mesajul

joi, 4 august 2016

Treziţi-vă la adevăr



64. Treziţi-vă la adevăr înainte de a fi prea târziu

Draga Mea fiică, trebuie să spui lumii că dacă vrea să obțină viața veșnică, omenirea trebuie să urmeze acum Preasfânta Mea Voință. Această lume, deși are multe de oferit, nu vă va potoli foamea niciodată. Dacă nu ar fi fost păcatul părinților voștri de la începuturi, Adam și Eva atunci, desigur, ar fi fost posibil să trăiți fără opreliști într-o fericire veșnică. Întrucât înșelătorul este prezent peste tot, el nu va permite nici unuia dintre voi să vă planificați viața în direcția Mea. Șiret și mincinos, va încerca permanent să vă ispitească să cădeți în păcat, prin diverse metode de a vă seduce. Dar îi va fi greu să se apropie de voi dacă sunteți în starea de har pe care o puteți realiza prin spovadă și Preasfintele Sacramente.

Sfântul Rozar este deosebit de eficient împotriva satanei datorită puterii pe care Dumnezeu, Tatăl Veșnic, i-a dat-o Binecuvântatei Fecioare, Mama Mea. Ea are o putere uriașă asupra înșelătorului. Înșelătorul este neputincios în fața Mamei Mele și el știe asta. Dacă permiteți ca Sfânta Mea Mamă să vă călăuzească spre haruri, Ea poate mijloci pentru voi și atunci veți putea rezista ispitelor celui rău.

În timp ce oamenii se străduiesc azi, să atingă pe acest pământ fericirea și pacea, ei caută soluții miraculoase. Pierd timpul încercând să găsească, în timpul vieții, secretul fericirii, al bunăstării materiale și al păcii. Vin cu soluții și idei noi care toate se bazează pe schema înavuțirii. Indiferent de argumentele enumerate care în majoritatea cazurilor se bazează pe psihologie idealistă, pur și simplu este imposibil să obțineți pacea și fericirea dacă nu credeți în Dumnezeu, Tatăl Veșnic. El este singurul dătător de viață. Fără să vă apropiați de El, veți fi cu sufletele goale. Aceia dintre voi care petrec mult timp încercând să nege existența Mea, vă pierdeți timpul cu visele deșarte care nu se vor împlini niciodată. Împotrivirea voastră îndărătnică față de Creatorul vostru, Ființa Supremă, care a creat această lume, vă va duce în abisul întunericului veșnic. Mulți oameni care, în timpul vieții, la fel ca voi, au negat îndelung existența lui Dumnezeu prin răspândirea unor minciuni, cum că nu există Dumnezeu Tatăl, din păcate se află acum în fundul iadului, datorită alegerilor proprii. Nu lăsați ca să se întâmple asta și cu sufletele voastre, pentru că sufletele ajunse în iad ard ca și cum încă ar fi din carne vie. Cum râde satana de neștiința voastră. Când îl renegați pe Dumnezeu atunci negați dreptul vostru la fericirea veșnică. Este aceeași fericire pe care o căutați neostenit în această lume, dar la care nu se poate ajunge aici pe pământ. Niciodată să nu vă trăiți viața pe acest pământ ca și cum ar fi singura parte a ciclului existenței voastre, pentru că nu este singura. Adevăratul vostru cămin va fi cu Mine în Rai. 

Iubitul vostru Mântuitor, Isus Cristos



Eu sunt prezent în euharistie, cu toate că promisiunea Mea a fost răstălmăcită

Mesajul (62) din Cartea Adevărului

Preaiubita Mea fiică, nu te îngrijora, progresezi în continuu prin felul cum îți faci timp pentru rugăciunea către Mine. Acum este important ca omul să înțeleagă că dacă vrea să ajungă mai aproape de inima Mea, trebuie să priceapă cât de importantă este participarea la Sfânta Euharistie și primirea acesteia.

