mesajul

luni, 29 august 2016

Mesajul Domnului Isus dat Mariei Julianna în 21 august 2016

21 august 2016. În timpul Adorației, Isus spune....

         Dragii Mei copii! Acum se va împlini tot ce v-am profetit pînă acum. Pregătiți-vă! Acum se împlinesc cuvintele Evangheliei. (Mc 13, 19-20): ”Căci în acele zile va fi nenorocire mare cum nu a mai fost de la începutul lumii pe care a creat-o Dumnezeu până acum și nici nu va mai fi vreodată. Și, dacă Domnul n-ar fi scurtat zilele, nici un om nu s-ar fi salvat, însă, datorită celor aleși, a scurtat zilele.”

       Copiii Mei! Nu vă fie frică! Încredeți-vă în mine! Nu poate să se întâmple mai mult decât Eu permit. Biserica mea trebuie să se curețe. Biserica Mea, acum, Mă va urma pe Mine, Învățătorul ei, pe Golgota și pe cruce. Fiți loiali până la moarte, fiindcă doar așa câștigați Împărăția! Trebuie să cern Biserica Mea. Mi-ajunge din fățărnicie, din evanghelia falsă! Nu mai permit să fiu batjocorit! Dumnezeu, Eu sunt! Mi-ajunge din falsa imagine a lui Dumnezeu, în care este creionat ca un bătrânel drăguț, care dă fiecăruia doar recompensă, dar nu și dreptate. Deși se găsește în Sfânta Scriptură: ”Pe copiii ei îi voi lovi cu moartea și vor ști toate Bisericile că eu sunt cel care cercetează rinichii și inimile și voi da fiecăruia dintre voi după faptele voastre. ” (Ap. 2,23)

       Când poporul ales al Vechiului Testament l-a părăsit pe Dumnezeu și s-a închinat la idoli, întotdeauna dușmanii s-au năpustit asupra lor, au murit de sabie și au fost luați în robie. Când am deplâns Ierusalimul am spus acestea: ”Dacă tu ai fi cunoscut în ziua aceasta [calea] spre pace! Acum însă este ascunsă pentru ochii tăi. Căci vor veni peste tine zile când dușmanii tăi vor săpa tranșee în jurul tău, te vor încercui și asedia din toate părțile, te vor face una cu pământul pe tine și pe copiii tăi care sunt în tine și nu vor lăsa din tine piatră peste piatră, pentru că nu ai cunoscut timpul vizitării tale.” (Luca 42-44)

”Când veți vedea Ierusalimul încercuit de armate, atunci să știți că s-a apropiat devastarea lui. Cei din Iudeea să fugă în munți, iar cei care se află în mijlocul lui să alerge afară; cei care sunt pe câmp să nu intre în el, pentru că acestea sunt zilele răzbunării ca să se împlinească toate cele scrise. Vai de cele însărcinate și de cele care alăptează în zilele acelea, căci va fi mare dezastru pe pământ și mânie pentru acest popor. Și vor cădea sub ascuțișul sabiei și vor fi făcuți captivii ai tuturor popoarelor, iar Ierusalimul va fi călcat în picioare de către păgâni, până se vor împlini timpurile păgânilor.” (Luca 21, 20-24)

       Copiii Mei! Maica Mea a apărut acum 99 de ani la Fatima. A cerut convertire și ispășire. De atunci, unde a decăzut lumea? Doar păcate peste păcate. Păcatele strigă după justiție. Acum îi voi despuia de idolii lor și le voi arăta dreptatea Mea. Cei care până acum nu s-au întors către milostivirea Mea pe care am revărsat-o asupra lumii, vor experimenta dreptatea Mea. Fiindcă plata păcatului este pedeapsa. Nu am să vă mai rog, în continuare. Și până acum am făcut-o degeaba. Doar foarte puțini și-au schimbat viețile. Acum, vă declar solemn că mâna Mea va cădea asupra tuturor păcătoșilor. Vai celor pe care moartea nu îi găsește pregătiți! Se pierd pentru totdeauna. Azi, încă mai puteți să vă căiți și să vă spovediți păcatele. Azi, încă puteți să vă împărtășiți cu sufeltul curat. Dar mâine, nu veți mai putea merge să luați sacramentele. Bisericile Mele vor fi cotropite, Sfântul Meu Trup, călcat în picioare (Preasfântul Sacrament din altar), pe preoții Mei îi vor spinteca, iar pe credincioșii Mei adevărați îi vor ucide pentru credința lor. Acest popor barbar va face toate acestea crezând că așa îl slujește pe Dumnezeu. Așa cum Eu am fost răstignit și pe voi vă vor trimite la moarte. Dar așa cum Eu M-am înălțat la Tatăl, așa și voi veți veni în Casa Tatălui Meu. Așadar nu vă fie frică. Mărturisiți-Mă cu vitejie în fața acestui neam de barbari! Nu vă fie fricăde ei! Pot ucide doar trupul, dar sufletul vostru este al Meu și Eu îl voi duce în fața Tatălui Meu, unde vă veți bucura pentru veșnicie în slava lui Dumnezeu. Doar păcătoșilor să le fie frică! Ei au de ce să le fie groază, deoarece dacă nu se convertesc urgent, vor merge în iad unde îi așteaptă suferința veșnică, focul, viermii și demonii.

