mesajul

miercuri, 30 noiembrie 2016

Sărbătoarea Sfinților Arhangheli Mihail, Gabriel, Rafael

Joi, 29.09.2016
Sfânta Fecioară, împreună cu cei trei arhangheli, a îngenuncheat în fața Sfintei Treimi și, în spatele lor au îngenuncheat și oștirile cerești. Isus, care este la dreapta Tatălui, s-a ridicat și a grăit așa: ”Sărbătoarea de astăzi vorbește despre amintirea victoriei. Însă, de priviți la evenimentele ce se desfășoară pe Pământ, atunci Preasfânta Mea Inimă se umple de durere. Biserica, trece din nou prin perioada marii prigoane creștine ca la începuturi. În lume este ură, diviziuni, tulburări, nu doar în țări, ci și în Biserica Mea. Eu sunt păstorul cerului și al pământului care am putere asupra celor vii și morți. Scripturile se împlinesc, deoarece trebuie să se întâmple tot ce este scris.”
Privind la Sfânta Fecioară, a continuat: ” Măicuța Mea, tu faci totul ca să salvezi pe păstorii Bisericii și sufletele oamenilor. În curând se vor sista profețiile ce dau sfaturi și avertizează. Omenirea a trecut pragul sfârșitului timpurilor.”
Atunci s-a întors către maghiari și a spus: ” Ispășirea pentru păcatele Bisericii și ale lumii este indispensabilă . Eu, jertfa de ispășire, l-am îndestulat pe Tatăl Meu care a fost rănit profund de mulțimea de păcate comise de către omenire. Cei care Mă urmează, să se străduiască a trăi în spiritualitatea împăcării și să exerseze virtutea iertării desăvârșite. Printre credincioșii Mei se duce lipsă de exersarea iertării. Mulți cereți îndurarea Mea, dar uitați voi înșivă să fiți îndurători unii cu alții! Știu că purtați multe răni, întrucât alcătuiți membrele trupului Meu. Sfinții au învățat să-și ofere rănile și să le suporte fără a se plânge de loc. Dacă vreți să fiți plăcuți cu adevărat în ochii Tatălui Meu, atunci nu vă plângeți altora despre familiile voastre și despre cei din jurul vostru.
Prin lamentări se știrbește valoarea suferințelor oferite, iar pe de altă parte nu veți găsi la oameni adevărată ascultare și înțelegere. (aici este vorba de cei care nu își trăiesc profund religia). Întâi încredeți-vă în Dumnezeu, mai degrabă decât în oameni. Aceia, care se încred în Dumnezeu, și doar lui I se plâng, adevăr vă spun, că vor primi ajutor în purtarea crucii. Eu, Mântuitorul vostru, nu M-am plâns nimănui, nici chiar Mamei Mele. Nici nu am avut nevoie întrucât sufletul Mamei Mele era unit cu al Meu și nu au fost necesare cuvintele, ci doar inima. Așadar chem pe fiecare om să se bizuiască pe deplin în Mine și să-Mi predea Mie povara sa.”
Isus s-a dus la Sfântul arhanghel Mihail și i-a spus: ” Copilul meu, nu demult ai acoperit Ungaria cu mantia ta roșie, cea pe care ai lăsat-o în grotă (grota Sfântului Mihail din Monte San Angelo). Condu poporul Mamei Mele către izbândă. În primul rând ocrotește-i și apără-i pe cei care se roagă către tine și-ți acceptă ajutorul. Această țară va aduce reînnoire Europei și lumii. Cu cât se ancorează mai mulți în Dumnezeu, cu atât va fi mai mare protecția asupra poporului maghiar. Puterea Uniunii Europene este nimic în fața Mea. Iubirea și dreptatea Tatălui Meu vor dăinui veșnic, nici chiar tatăl minciunii nu poate șterge adevărul de care el însuși este conștient.
Oricâtă să fie oastea și arma dușmanului, la sfârșit, Cuvântul Meu va învinge. Întipăriți cuvintele Sfintei Scripturi în memoria maghiarilor, fiindcă șarpele cel antic nu poate fi învins de cuvintele omenești. Bătălia ultimelor timpuri este o bătălie spirituală, în care se confruntă cei drepți cu cei răi. Nu peste mult îi voi judeca pe aceia care prin legile lor, vor să surclaseze legile Mele. Oamenii se vor răzvrăti împotriva lor, pentru că își vor da seama că ei de fapt nu reprezintă democrația, ci o dictatură arbitrară (samavolnică – n tr.) în care nu contează deloc cuvântul poporului. Sfinte Mihail, pregătește-i pe îngerii Mei pentru marea bătălie, fiindcă perioada ce urmează va fi una de încercare pentru maghiari, și se vor confrunta cu situații în care credința va avea un rol hotărâtor.”

Maria Magdalena