această ură va provoca dezbinare. Dezbinarea și neînțelegerile inspirate de ură pot conduce la acțiuni disperate ale unui suflet împotriva celuilalt. Aceste acte pline de ură pot foarte adesea să ducă la cruzimi teribile și chiar la crimă. Păcatul mândriei se infiltrează în suflete, care apoi se deschid în fața diavolului și aceasta duce la ambiție nemiloasă și la lăcomie. Însă acolo unde e iubire, acolo Dumnezeu este Prezent.
Iubirea înflorește pentru că ea este un Dar de la Dumnezeu și are puterea de a distruge răul. Iubirea nu este egoistă. Iubirea e generoasă, iertătoare și nealterată de păcatul mândriei. Voi trebuie să-l rugați zilnic pe Dumnezeu pentru Darul Iubirii și, când primiți acest dar, folosiți-l ca armă împotriva urii. Iubirea, când e prezentă într-un suflet pur, atrage ura acelor suflete care L-au eliminat pe Dumnezeu din viața lor. Ei nu pot suporta Lumina lui Dumnezeu, care strălucește din sufletele celor care sunt plini de Iubirea lui Dumnezeu.
Mergeți acum, știind că Iubirea trebuie folosită pentru a ajuta sufletele celor care au mare nevoie de Ajutorul Meu. Vă rog, spuneți această Rugăciune a Cruciadei pentru Darul Iubirii.
Rugăciunea (129) a Cruciadei de Rugăciune: Pentru darul iubirii
"O, Dumnezeule, Te rog umple-mă cu Iubirea Ta. Ajută-mă să împart Darul Iubirii cu toți cei care au nevoie de Milostivirea Ta. Ajută-mă să Te iubesc tot mai mult. Ajută-mă să-i iubesc pe toți cei care au nevoie de Iubirea Ta. Ajută-mă să-i iubesc pe dușmanii Tăi. Permite ca Iubirea Ta ce mă Binecuvintează să fie folosită pentru a umple inimile tuturor acelora cu care eu vin în contact. Prin Iubirea cu care Tu îmi umpli sufletul, ajută-mă să înving tot răul, să convertesc suflete și să înfrâng diavolul și pe toți acoliții săi care încearcă să distrugă Adevărul Cuvântului Tău Preasfânt. Amin!"
Eu Sunt Iubire. Când voi Mă iubiți cu adevărat, Eu inund sufletul vostru cu și mai multă iubire și cu această iubire voi Mă veți ajuta să salvez lumea. 
Al vostru, Isus.