mesajul

vineri, 25 noiembrie 2016

Nu-i o vorbă sau minciună !

Lumea cea cum veghează,
Trebuie ţinută trează,
Să n-adormă că e jale,
Şi pedeapsa va fi mare!

De cum vegheaţi, vă rugaţi,
Pe Mine Mă aşteptaţi.
Zi de zi Eu vă vorbesc,
Că din nou la voi sosesc.

Dragii Mei, voi, dragă lume,
Laică şi preoţime,
V-aţi lăsat luaţi de val,
Eu din timp v-am dat semnal,

Despre timp şi despre semne,
Şi când ele or să se observe!
Chiar zilele trecute,
V-am adus din nou aminte,

Să vă uitaţi, s-ascultaţi,
Să vedeţi, seama vă daţi,
Că-i timpul cel de pe urmă,
Cel scris în Sfânta Scriptură.

Voi alegeţi ce nu-i bine,
Adică, ce vă convine,
Mai ales de cum s-a dat,
Vestea de Profetul Fals,

Cel ce nu prea stă pe tron,
Nici vorbind de la amvon.
Câmpii a început să bată,
Şi fără folos aleargă.

A dezbinat lumea în două,
Cu vestea ce este nouă.
Că nicicând nu s-a-ntâmplat,
Avortul a fi iertat.

E o crimă sugrumată,
Ca fătul să nu se nască.
Eu dau viaţă, voi luaţi,
Unde aţi ajuns, v-aflaţi?

Aşa de sus v-aţi urcat,
Staţi la Dumnezeu pe cap,
Ca ce spuneţi voi să facă,
Lumea ce-i de El creată.

V-am spus totul, prevenit,
Ca voi să fiţi pregătiţi,
Şi atenţi ca niciodată,
Că Falsul totul răstoarnă.

De ce la el nu strigaţi,
Voi, sfinţiţi şi consacraţi?
Vă place şi vă convine,
În ce face şi ce spune?

Am strigat mereu la lume,
Şi la sfânta preoţime,
Prin vizionari şi profeţi,
Că nu-s bancuri, nici poveşti!

Ce le spun, ei Mă ascultă,
Însă gura voastră-i mută!
Ridicaţi-vă-n picioare,
Şi strigaţi în gura mare,

La altar despre dreptate,
Cum e scris în Sfânta Carte!
Nu numai că-s supărat,
Sunt şi tare mâniat,

Tatăl, Dumnezeu PreaÎnalt!
În picioare Mi-aţi călcat,
Legi, porunci şi tot Cuvântul,
Pedepsesc lumea, pământul!

Nu-i o vorbă sau minciună,
Ce vă spun acum la urmă!
Veţi vedea cum e sfârşitul,
Va arde lumea, pământul!
     
miercuri, 23.11.2016, ora 17,56, A. Ciobanu