mesajul

luni, 1 august 2016

„Împărtăşanie simbolică” pentru musulmani

Episcopul distribuie o "impartasanie simbolica" musulmanilor prezenti la liturghie in biserica catolica...

Ne apropiem de implinirea profetiilor: "Creștinilor li se va spune că Dumnezeu așteaptă de la ei să-i accepte pe necredincioși în Biserică. Că anumite practici care Mă slăvesc pe Mine, vor trebui să fie adaptate pentru a nu-i ofensa pe acești oaspeți." (18.05.2014)





Sursa: http://www.lastampa.it/2016/07/31/edizioni/sanremo/i-musulmani-in-chiesa-a-ventimiglia-J5tkTih4WJ5RI3QtVxXCuL/pagina.html


CE NE SPUNE DOMNUL ISUS :

Citate din mesajele date nouă prin Maria Divinei Milostiviri:

Pe măsură ce noua eră de reforme radicale în Biserica Mea începe să se desfășoare, vor fi acceptate multe grupări non-creștine. Și, chiar dacă Eu întâmpin cu bucurie toate sufletele, niciodată nu voi permite Cuvântului Meu – pe care s-a construit Biserica Mea – să fie dat la o parte. Cei care nu Mă acceptă pe Mine, pentru că ei nu cred Ceea Ce Sunt Eu, vor fi bine primiți în Casa Mea. Li se va arăta o mare ospitalitate; vor fi tratați cu mare curtoazie; le vor fi dăruite cadouri și, totuși, ei vor refuza să-L recunoască pe Cel care este Gazda lor. Apoi, în timp, ei vor folosi Casa Mea pentru a slăvi zei păgâni ca semn de respect, în timp ce vor spune lumii că aceasta este doar pentru a fi corecți. Creștinilor li se va spune că Dumnezeu așteaptă de la ei să-i accepte pe necredincioși în Biserică. Că anumite practici care Mă slăvesc pe Mine, vor trebui să fie adaptate pentru a nu-i ofensa pe acești oaspeți. Curând, Casa Mea nu-Mi va mai aparține, pentru că nu se va mai discuta în ea despre Cuvântul Meu Sfânt. (mesaj din 18 mai 2014)

În final, Jertfele zilnice, Liturghiile, vor înceta, așa cum a fost prezis, pentru că falsul profet va declara că trebuie ținută o nouă formă de Liturghie, vechiul format nemaifiind corespunzător, va spune el. Prezența Mea în Sfânta Euharistie va fi izgonită și Hrana Vieții nu-i va mai hrăni pe copiii lui Dumnezeu. (mesaj din 04 noiembrie 2012)

Multe schimbări au fost puse la cale în ultimii ani în cadrul Bisericii Mele pe Pământ, de către malefica Masonerie. Acum planurile lor, care deja au fost făcute cunoscute în ierarhia cea mai înaltă din cadrul bisericilor, sunt pe cale să fie făcute publice. Ele vor fi dezvăluite împreună cu anunțul că Biserica Catolică se modernizează pentru a putea deveni relevantă în societatea nouă de azi, care este liberală și lipsită de prejudecăți. Ei vor spune că Biserica Catolică își lasă trecutul în urmă și apoi vor spune că motto-ul Bisericii va fi să îmbrățișeze toate credințele pentru a demonstra că nu are o mentalitate îngustă. Acest anunț va fi sărbătorit în întreaga lume iar mass-media va pune această știre extraordinară pe prima pagină, deși înainte privise Biserica Catolică cu antipatie.
Sămânța lui satana va fi răspândită în noile ceremonii, în care formatul Sfintei Liturgii va fi prezentat de-a-ndoaselea și mai ales frazele corecte ce fac referire la Patimile Mele vor fi înlocuite cu niște nonsensuri, cuvinte goale, potire goale, tabernacole goale. Toate Crucile Mele vor fi înlocuite cu simbolurile secrete ale ocultismului.
Aceasta este urâciunea pustiirii, despre care vorbește profetul Daniel. Aceasta va fi, în multe locuri, sfârșitul Sfintei Mele Euharistii și sfârșitul Liturghiei așa cum o știați voi. (mesaj din 7 august 2013)

Păcatul omenirii va escalada rapid iar păcatul idolatriei va înfășura de trei ori  pământul. Păgânismul, înveșmântat în straie regești, se va infiltra în Biserica Mea de pe pământ. Când păgânii vor îmbrățișa Biserica Mea, nu va fi pentru a-L adora pe Dumnezeu. Atunci când păgânii, ateii și necredincioșii, care resping în mod fățiș Existența lui Dumnezeu, vor îmbrățișa Biserica Mea, ei nu în fața Mea, Isus Cristos, își vor pleca genunchiul. Atunci când Biserica Mea va declara că toți suntbineveniți, să nu vă lăsați păcăliți. Acest lucru nu va însemna că îi va primi pe păgâni în Biserica Mea, pentru ca aceștia să se închine înaintea Tabernacolului Meu. Nicidecum, ci o vor face pentru a flutura prin fața ochilor Mei idolatria cauzată de păcatul mândriei, pentru a desacraliza Sfintele și Sacrele Tabernacole. Vor așeza pe Altarele Mele simboluri păgâne și vor cere congregațiilor, care de altfel nu vor bănui nimic, să se închine și să-i accepte pe frații și pe surorile lor cu har și generozitate. Tuturor li se va cere să tăgăduiască Adevărul, pentru a-i primi cu brațele deschise pe falșii adoratori care vor călca în picioare Altarele Mele. Apoi, Mâna lui Dumnezeu va lovi. (mesaj din 12 noiembrie 2013)

Pătimirea Mea va fi acum retrăită, pe măsură ce Trupul Meu va suferi o nouă biciuire atunci când păgânii – care vor veni sub o mască de pace, iubire și umilință – vor călca în picioare Biserica Mea și apoi o vor răstigni. (mesaj din 30 noiembrie 2013)

Când vi se cere, de către cei care pretind a lucra pentru binele tuturor – al tuturor religiilor -, să vă lepădați de Mine, atunci întorceți-le spatele, pentru că vi se va cere de fapt să adoptați păgânismul care va fi deghizat în Creștinism. (mesaj din 02 ianuarie 2014)

Falsa docrină care va fi introdusă, va fi camuflată cu grijă prin cuvinte iubitoare. Vor fi trei modalități prin care  să vă dați seama că falsa doctrină nu vine de la Mine. Ea va plasa nevoile celor păcătoși în prima linie, declarând că trebuie să vă rugați pentru a ridica inaintea lui Dumnezeu dreptul omului de a păcătui. În al doilea rând, vi se va cere să declarați că păcatul este ceva natural și că nu trebuie să vă temeți niciodată de viitor din cauza păcatului - pentru că Dumnezeu nu îl va respinge niciodată pe un păcătos și că toți copii Săi vor intra în Paradis. În al treilea rând, vi se va spune că Sacramentele trebuie adaptate de la originile lor creștine pentru a îi atrage pe păgâni, care merită să li se respecte drepturile omului, chiar și în fața lui Dumnezeu. (mesaj din 27 martie 2014)