Mulți oameni, printre care și alte grupări creștine, neagă prezența Mea reală din Euharistie. E de neînțeles de ce au decis așa, să nege promisiunile pe care l-am făcut la cina cea de taină, când am promis că voi oferi ca hrană trupească și sufletească Trupul și Sângele Meu. Ceea ce este însă clar, e că minunea Sfintei Euharistii existentă în toate tabernacolele din lume, este acolo ca să umple cu prezența Mea, sărmanele voastre suflete goale și înfometate. Această prezență vă întărește atât de mult încât, dacă omiteți să Mă primiți – după ce vă veți fi obișnuit deja cu prezența Mea – vă veți simți pierduți.
Mulți creștini ignoră cea mai elementară promisiune pe care le-am făcut-o pe timpul Răstignirii Mele, și anume că voi fi prezent în pâine și vin, lăsând un semn permanent pentru hrănirea sufletelor voastre. Ca rezultat al prea multelor considerații și analizări umane, chiar și creștinii de bună credință Mă refuză. Aceeași creștini nu pot să primească Sfânta Euharistie sub forma sa reală. Preasfânta Euharistie a fost dată tuturor, ea reprezentând un dar minunat spre mântuirea și salvarea voastră. Prin refuzul acceptării prezenței Mele, pierdeți o parte a promisiunii harurilor speciale care sunt parte a legăturii care face să Mă pot aduce mai aproape de inima voastră. Aduceți-vă aminte, că am murit pentru voi ca să vă conduc la viața veșnică și mântuire. Primiți-Mă ca Prezență Vie, iar sufletele voastre vor străluci așa cum nu ați fi crezut a fi posibil până acum. Întoarceți-vă înapoi și începeți din nou să primiți Trupul și Sângele Meu. Lăsați-mă să vă înlătur îndoielile. Aceasta este una dintre cele mai mari greșeli pe care au comis-o creștinii când astfel au refuzat intrarea Mea înăuntrul sufletelor lor. Aceasta îl jignește foarte tare pe Tatăl Meu Veșnic datorită jertfei mari ce a fost făcută pentru salvarea voastră. Lăsați-mă să aduc lumină și hrană în viețile voastre. Veți fi mai dispuși să acceptați adevărurile Învățăturilor Mele după Marele Avertisment.

Aduceți-vă aminte ceea ce v-am promis la cina cea de taină, și anume că dacă veți mânca pâine și vin, va deveni pentru voi, Trupul și Sângele Meu. Orice altă interpretare a fost o răstălmăcire pe baza logicii și argumentației umane. Înțelegeți acum aceasta și acceptați adevărul.

Mântuitorul vostru iubitor, Isus Cristos

Sursa: http://profetieavertisment.ro/mesaje/62/eu-sunt-prezent-in-euharistie-cu-toate-ca-promisiunea-mea-a-fost-rastalmacita/


Cum vă puteți asigura ca familiile și prietenii voștri să poată intra în Paradis

Mesajul (63) din Cartea Adevărului

Fiica Mea iubită, sunt fericit că atât de mulți discipoli buni și evlavioși se adună împreună în Săptămâna Mare ca să cinstească jertfa Mea adusă pentru toți. Acea jertfă pe care aș aduce-o iar și iar ca să vă salvez pe fiecare dintre voi. Simt o iubire profundă pentru toți oamenii de pe pământ care au fost creați prin Sfânta Voință a lui Dumnezeu, Tatăl Veșnic, Creatorul omenirii. Fiecare dintre voi ocupă un loc deosebit în inima Mea, chiar și aceia care nu Mă cunosc.

Dacă vi s-ar promite aici pe pământ o viață care să vă ofere sănătate și fericire, mulți ați profita de această ocazie. Sunteți atât de disperați să satisfaceți nevoile trupului. Dacă omului i s-ar oferi paradisul din ceruri i-ar fi greu să și-l închipuie. Eu înțeleg că sufletului lânced i-ar trebui o imaginație vie ca să-și poată închipui ezistența acestui măreț loc. Întotdeauna îi va fi foate greu să vizualizeze acest tărâm glorios. Doar acele suflete și-l pot închipui care au o credință puternică în existența lui Dumnezeu. Singura modalitate de a înțelege cu adevărat piatra prețioasa care vă așteaptă pe toți este întărirea credinței. Singura modalitate de a atinge aceasta este rugăciunea perseverentă, pentru a vedea adevărul, lumina, viitorul strălucit, care îi așteaptă pe toți aceia care Îl cinstesc pe Dumnezeul Tatăl Atotputernicul. Credincioșilor, voi trebuie să vă rugați pentru prieteni, soț, soție, rude, părinți, frați, surori și pentru copiii ce au puțină credință. Dacă vă rugați pentru ei Rozariul Divinei Milostiviri, făcând asta, le salvați sufletele. Aceasta este promisiunea Mea pentru voi, acum. 

