mesajul

marți, 9 august 2016

Marturii despre Cartea Adevarului si Cruciada de rugaciuni

Marturie despre un miracol legat de Cruciada de rugaciuni - 25 mai 2016
Gold Coast, Australia

Cineva povesteste ce s-a intamplat la sfarsitul unui seminar dedicat Cartii Adevarului, care a avut loc la Gold Coast, in statul Queensland, Australia.
"Un domn, Bernard, a iesit in fata dupa ce am terminat prezentarea.
El a spus ca in noiembrie 2012, adica inainte cu 2 luni sa ne intalnim si sa vorbim, fusese diagnosticat cu cancer de prostata. Pe 15 ianuarie 2013, Maria Divinei Milostiviri a primit Rugaciunea Cruciada 94 (Pentru vindecarea mintii, a trupului si a sufletului). El a inceput sa o spuna in mod regulat, sperand ca se va vindeca. Bernard a spus ca intr-o zi spunea Rugaciunea 94 de trei ori.
S-a simtit indemnat sa o spuna mai rar si cu mai multa profunzime a doua oara si, cand a spus-o a treia oara, a rostit cuvintele foarte rar si foarte profund. Atunci a simtit ca ceva se intampla in interiorul sau. Dupa doua saptamani s-a dus la doctor, care a declarat ca Bernard nu mai avea cancer. Acesta este un miracol autentic, pentru ca exista documente medicale care atesta starea lui atat inainte cat si dupa miracol. Bernard continua sa fie intr-o perfecta stare de sanatate pana astazi, la trei ani dupa ce a avut loc vindecarea miraculoasa."

Marturia lui Bernard: “In 2013, in timpul Misiunii Cartii Adevarului in Australia, pentru a afla mai multe despre Avertisment si A Doua Venire a lui Cristos, sotia mea si cu mine am participat la un seminar in Gold Coast, unde locuim. Acolo am avut ocazia sa depun marturie oamenilor prezenti. Aceasta este povestea mea, care il lauda si preamareste pe Dumnezeu.
De-a lungul anilor am citit mult despre Vointa Divina, importanta de a spune “Faca-se voia Ta” (Fiat) si de a ramane in pace. Am continuat sa citesc mesajele cuprinse in Cartea Adevarului si sa recit rugaciunile Cruciadei daruite de Mantuitorul nostru pentru a ajuta la salvarea fratilor si surorilor noastre. Pot da marturie ca ele sunt foarte puternice si dau vigoare spiritului.
In special am inceput sa recit Rugaciunea 94 – Pentru vindecarea mintii, a trupului si a sufletulu – si sa citesc mesajul in care a fost data, pe 15 ianuarie 2013, unde Isus ne spune: “Vă rog primiți acest nou dar al vindecării pe care vi-l dau acum.” Din acel moment, cu toata credinta, increderea si dragostea, am inceput sa recit rugaciunea in fiecare zi. Odata, pe cand o recitam adanc si meditativ, am simtit un indemn interior sa o spun a doua oara, si mai rar, si mai adanc. Imediat am devenit constient de o prezenta speciala in sufletul meu, care ma indemna sa o repet si a treia oara. Atunci am fost inundat de pace si cu darul de a sti ca totul este cuprins in Vointa Sa Divina.

“Recitând-o veți ști că această cerere de ajutor se va pogorî asupra voastră, iar aceia pe care îi includeți în rugăciune, vor primi mari daruri din Cer.”

Cand m-am dus sa fac al doilea test de sange, pe 28 februarie, sotia mea nu avea idee despre ce s-a intamplat. Priveam in jur si vedeam atatia oameni in suferinta … Doctorul a iesit cu testele mele si era aproape furios, spunea “nu stiu ce sa fac acum cu testele acestea, nu stiu ce sa va spun”. Desi am aproape de 70 de ani, testele mele erau mai bune decat ale unui om tanar si sanatos.
Eu am simtit tot timpul ca Dumnezeu intervenise si imi redase sanatatea. Si eu si sotia mea eram coplesiti de recunostinta pentru aceasta vindecare miraculoasa. Am vrea sa Ii multumim lui Dumnezeu pentru mila sa si pentru adevarul Cuvantului Sau. Vindecarea mea a atins familia mea intr-un mod profund si noi continuam sa ne rugam Rugaciunile Cruciadei. Slava Tie, Doamne! 

Bernard"




Vă rog primiți acest nou dar al vindecării pe care vi-l dau acum

Mesajul (679) din Cartea Adevărului

Marți, 15 ianuarie 2013 la ora 22:50

Preaiubita Mea fiică, întrucât această Misiune continuă să crească și să se extindă în jurul lumii, va fi binecuvântată, din compasiunea Mea, cu noi minuni ce vor fi dăruite celor care suferă cumplit. Așa cum am venit prima dată, Milostivirea Mea se va extinde asupra sufletelor care au nevoie de Ajutorul Meu.
Aceștia sunt cei care vor fi lipsiți de credință și afectați de o suferință fizică teribilă . Voi alina suferința celor care vor veni la Mine. Voi face asta pentru ca în a lor suflete să aprind credința, dar vor putea fi vindecați doar prin Puterea Duhului Sfânt.
Aduceți-Mi suferințele voastre. Aduceți-Mi îngrijorările voastre. Aduceți-Mi durerile voastre. Veniți la Mine, prin rugăciunile voastre, iar Eu voi asculta. Aș vrea să vă iau pe toți în Sfintele Mele Brațe și să vă ocrotesc.
Vă rog primiți acest nou Dar al Vindecării pe care vi-l dau acum. Este în forma unei rugăciuni a Cruciadei și vă va vindeca mintea, trupul și sufletul.
Prin această rugăciune, vă predau prețiosul Dar al Vindecării. Recitând-o veți ști că această cerere de ajutor se va pogorî asupra voastră, iar aceia pe care îi includeți în rugăciune, vor primi mari daruri din Cer. Prin urmare, aceasta aduce o protecție specială pentru reînnoirea celor rătăciți, care sunt nesiguri de credința lor și a celor care simt un sentiment de osteneală. Aceștia ar putea suferi de îndoieli. Ar putea suferi de boli fizice ce le distrug capacitatea de a-Mi permite să le aduc pace, iubire și alinare.
Ca să primiți această binecuvântare pentru vindecare vă rog recitați această Rugăciune a Cruciadei.

Rugăciunea (94) a Cruciadei de Rugăciune: 
Pentru vindecarea minții, a trupului și a sufletului

"O Isuse drag, mă prosternez înaintea Ta ostenit, bolnav, în suferință și cu dorul de a-Ți auzi Glasul. Lasă-mă să fiu atins de Prezența Ta Divină, astfel încât Lumina Ta Dumnezeiască să inunde mintea, trupul și sufletul meu. Am încredere în Milostivirea Ta. Îți încredințez toată durerea și suferința mea și Te rog să-mi dăruiești harul de a mă încrede în Tine, ca Tu să mă poți vindeca de această durere și întunecime, astfel încât să pot deveni din nou întreg, să urmez Calea Adevărului și să Te las să mă conduci la viața din Noul Paradis. Amin."

Întâi trebuie să vă îngrijoreze credința voastră. Apoi, prin harul Milostivirii Mele, voi răspunde cererilor voastre de vindecare, conform Voinței Mele Sfinte.

Preaiubitul vostru, Isus.