mesajul

marți, 8 noiembrie 2016

Care am fost şi rămân !

Ia creion, ia şi hârtie,
Tatăl îţi spune a scrie,
Despre o mare noutate,
Care nu e prea departe !

E în zare şi apare,
În toiul zilei cea mare,
Care o aşteptaţi de mult,
Asta vouă am de spus !

Pregătiţi-vă, copii,
Clipele vor fi zglobii,
De entuziasm, emoţii,
Şi schimbând a lumii sorţii !

De ce-i mare noutate,
Când ziua se face noapte ?
Că mai am înc-o surpriză,
Pe voi ce-o să vă surprindă !

Că veţi fi în altă stare,
Vă veţi ridica-n picioare !
Cei ce-au fost ologi sau şchiopi,
Atunci vor fi întregi, drepţi !

Mai am multe să vă spun,
Doar atât pentru acum.
Nu uitaţi că orice pot,
Să dau viaţă celui mort !

Ce citiţi, nu ignoraţi,
Recitiţi şi meditaţi !
Că de vrei ceva să ai,
N-o să poţi dacă nu dai !

Cuvintele sunt de la Mine,
Tatăl la întreaga lume,
Care am fost şi rămân,
Lumii care-i pe pământ !

Miercuri, 02.11.2016, ora 20.22, A. Ciobanu