mesajul

luni, 21 noiembrie 2016

ISUS: Atâta timp cât iubirea există, neamul omenesc poate supraviețui

Mesajul (1094) din Cartea Adevărului

Joi, 03 aprilie 2014 la ora 17:11
Preaiubita Mea fiică, iubirea este unul dintre cele mai puternice Daruri de la Dumnezeu. Atâta timp cât iubirea există, neamul omenesc poate supraviețui. Iubirea învinge toată răutatea, divizarea și ura, deoarece ea este de la Dumnezeu, Care este Atotputernic, și nici o forță diabolică nu o poate distruge complet.
Când un suflet este cu adevărat aproape de Inima Mea, Eu îl voi umple cu iubire. Voi învălui acea persoană în acest Dar și din această cauză, îi va fi imposibil să urască altă persoană, inclusiv pe cei care o chinuie. Când iubirea e prezentă într-un suflet, ea este folosită de Dumnezeu pentru a atrage alte suflete către El. Este folosită să aducă bucurie și alinare celor în nevoi și celor care suferă. Oricum, ea este un Har acordat acelor suflete alese pentru a o împărtăși cu alții spre slava lui Dumnezeu. O, ce bucurie Îmi aduc aceste suflete când acceptă necondiționat Iubirea Mea. Când întâmpină Prezența Mea cu inimile deschise și Îmi permit să le inund inimile, sufletele acestea devin vasele Mele și, precum un vin bun, vor umple și vor îndestula sufletele acelora care sunt însetați de Prezența Mea.
Iubirea este modul în care Eu comunic cu lumea, până la Marea Zi când voi veni pentru a-Mi revendica Împărăția. Când iubirea adevărată este prezentă, Eu sunt acolo. Când nu este iubire, Eu mă retrag. Mulți oameni M-au exclus și din acest motiv sunt incapabili să simtă plinătatea Darului Iubirii, așa cum a fost menit să fie.
Vă promit vouă tuturor că voi revărsa Darul Iubirii Mele prin această Misiune. Iubirea Mea va fi o trăsătură distinctivă și toți cei care răspund la chemarea Mea vor fi învăluiți în Iubirea Mea, atunci când vor recita această Rugăciune a Cruciadei.
Rugăciunea (145) a Cruciadei de Rugăciune: Umple-mă cu Darul Iubirii Tale
"Preaiubite Isuse, umple-mă pe mine, un vas gol, cu Darul Iubirii Tale. Inundă sufletul meu cu Prezența Ta. Ajută-mă să-i iubesc pe alții așa cum mă iubești Tu pe mine. Ajută-mă să fiu un vas al Păcii Tale, al Calmului și al Milostivirii Tale. Deschide-mi mereu inima spre nevoile altora și dă-mi Harul de a-i ierta pe cei care Te resping pe Tine precum și pe cei ce îmi greșesc mie. Ajută-mă să proclam Iubirea Ta prin exemplul meu, așa cum ai face-o Tu dacă ai fi în locul meu. Amin !"
Eu voi atinge sufletele tuturor celor care Îmi permit să pătrund la ei. Iubirea vă va aduce fericirea veșnică. Acceptând Iubirea Mea cu inima deschisă și fără a pune întrebări, Îmi veți produce multă bucurie. Darul Meu este acum al vostru și doresc ca voi să plasați Darul Iubirii în fața voastră și în fața a tot ceea ce veți face de azi înainte. În felul acesta veți ajuta la înfrângerea urii care infestează umanitatea, ură care vine de la satana. Cu acest Dar al Iubirii, revărs asupra voastră, a tuturor, o Binecuvântare specială; o Binecuvântare unică și puternică, pe care o veți simți când veți recita această rugăciune mai ales în Grupul Cruciadei de Rugăciune, care este de o importanță aparte în această Misiune a Mea de Mântuire.

Al vostru Isus