mesajul

miercuri, 2 noiembrie 2016

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 noiembrie 2016 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

(Sfânta Fecioară Maria a ales data de 2 a fiecărei luni în care să se roage împreună cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus că această dată  de 2 a lunii este importantă şi că, mai târziu, noi vom înţelege de ce...)
"Dragi copii, este o mare bucurie pentru inima Mea de mamă să vin la voi şi să Mă fac cunoscută vouă. Acesta este un dar al Fiului Meu pentru voi şi pentru alţii care vor veni. 
   Ca mamă, vă cer: iubiţi-L pe Fiul Meu mai presus de toate!
Pentru a-L iubi din toată inima, trebuie să-L cunoaşteţi. Prin rugăciune îl veţi cunoaşte. Rugaţi-vă cu inima şi trăiţi rugăciunea. A vă ruga înseamnă a vă gândi la iubirea şi sacrificiul Lui. A vă ruga înseamnă a iubi, a dărui, a suferi şi a oferi.
   Eu vă chem, copiii Mei, să fiţi apostoli ai rugăciunii şi iubirii.
   Copiii Mei, este timpul vigilenţei, al veghei, în care Eu vă chem la rugăciune, iubire şi încredere. Căci, atunci când Fiul Meu va privi în inimile voastre, inima Mea de mamă ar dori ca El să vadă în ele iubire şi încredere necondiţionată. 
   Iubirea reunită a apostolilor Mei va dăinui, va învinge şi va demasca răul.
  Copiii Mei, Eu am fost un potir al Lui Dumnezeu-Om. Am fost instrumentul Lui Dumnezeu. De aceea vă chem, copiii Mei, să fiţi un potir al iubirii adevărate şi pure pentru Fiul Meu. Vă chem să fiţi instrumentul prin intermediul căruia toţi cei care nu au cunoscut iubirea Lui Dumnezeu - care niciodată nu au iubit - să poată înţelege, să accepte, şi să fie salvaţi.
   Vă mulţumesc, copiii Mei."


Momentul aparitiei :