mesajul

sâmbătă, 20 august 2016

Oamenii nu știu ce este de fapt sufletul lor – răspunsul este simplu

Mesajul (122) din Cartea Adevărului

Sâmbătă, 25 iunie 2011 la ora 01:30
Iubita Mea fiică, slujitorii Mei sfințiți îți vor auzi în cele din urmă vocea peste tot în lume, însă ea va rămâne fără ecou în locurile unde existența Lui Dumnezeu, Tatăl Atotputernic, a fost uitată.
Ai putea spune că ei nu ascultă, însă ei nu pot asculta dacă nu aud. Fii curajoasă, vorbește cât mai multor oameni cu putință. Roagă-i pe oameni să publice vestea Cuvântului Meu. Cheamă-i. Roagă-i. Explică-le că trebuie să citească mesajele înainte de a le refuza, pentru că numai atunci când vor simți acea forță care provine din gura Mea Divină și când vor simți că sufletul Meu le va atrage sufletele, abia atunci vor înțelege, în sfârșit că Eu sunt acela care comunică cu lumea.
Sunt trist, fiica Mea, din cauza marilor bariere și diviziuni care astăzi blochează orice încercare a Binecuvântatei Mele Mame și a Mea, iubitul ei Fiu, de a vorbi lumii, prin vizionari. În trecut umilința era mai des întâlnită. Astăzi acesta importantă însușire a dispărut. În locul ei e o lume în care tot ce emană inteligență umană, farmec sau atracție fizică e acceptat ca fiind prioritar în viețile oamenilor. Spiritualitatea lor a murit. Fiica Mea, oamenii sunt doar niște scoici goale. Scoici pe care atunci când le spargi nu au nimic înăuntru. Substanța sufletului este lucrul pentru care copiii Mei trebuie să se străduiască. Acest fapt este dificil pentru mulți, și mai ales pentru cei a căror minte este plină de înțelepciune omenească, astfel încât rămâne puțin spațiu pentru înțelepciunea spirituală.
Alimentată de puterea satanei, lipsa înțelepciunii sufletești a devenit atât de mare încât oamenii au căzut pradă păcatului, deschizându-și sufletul către el. Lipsa înțelepciunii sufletești sau lipsa credinței în Dumnezeu permite contaminarea sufletului de către înșelător. Regele minciunii determină sufletele să creadă că numai trupul și mintea se întrepătrund constituind întregul. Din nefericire, voi nu puteți fi întregi fără suflet.
Ce este sufletul ?
Mulți oameni nu știu ce înseamnă de fapt sufletul. Nu știu cum poate fi simțit sufletul sau cum poate fi recunoscut. Ar putea fi mintea ? Sau conștiința? Răspunsul este simplu: sufletul tău ești tu, este ceea ce ești tu. Conștiința ta. Credințele tale. Capacitatea ta de a înțelege, indiferent dacă ea reprezintă adevărul așa cum este de fapt, sau așa cum ai dori să fie. Sufletul nu este o parte de sine stătătoare a ființei voastre, copiii Mei, nu este ceva ce aparține altei lumi. Sufletul este prezent în interiorul fiecărui om.
Sufletul poate fi îngrijit urmând învățătura Mea. Sufletul poate fi neglijat prin păcat, care este foarte greu de evitat. Sufletul poate deveni din nou plin prin spovedanie, prin exprimarea remușcării și printr-un nou început. Sau poate fi distrus. Unii își distrug sufletul în mod deliberat, păcătuind pentru plăcerile și viciile aceste lumi, fiind pe deplin conștienți despre ceea ce fac. Alții tăgăduiesc că au suflet. Aroganța lor îi convinge că sunt atotștiutori. Din punctul lor de vedere viața începe și se sfârșește aici pe Pământ.
Apoi, sunt acele suflete tinere, care nu din vina lor, au fost crescute de părinți în vremuri îmbelșugate, neducând lipsă de nimic în sens material. Religia lor constă în câștiguri materiale. Străduindu-se să găsească mereu alte stimulente, ambiția lor sporește în continuare, încât ei ajung să nu mai aibă pentru ce să lupte până la momentul morții lor. Atunci acele suflete sunt pierdute. Nedumerite. Confuze. Având un sentiment de dezgust profund în interior ele vor ști că ceva nu este în regulă. Sufletul lor le indică acesta dar ei nu știu cum să răspundă. Aceștia sunt cei pe care trebuie să îi salvați.
Îi chem pe toți cei care Mă urmează, peste tot din lume, să Mă ajute să îi salvez pe toți sărmanii Mei copii. Știu că cer un act de extraordinară generozitate din partea voastră. Aceasta este o responsabilitate uriașă. Dar fiindcă ascultați voia Mea Sfântă Mă veți ajuta să salvez o mare parte a lumii din ghearele satanei și din teroarea pe care o exercită asupra ei. Mergeți mai departe acum, dragii Mei discipoli, și Răspândiți-Mi Cuvântul în această lume obosită, rătăcită și deziluzionată. Harurile Mele se vor revărsa asupra fiecăruia dintre voi chiar și pentru o singură convertire, pentru un singur suflet care scapă de ororile Iadului. Vă iubesc pe toți. Vă îmbrățișez pe voi, credincioșii Mei, prețioșii Mei copii de pretutindeni. Ce multă bucurie Îmi aduceți voi zilnic. Cât de mult Mă consolați. Acum Aduceți-Mi mai multe suflete. 
Al vostru Mântuitor Divin, Mântuitorul întregii omeniri, Isus Cristos

Sursa: http://profetieavertisment.ro/mesaje/122/oamenii-nu-stiu-ce-este-de-fapt-sufletul-lor-raspunsul-este-simplu/