mesajul

marți, 2 august 2016

Un imam cântă din Coran în Basilică la Roma !!!

Islam în Biserica Catolică !!!

Un imam cântă un verset din Coran într-o Basilică din Roma
Așa cum cântă un muezin în moschee, s-a auzit ieri, duminica 31 iulie, și cântecul din Coran intonat de la amvonul de la care preoții rostesc Evanghelia. S-a întâmplat așa și în bazilica Santa Maria in Trastevere, din Roma, unde comunitatea islamica a fost primită pentru a-și exprima revolta față de uciderea pr. Jacques Hamel, lângă Rouen.

În timpul Liturghiei, pentru prima dată în Italia, unul dintre imami a cântat un verset din Coran de la amvon lângă altar, unde de obicei preoții noștri fac omilia. "Aici suntem acasă, astăzi, prezența noastră în biserică este simbolică, pentru a trimite un mesaj împotriva terorismului, dar parteneriatul există de mult timp. Toate religiile sunt religii de pace, fraternitate și egalitate", a explicat un imam în timpul Liturghiei din Santa Maria din Trastevere. "Trebuie să avem curajul, noi Imamii, să înfruntăm terorismul. Voi, persoane credincioase sunteți gata să cooperați cu noi pentru a evita acest blestem."


Chiar și Papa Francisc ieri, în avionul  care l-a dus înapoi acasă de la Cracovia, de la ZMT, a reiterat faptul că "Islamul nu este o religie de teroriști." mai târziu, el a declarat: "Nici măcar nu vreau să vorbesc despre violența islamică, altfel trebuie să vorbesc și despre cea Catolică."(???)


sau de la min 2.20
Imam a messa per dire no all'odio e al terrorismo



Duminică, 18 mai 2014 la ora 19:15

Preaiubita Mea fiică, toate profețiile date ție vor începe de acum să se reverse – picătură cu picătură, până când totul va curge din ce în ce mai repede, ca apa care țâșnește dintr-un robinet. Evenimentele, faptele și acțiunile care au legătură cu Biserica Mea de pe Pământ, vor fi în curând sub ochii voștri. Cei care spun lucruri  denigratoare despre Cuvântul Meu Sfânt vor fi reduși la tăcere, atât de șocați vor fi de evenimentele ce urmează.

Tot ceea ce vine de la Mine vine de la Tatăl Meu. Când Tatăl Meu dictează detaliile unor evenimente viitoare, ca parte a Misiunii Sale de salvare a sufletelor, fiți siguri că acestea vor avea loc. Pe măsură ce noua eră de reforme radicale în Biserica Mea începe să se desfășoare, vor fi acceptate multe grupări non-creștine. Și, chiar dacă Eu întâmpin cu bucurie toate sufletele, niciodată nu voi permite Cuvântului Meu – pe care s-a construit Biserica Mea – să fie dat la o parte. Cei care nu Mă acceptă pe Mine, pentru că ei nu cred Ceea Ce Sunt Eu, vor fi bine primiți în Casa Mea. Li se va arăta o mare ospitalitate; vor fi tratați cu mare curtoazie; le vor fi dăruite cadouri și, totuși, ei vor refuza să-L recunoască pe Cel care este Gazda lor. Apoi, în timp, ei vor folosi Casa Mea pentru a slăvi zei păgâni ca semn de respect, în timp ce vor spune lumii că aceasta este doar pentru a fi corecți. Creștinilor li se va spune că Dumnezeu așteaptă de la ei să-i accepte pe necredincioși în Biserică. Că anumite practici care Mă slăvesc pe Mine, vor trebui să fie adaptate pentru a nu-i ofensa pe acești oaspeți. Curând, Casa Mea nu-Mi va mai aparține, pentru că nu se va mai discuta în ea despre Cuvântul Meu Sfânt.

Noi cuvinte, despre care ei vă vor spune că vin de pe Buzele Mele, vor fi folosite de Biserica Mea de pe Pământ pentru a întâmpina străinii în Casa Mea. Și, în timp ce Eu voi sta tăcut într-un colț, ei vor alerga bezmetic prin Casa Mea; vor lua comorile și toate simbolurile care sunt asociate cu Mine, cu Mama Mea iubită și cu Stațiunile de pe Calea Crucii. Casa Mea va fi dezbrăcată de tot ceea ce Îmi este drag Mie, iar impostorii își vor face sălașul înăuntru. Ea va deveni locul unor ceremonii comemorative stranii; rugăciuni noi și neobișnuite, precum și o nouă carte,  le vor înlocui pe cele vechi. Aceste lucruri vor continua până când Eu voi fi obligat să-Mi părăsesc Casa, pentru că va deveni nepotrivită pentru Prezența Mea Sfântă. Ucenicii Mei inocenți vor privi toate acestea doar  ca pe o încercare de a moderniza religia Catolică.

Curând, Eu nu voi mai avea cheile Casei Mele, pentru că ei le vor lua și pe acestea de la Mine. Îmi voi face atunci Lăcașul doar în inimile slujitorilor Mei loiali, ale iubiților Mei credincioși și în inimile care se vor deschide pentru Mine. Casa Mea este a voastră. Casa Mea este pentru fiecare. Dar, dacă Eu îl primesc pe păgân în Casa Mea, aceasta nu-i dă lui dreptul să-i oblige pe copiii lui Dumnezeu să accepte obiceiurile lui ori să permită ceremoniilor lui să aibă loc în Casa Domnului.

Nu trebuie să permiteți niciodată să fie folosită sau compromisă în acest fel Credința voastră, pentru a îngădui păgânilor să-Mi întineze Casa.

Al vostru Isus