Iubitul vostru Mântuitor, Isus Cristos



Ce veti experimenta în timpul marelui avertisment si rugăciune pentru iertarea imediată

Mesajul (65) din Cartea Adevărului

Fiica Mea iubita, străduiește-te ca să afle lumea despre Mesajele Mele deoarece timpul Marelui Avertisment aproape că a și sosit. Spune sufletelor care refuză rugăciunea să-si înlăture mândria și aversiunea și să se întoarcă la Mine, să-Mi ceară iertare. Fiți conștienți că foarte multe suflete nu vor reuși să supraviețuiască acestui eveniment care este aproape în prag. Multe dintre aceste suflete sunt doar comode și în timp ce în străfundul sufletului cred în Dumnezeu, Tatăl Veșnic, se gândesc că se vor ocupa de viața lor sufletească poate în viitorul apropiat. Dar atunci va fi deja prea târziu.
Să spui lumii că acest eveniment o va salva. Mulți se vor căi în timpul acestui eveniment mistic. Vor simți o senzație arzătoare, asemănătoare cu cea pe care o simt sufletele în Purgator. Aceasta le va revela prin ce trăiri trebuie să treacă sufletele care nu sunt total curate, înainte ca să aibe dreptul să vadă lumina glorioasă a Raiului. Doar prin simpla acceptare a faptului că acest eveniment se va întâmpla, vor putea sa-i supraviețuiască. Întoarceți-vă la Mine și spuneți: “Te rog, Doamne, condu-mă la minunata Ta Lumină a Milostivirii și a Bunătății Tale și iartă-mi păcatele.” Iar Eu vă iert imediat. Apoi, imediat după Marele Avertisment veți simți o adâncă pace și bucurie în suflet.

Tinerii se jenează să se roage
Mulți oameni din lumea de azi refuză să se roage. În special mulți tineri simt rugăciunea ca jenantă și demodată. Consideră în mod greșit, că dacă doar își mențin credința în Dumnezeu, atunci rugăciunea nu mai este necesară. Nu este adevărat. Rugăciunea este un lucru esențial pentru a intra în Paradisul după care veți tânji puternic după moartea voastră. Dacă rămâneți în păcat, nu veți putea gusta această Mare Sărbătoare. În același fel în care unii dintre voi, pentru a-și îngriji trupul ca să rămână frumos, sănătos și plin de vigoare, își aleg cu grijă hrana, tot așa trebuie întreținut și sufletul. Dacă nu dedicați destul timp îngrijirii sufletului atunci el va slăbi și-i va lipsi hrana ca să rămână într-o formă perfectă.

Rugăciune de spus pentru convertirea altora
 Față de persoanele credincioase din lume, care au credința slabă, aveți o răspundere enorma, voi cei cu credința puternică. Voi trebuie să vă rugați pentru ei cu următoarea rugăciune de convertire:
“În Milostivirea Ta Divină, Isuse, te rog fierbinte, acoperă cu Sângele Tău Prețios, sufletele cu credința slabă, ca să se convertească.” 
Spune-ți această rugăciune pentru cei care considerați că au cea mai mare nevoie de ea.
Nu uitați, copii, minunata Mea promisiune: în cele din urmă, Eu voi triumfa. Satana, înșelătorul, nu va putea supraviețui. Vă rog, lăsați-Mă să vă apăr și să vă iau cu Mine. Nu vă lăsați sufletele satanei. Vă iubesc pe toți. Chemați-Mă pe Mine în fiecare zi, rugându-Mă să vă întăresc credința. 

Mântuitorul vostru divin, Împăratul Milostivirii si al Îndurării, Isus Cristos