       Copiii Mei! V-am făcut cunoscut totul. Vă iubesc. V-am răscumpărat. Dar fără voi nu vă pot mântui. Ați primit voință liberă, iar Eu o respect. De aceea există iad și purgator. Păcatele, deja strigă la Cer. Voi plăti fiecăruia după faptele sale. Mânia dreptății Mele nu mai așteaptă. Convertiți-vă acum, pentru ca și voi să fiți printre binecuvântații Împărăției Mele. Pentru asta vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh.”

Apoi Domnul Isus m-a pus să deschid Noul Testament de mai multe ori. A cerut să scriu fiecare pasaj după mesaj.

Filipeni 1,14: ”Şi cei mai mulţi dintre fraţii întru Domnul, îmbărbătaţi prin lanţurile mele, au mai multă îndrăzneală să propovăduiască fără teamă cuvântul lui Dumnezeu.

2 Tesaloniceni 1, 4-9: ”Astfel încât noi înșine ne lăudăm cu voi în Bisericile lui Dumnezeu pentru statornicia voastră și credința în toate persecuțiile voastre și în strâmtorările pe care le suportați. Ele sunt dovada judecății drepte a lui Dumnezeu ca să deveniți vrednici de împărăția lui Dumnezeu pentru care și pătimiți. Într-adevăr, este drept înaintea lui Dumnezeu să-i răsplătească cu necazuri pe cei care vă strâmtorează, iar vouă, celor încercați, [să vă dea] alinare împreună cu noi, când Domnul Isus se va arăta din ceruri, cu îngerii puterii sale, într-o flacără de foc, pedepsindu-i pe cei care nu-l recunosc pe Dumnezeu și pe cei care nu ascultă de evanghelia Domnului nostru Isus. Ei vor fi pedepsiți cu pieire veșnică, departe de fața Domnului și de gloria puterii sale.”

2 Tesaloniceni 2, 1-12: ”Referitor la venirea Domnului nostru Isus Cristos și la adunarea noastră împreună cu el, vă rugăm, fraților  să nu vă [lăsați] tulburați repede la minte sau înspăimântați nici de vreun duh, nici de vreun cuvânt, nici de vreo scrisoare ce [pare] a fi de la noi, cum că ziua Domnului ar fi aproape. Nimeni să nu vă amăgească în nici un fel, pentru că nu va veni înainte de renegarea credinței și descoperirea omului nelegiuirii, a fiului pierzării, cel care se împotrivește și se ridică peste tot ce se cheamă Dumnezeu sau e vrednic de închinare, așa încât se așază el însuși în templul lui Dumnezeu și se prezintă că este Dumnezeu. Nu vă aduceți aminte că vă spuneam acestea pe când eram încă la voi? Iar acum știți ce-l împiedică să nu se arate decât la timpul lui, căci misterul nelegiuirii lucrează deja, numai că ceea ce-l împiedică până acum va fi dat la o parte. Atunci, va fi descoperit Nelegiuitul pe care Domnul Isus îl va nimici cu răsuflarea gurii sale și-l va distruge cu manifestarea venirii sale.  Venirea lui va fi lucrarea Satanei însoțită de tot felul de fapte puternice, semne și minuni înșelătoare  și de toate amăgirile nelegiuirii pentru cei care se pierd pentru că ei n-au primit iubirea adevărului ca să fie mântuiți. De aceea Dumnezeu le trimite o putere de amăgire ca să creadă în minciună pentru ca toți cei care nu cred în adevăr, ci își găsesc bucuria în nedreptate, să fie judecați.”

Matei 25 41-46: ” Atunci va spune celor de la stânga: «Plecați de la mine, blestemaților, în focul cel veșnic pregătit pentru diavol și îngerii lui! Căci am fost flămând și nu mi-ați dat să mănânc, am fost însetat și nu mi-ați dat să beau, am fost străin și nu m-ați primit, gol și nu m-ați îmbrăcat, bolnav și în închisoare și nu m-ați vizitat». Atunci ei îi vor răspunde, zicând: «Doamne, când te-am văzut flămând, sau însetat, sau străin, sau gol, sau bolnav, sau în închisoare și nu ți-am slujit?» Iar el le va răspunde: «Adevăr vă spun: tot ce nu ați făcut unuia dintre aceștia, cei mai mici, mie nu mi-ați făcut» şi vor merge aceștia în chinul veșnic, iar cei drepți în viața cea veșnică”.

Romani 12, 19: ”Nu vă faceți singuri dreptate, iubiților, ci lăsați loc mâniei [lui Dumnezeu], căci este scris: A mea este răzbunarea, eu voi răsplăti, spune Domnul.”

1Petru 4,7.11.17: ” Sfârșitul tuturor lucrurilor este aproape. Așadar, fiți înțelepți și fiți cumpătați ca să vă puteți ruga. Dacă cineva vorbește, cuvintele lui [să fie] ca ale lui Dumnezeu...Este timpul să înceapă judecata de la casa lui Dumnezeu; dar dacă începe de la noi, care va fi sfârșitul celor care nu se încred în evanghelia lui Dumnezeu?”

2 Timotei 3, 12: ” Dar toți cei care vor să trăiască în Cristos Isus cu evlavie, vor fi persecutați.”

Sursa: http://jezusuzenete.hu/2016-augusztus-21-szentsegimadason-az-ur-jezus/